SEO PRAKTICKY: Jak optimalizovat stránky (nejen) pro SHOPTET

E-kniha vysvětluje drtivou většinu pojmů, principů, pravidel, zákonitostí a technik optimalizace stránek v roce 2020. Praktická učebnice SEO je obecně platná příručka pro všechny správce stránek, detailněji se věnuje specifikům optimalizace e-shopu na platformě Shoptet.

500+ stran kompletních informací o optimalizaci stránek pro vyhledávače
Návodné postupy pro aplikaci SEO v platformě SHOPTET
Praktické případové studie
450+ autoritativních zdrojů
385+ obrázků, screenshotů a ilustrativních grafik
5 pracovních excelů pro praktickou výuku optimalizace

E-KNIHA JE VE FORMÁTU PDF (30 MB, 563 STRAN). KNIHA VYCHÁZÍ POUZE V ELEKTRONICKÉ PODOBĚ. PO UHRAZENÍ JI ZASÍLÁM OBRATEM E-MAILEM.

Odborná oponentura Shoptet, Collabim, Marketing Miner

Skladem
1 000 Kč 1 100 Kč včetně DPH
Kategorie: SEO eBooky

Odbornou oponenturu knize poskytli Dalibor Jaroš (Collabim), Filip Podstavec (Marketing Miner) a Milan Dubravský (Shoptet).

Velký důraz je kladen na pochopení toho, proč úpravy stránek děláme, pro koho je děláme a jak je máme prakticky realizovat. 

Pro vyšší interaktivitu se čtenáři knížky jsem připravil facebookovou skupinu SEO pro SHOPTET, do které jste všichni srdečně zváni.

V knize najdete slevu 50% na první 3 měsíce provozu nejpoužívanějšího SEO nástroje v ČR - COLLABIMu. Ušetříte tak 748 Kč. Nabídka platí pro nově registrované uživatele.

Recenze a reakce na knihu

 

"Bible SEO. Tak jednoduše a rychle lze vystihnout, o co vlastně v knize jde. Obsahuje ucelenou (a autorizovanými zdroji ověřenou) kuchařku o optimalizaci pro vyhledávače. Když budete mít staženou tuto e-knihu, může se internet klidně zítra vypnout, už nemusíte nikde jinde nic hledat. Akorát tedy se to SEO pak bude blbě praktikovat."

...

"Kniha je mnou nevídaným (a že jsem už pár publikací za posledních 15 let v internetovém marketingu na toto téma přečetl) souborem veškerých aktuálně dostupných informací o celé této široké problematice. Navíc podložena tunou odkazů na autoritativní zdroje v našem oboru."

...

"Knihu mohu s čistým svědomím na 100% doporučit všem, kteří se chtějí dostat velmi rychle a uceleně ke kompletním informacím o problematice optimalize pro vyhledávače. Své koupě nebudete litovat."

Dalibor Jaroš, CEO Collabim - Nejpoužívanější SEO nástroj v ČR. Přečtěte si celou recenzi na Collabimu: SEO Bible aneb recenze e-knihy „Jak optimalizovat stránky (nejen) pro SHOPTET“

 

"Kniha se náramně dobře čte, je bez zbytečné omáčky, má profesionální zpracování, obsahuje desítky citací a neměla by chybět žádnému online markeťákovi v e-knihovně. Kniha se prodává za 1 100 Kč a s ohledem na to, kolik je za ní práce a know-how si tuto odměnu zaslouží v plném rozsahu a má mé 100% doporučení."

Zkušený SEO konzultant a PPC specialista s bohatou praxí, Tomáš Zahálka. Přečtěte si celou recenzi: Jak vypadá nová SEO kniha? Recenze na e-book — Autor knihy: Michal Binka

 

"Tento detailní a čtivý vhled do optimalizace e-shopů (nejen) na Shoptetu ocení každý čtenář, který to s online podnikáním myslí vážně."

Milan Dubravský, SEO specialista SHOPTET

Co vše vás e-book "SEO PRAKTICKY: Jak optimalizovat stránky (nejen) pro Shoptet" naučí

Kompletní obsah knížky najdete ve spodní části stránky.

  • Co je v SEO nejdůležitější
  • Postup optimalizace krok za krokem
  • 7 základních pilířů při optimalizaci stránek pro záměr vyhledávajícího
  • Jak fungují vyhledávače (procházení, indexace a hodnocení)
  • Vše o SERPu
  • Jak se dostat na 1. stránku ve vyhledávači Google (za jakých okolností se tam máte šanci dostat, v jakých případech je to marná snaha)
  • Jestli je content opravdu king
  • Jaké jsou základní typy vyhledávacích frází (Search quaries), kterým musíte přizpůsobit obsah
  • Jakou roli hraje framework SEE / THINK / DO / CARE v SEO
  • Kde čerpat informace o optimalizaci (doporučené autoritativní zdroje)
  • Jaké SEO nástroje a služby jsou nezbytné, jaké používám a jak
  • Vše o on-page faktorech - k čemu jsou, jaké je optimální nastavení
  • Jak správně psát titulky a popisky stránek
  • Na základě čeho Google hodnotí kvalitu obsahu
  • Instrukce pro hodnotitele Google Page Quality Rating Guideline
  • Jak vypadají stránky nejvyšší kvality z pohledu hodnocení Googlu
  • Jak řešit stránky spadající do kategorie YMYL
  • Jaké jsou 3 nejdůležitější faktory, které mají vliv na hodnocení stránek
  • Jak řešit dupblicitní obsah
  • Proč je důležité interní prolinkování a jaké má limity
  • Co je Link Equity s proč na něm záleží
  • Jak optimalizovat videa i obrázky
  • Jak mají vypadat robots.txt i sitemapy
  • Co je kanonizace a jestli se bez ní obejdete
  • Co jsou strukturovaná data a jak je můžete využít pro zviditelnění v SERPu
  • Jak na stránkách řešit fasetové filtrace
  • Jak správně nasadit hreflang
  • Na co si dát pozor při použití JavaScriptu
  • Jaké jsou zakázané praktiky, které byste rozhodně neměli zkoušet (Black Hat SEO)
  • Jaké jsou důležité Off-page faktory
  • Jak nastavit SEO rozšíření v Shoptetu
  • Jak prakticky pracovat s analýzou klíčových slov
  • Jak vytvořit architekturu stránek s pomoci analýzy klíčových slov
  • Kdy má význam vytvářet podkategorie a kdy vstupní stránku řešit pomocí parametrických kategorií
  • Jak vytvořit strukturu parametrů pro filtrování v Shoptetu
  • Jak navázat hromadně parametry na produkty
  • Jak vytvořit shortDescription z parametrů
  • Jak vytvořit automatizované meta description
  • Jak vytvořit automatické optimalizované titulky
  • Jak vytvořit parametrické kategorie (vstupní stránky)
  • Jak řešit hromadné interní prolinkování v Shoptetu
  • Jak vyhodnocovat SEO
  • A vše ostatní, co je v SEO podstatné

Kompletní obsah knížky

Prohlédněte si ukázkové stránky napříč celou knížkou

Jen autoritativní zdroje

V SEO koluje velké množství mýtů, domněnek, fám a vyložených dezinformací. V knize pracuji výhradně se zdroji, které považuji za autoritativní a důvěryhodné. Autoritativním zdrojům je věnována samostatná kapitola.

Samozřejmě si uvědomuji, že každý SEO nástroj, portál, jednotlivci i organizace typu Google sleduje svoje zájmy. Často pak může docházet k účelovým případovým studiím, zveličování nebo naopak k zatajování důležitých informací.

Při čerpání ze zdrojů jsem se vždy snažil používat selský rozum, to samé doporučuji i vám. Nastudujte si informace, podrobte je kritickému hodnocení a konfrontaci s vaší osobní zkušeností.

Předkládané informace neberte jako navždy platící dogma. Vše kolem nás se dynamicky mění a to, co je pravda dnes, nemusí zítra platit.

Praktická aplikace pro platformu Shoptet

Kniha je koncipovaná jako komplexní zdroj informací z problematiky SEO, který je obecně aplikovatelný pro jakoukoliv platformu.

I přes výše uvedené je kniha rozšířena o praktické postupy pro uživatele fungující na platformě Shoptet.

Shoptet jsem si vybral jako vzorovou platformu pro praktické ukázky z důvodu jejího vysokého tržního podílu, kvality systému samotného i z toho důvodu, že sám na Shoptetu provozuji 5 vlastních e-shopů.

Pevně věřím, že teorie i praktické ukázky budou poplatné pro všechny další platformy, kterých je na trhu velká spousta.

Principy fungování optimalizace a další zákonitosti SEO jsou totiž nezávislé na technickém řešení, za předpokladu že tento systém splňuje základní požadavky na procházení, indexaci a hodnocení ze strany vyhledávačů.

Obsah knížky SEO PRAKTICKY: Jak optimalizovat stránky (nejen) pro Shoptet

  • Axiomy / postuláty
    • Odkazování se na autoritativní zdroje
    • Praktické případové studie
  • Praktická aplikace na platformě Shoptet
  • Facebooková skupina SEO pro SHOPTET
  • Soubory ke stažení, se kterými budete pracovat
  • SEO a jeho konvenční pojetí
    • On-page faktory
    • Off-page faktory
    • Svatý grál v SEO
    • KVALITA organické návštěvnosti
    • KVANTITA organické návštěvnosti
    • Proč se SEO optimalizace neříká
  • SEO v roce 2020: optimalizace stránek pro záměr vyhledávajícího
    • Chyby v optimalizaci stránek: proč se stánky nedostanou nebo neudrží v TOP10
    • Co je v SEO nejdůležitější: postupujme podle priorit
    • Mozlowova hierarchie potřeb SEO
    • Postup optimalizace: návod krok za krokem
    • 7 základních pilířů při optimalizaci stránek pro záměr vyhledávajícího
      • 1. Procházení a indexace
      • 2. Vyhledávací dotazy: identifikace, kvantifikace, kategorizace, relevance, interpretace
      • 3. Vstupní stránky dokonale uspokojující záměr vyhledávajících (Customer Intent Satisfaction)
      • 4. Uživatelský zážitek (UX)
      • 5. Optimalizace on-page faktorů
      • 6. Tvorba podpůrného obsahu generujícího leady
      • 7. Další optimalizace
  • Jak fungují vyhledávače
    • Procházení (Crawling)
    • Indexování (Indexing)
    • Hodnocení a zobrazování (Ranking)
  • SERP (Search Engine Result Page)
  • Jak se dostat na 1. stánku ve vyhledávačích
    • Je content opravdu king?
    • 3 základní typy vyhledávacích frází
    • Kde se dělá organická návštěvnost?
  • Framework SEE / THINK / DO / CARE
  • SEO jako součást komunikačního mixu
  • Kde čerpat informace o SEO
    • Zdroje informací od Googlu
    • Zdroje informací od Seznamu
    • Specializované oborové weby řešící problematiku SEO
      • Search Engine Roundtable
      • Search Engine Journal
      • Search Engine Land
      • Další oborové weby věnující se SEO
    • Zdroje informací od SEO nástrojů
      • MOZ Blog
      • Yoast SEO Blog
      • Ahrefs Blog
  • Napojení stránek na všechny nezbytné služby
  • On-page faktory
    • Základní meta tagy (značky)
      • Poznámka k metaznačkám
      • Úprava meta tagů v Shoptetu
    • Doména
    • Struktura a URL
      • Kdykoliv je to možné, pracujte pouze s jednou doménou a subdoménou
      • Čím lépe se bude URL číst lidem, tím lépe i vyhledávačům
      • Klíčové slov v URL stále hraje roli a má i další význam
      • URL se stejným obsahem kanonizujte
      • Pokud je to možné, vylučte dynamické parametry
      • Kratší = lepší
      • URL by měla tematicky korelovat s hlavním nadpisem stránky (hlavním tématem)
      • Použití stop slov v URL
      • Nepoužívejte v URL nestandardní znaky
      • Pomlčka je standardním oddělovačem slov v URL
      • Netapetujte klíčovými slovy URL
      • Crawl depth (hloubka zanoření / procházení stránek)
      • URL produktu / kategorie v Shoptetu
      • Případová studie na URL kategorie a produktu
    • Titulek stránky
      • Jak si zobrazit titulek a popisek stránky
      • Kontrola titulku a popisku stránky v SERP: vyhledávací operátory
      • Kód titulku
      • Optimální délka titulku
      • Proč jsou titulky stránek důležité
      • Jak vytvořit dobrý titulek stránky
      • Jaký v titulku použít separátor
      • Kdy Google nepoužije námi předkládaný titulek
      • Vytváření a editace titulku v Shoptetu
    • Meta tag description
      • Kód description
      • Optimální délka popisku stránky
      • Jak vytvořit dobrý meta description
      • Nevhodné praktiky zmíněné Googlem
      • Vytváření a editace meta description v Shoptetu
    • Nadpisy
      • Nadpis H1
      • Jak vytvořit dobrý nadpis
      • Nevhodné praktiky práce s nadpisy
      • Nevhodné praktiky zmíněné Googlem
      • Vytváření struktury nadpisů v Shoptetu
    • Obsah
      • Hodnocení kvality stránky: Google Page Quality Rating Guideline
      • Jaký je účel stránky
      • Your Money Your Live (YMYL)
      • E-A-T (Expertise, Authoritativeness a Trustworthiness)
      • Porozumění obsahu stránky
      • Reputace stránky nebo tvůrce obsahu
      • Celkové hodnocení kvality stránky
      • Uspokojivé množství vysoce kvalitního hlavního obsahu
      • Stránky nejvyšší kvality
      • Příklady stránek nejvyšší kvality
      • Účel stránky, uspokojení záměru vyhledávajícího, celkové hodnocení obsahu
      • Duplicitní obsah
      • Ukradený obsah – jak postupovat
      • Obsah pro Shoptetu
    • UX (User Experience) a UI (User Interface)
      • Přineste co nejlepší odpověď na zájem vyhledávajícího
      • Pro specifický účel vytvořte specifickou vstupní stránku
      • První dojem je jenom jeden
      • Pomozte hledajícím najít to, co hledají
      • Jednoduchá navigace na domovskou nebo vstupní stránku
      • Relevantní obsah
      • Design
      • Co jde, to vizualizujte
      • Používejte kvalitní obrázky
      • User Generated Content (obsah vytvářený uživateli)
      • Navigace a struktura stránek
      • Rychlost stránek
      • Zpřístupněte zákazníkům rychlou nabídku kontaktů, obchodních podmínek, zákaznického servisu
      • Minimalizujte úsilí uživatele, kdykoli je to možné
    • Interní prolinkování
      • HTML kód odkazu
      • Problém neprolinkovaných stránek
      • Crawl depth (Click depth)
      • Analýza crawl depth
      • Maximální počet odkazů procházených crawlery vyhledávačů
      • Informování Googlu o typu odchozích odkazů
    • Anchor text (text odkazu)
      • Typy Anchor textu
      • Jak vytvořit dobrý text odkazu
      • Relevance cílové stránky
      • Hustota a frekvence použití textu odkazu
    • Link Equity / Link Juice / Page Rank
      • Link Equity a Page Rank
      • Jak se určuje Link Equity
    • Přesměrování
    • Obrázky
      • Metadata o právech k obrázkům
      • Přidání metadat o právech k obrázkům
      • Obrázky v Shoptetu
    • Videa
    • Multimédia
      • Prvky iFrame
      • Flash
    • Robots.txt
      • Syntaxe robots.txt
      • Častý omyl fungování robots.txt
      • Robots.txt v Shoptetu
    • Direktivy meta Robots
      • Parametry řízení indexace
      • Direktivy platné od října 2019
    • Sitemapa
      • V čem je sitemapa užitečná
      • Potřebují stránky sitemapu?
      • Formáty sitemap
      • Limity sitemap a Sitemap index
      • Jak se vyhledávače dozví o sitemapě
      • Urychlení deindexace prostřednictvím sitemapy
      • Jazykové a regionální varianty URL v sitemapách
      • Ping na Sitemapu
      • Sitemapa v Shoptetu
    • HTTPS zabezpečení a SSL certifikát
      • HTTPS v Shoptetu
    • Rychlost stránek
      • Test rychlosti stránek
      • Případová mini studie – můžete se rankovat i přes nízké skóre v Page Speed Insights?
      • Jak zrychlit stránky na Shoptetu
    • Kanonizace (rel=“canonical“)
      • Proč explicitně vybírat kanonické adresy URL?
      • Nemáte duplicitní obsah? Potřebujete tedy kanonizovat?
      • Pravidla pro implementaci kanonického odkazu
      • Jak implementovat kanonický odkaz
      • Nejčastější chyby při kanonizaci
    • Strukturovaná data Schema.org markup
      • Která strukturovaná data jsou pro váš projekt doporučené
      • Validátor strukturovaných dat
      • Formát strukturovaných dat
      • Typy strukturovaných dat zobrazovaných ve výsledcích vyhledávání
      • Shoptet a strukturovaná data
    • Mobile friendy
      • Mobile-first indexing
      • Udělejte si mobile-friendly test
      • Dělejte mobilní verze co nejjednodušší pro zákazníky a návštěvníky
      • Preferujte šablony umožňující responzivní zobrazení
      • Ujistěte se, že vyhledávače mají přístup k vaší mobilní verzi a mohou ji indexovat
      • Ujistěte se, že obsah pro mobily obsahuje stejný obsah jako pro počítače
      • Zkontrolujte strukturovaná data
      • Zkontrolujte vizuální obsah
      • 3 možnosti, jak implementovat mobilní zobrazení stránek
      • Největší chyby při optimalizaci pro mobilní zařízení
    • AMP verze stránek
      • Jak AMP bude fungovat na vašem projektu
      • Hlavní výhody AMP
      • Hlavní nevýhody AMP
      • Pro koho je AMP
      • Validace AMP stránek
    • Fasetová filtrace (navigace)
      • Hlavní SEO problémy, které přináší fasetová navigace
      • Čemu se musíte vyhnout
      • Best practise pro fasetovou filtraci
        Technické požadavky
      • Případová studie Glami
    • Hreflang
      • Metody určení alternativních stránek
    • Google Discover (kanál Objevit)
      • Optimalizace obsahu pro kanál Objevit
    • Použití JavaScriptu
      • Jak Googlebot zpracovává JavaScript
      • Postupujte podle osvědčených postupů pro webové komponenty
      • Opravte obrázky s lazy-loadingem
      • Implementujte dynamické vykreslování (Dynamic rendering)
    • Validita kódu
      • Platný HTML kód
    • Black Hat SEO: zakázané techniky
    • Hacknutý a kompromitovaný obsah
    • Analýza on-page faktorů a technická analýza
      • Co vše analyzovat
      • Jaké nástroje k analýze budete potřebovat
  • Off-page faktory
  • Začínáme s optimalizací eshopu na platformě Shoptet
    • Platforma Shoptet
    • Co vám v Shoptetu z pohledu SEO může vadit nebo chybět
  • Základní SEO v Shoptetu
    • Meta tagy
      • Úvodní stránka
      • Články a kategorie
      • Produkty
      • Výrobci produktů
      • Rubriky
      • Seznam použitelných značek
    • Struktura adres (URL)
    • Přesměrování adres (URL)
  • Pokročilé SEO
    • Doplněk Pokročilé SEO v Shoptetu
  • Postup pokročilé optimalizace
  • Analýza klíčových slov
    • Co je analýza klíčových slov
    • Analýza klíčových slov zpravidla obsahuje tyto základní údaje
    • K čemu všemu slouží analýza klíčových slov
    • Kde všude využijete analýzu klíčových slov
    • Postup při tvorbě analýzy klíčových slov
    • Návod na tvorbu analýzy krok za krokem
    • Analýzy klíčových slov pro náš projekt: odkaz ke stažení
    • Průvodce analýzou klíčových slov
      • Priority a kategoriezace hledanosti
      • Architektura stránek
      • Identifikace parametrů
      • Analýza klíčových slov
        Štítky Collabim
      • TOP kategorie – architektura
      • TOP vstupní stránky
      • TOP produkty
      • TOP značky
      • Blogová témata – podklady pro rozšířenou obsahovou strategii
      • Výskyt slov v analýze klíčových slov
      • Google Analytics
      • Google Search Console
      • Crawl našeho projektu i konkurence
      • Konkurence organic (Svatý grál)
      • Konkurence PPC
      • Pomocné listy s očištěnými daty z OpenRefine
  • Tvorba architektury stránek
    • Postup tvorby architektury e-shopu
      • Vytvoření rámce pro určení hlavních kategorií, podkategorií a parametrických kategorií
      • Validace určení kategorií, podkategorií a parametrických stránek ze strany odborníka
      • Vytvoření kontingenční tabulky nad datasetem analýzy klíčových slov
      • Identifikace hlavních kategorií e-shopu
      • Identifikace podkategorií pro hlavní kategorii
      • Vizualizace architektury podkategorií
      • Parametrické stránky, jako doporučené filtry (podkategorie)
      • Výsledek návrhu architektury přenesený do praxe Shoptetu
  • Parametry pro filtrování
    • Jsou parametry důležité pro každý e-shop
    • Využití parametrů v Shoptetu
  • Vytvoření struktury parametrů pro filtrování
    • Hodnoty parametru
    • Pořadí parametrických skupin na stránkách
  • Přidání parametrických filtrů pro jednotlivé kategorie
  • Navázání parametrů na produkty
    • Ruční přidávání parametrů k produktům
    • Hromadné přiřazování parametrů k produktům
      • Export produktů
      • Přiřazení parametrů barvy ke každému produktu
      • Import zpět do Shoptetu
  • Tvorba autmotatických shortDescription z parametrů
    • Sestavení krátkého popisku (shortDescription) produktu z parametrů
    • Odstranění vět bez parametru
  • Tvorba optimalizovaných Meta description
  • Tvorba optimalizovaných titulků
    • Import upravené tabulky do Shoptetu
  • Tvorba parametrických vstupních stránek a kombinování parametrů v doplňku Pokročilé SEO
    • K čemu jsou dobré parametrické kategorie
    • 2 přístupy při tvorbě parametrických kombinací
      • Vytvoření vstupních stránek pro všechny kombinace kategorie a parametru
      • Vytvoření vstupních stránek pouze na základě hledanosti (analýza klíčových slov)
    • Vytvoření parametrické kategorie
      • Co znamenají jednotlivé HTML značky
  • Hromadné interní prolinkování na stránkách produktu
    • Výběr frází pro interní prolinkování
  • Hromadné odebrání nežádoucích odkazů na externí stránky
  • Automatický interní linkbuilding s pomocí doplňku Slovník pojmů
    • Příklad použití interního prolinkování pomocí externího odkazu
    • Nevýhody automatického interního prolinkování přes Slovník pojmů
  • Obsahová strategie: budování podpůrného obsahu
  • Vyhodnocování SEO
    • Případová studie: jak měřit naše organické úspěchy s přímou konkurencí (kvantitativní a kvalitativní vyhodnocení)
      • Postup vyhodnocování, metodologie sběru a interpretace dat
      • Faktory, které mohou zkreslit výsledná data
      • Udělejte si databázi konkurenčních stránek
      • Analýza kvantity organického vyhledávání
      • Analýza kvality organické návštěvnosti
    • Tip na vyhodnocení: Jednoduchá tabulka s tím nejdůležitějším
    • Tip na automatický report z Collabimu
    • Kvantita organické návštěvnosti z vyhledávačů (počet uživatelů)
    • Kvalita organické návštěvnosti
      • Sledování konverzí
      • Transakce
      • Tržby
      • Atribuční modely
      • Délka návštěvy (průměrná doba trvání relace)
      • Bounce rate (míra okamžitého opuštění)
      • Počet stránek na 1 relaci
      • Doba trvání relace
    • Technické aspekty SEO
      • Počet stránek v indexu Googlu
      • Počet stránek v indexu Seznam.cz
      • Přehled počtu indexovaných stránek v Collabimu
      • Chyby v indexaci: blokované stránky, chyby 404, 5XX, anomálie a dalších chyby
      • Typy chyb vedoucích k vyloučení z indexace
    • Odhaleních všech chyb na stránkách pomocí analytického nástroje Screaming Frog SEO Spider
    • Organický výkon a potenciál výkonu
      • Historie rozložení pozic v Collabimu
      • Historie klíčových slov
      • Počet rankovaných frází
  • Zapomeňte na SEOMATY
  • Přehled SEO nástrojů podle použití
    • Crawling a indexace
    • Analýza klíčových slov
    • Ranking tracking
    • Analýza on-page faktorů a technická analýza
    • Analýza odkazového profilu
    • Analytika návštěvnosti
    • Rychlost stránek
    • Mobilní SEO
    • Architektura stránek
    • SERP
    • Wordpress pluginy
    • Rozšíření pro Google Chrome
  • Vybrané SEO nástroje podrobněji
    • Ahrefs
      • Umí Ahrefs česky? Pracuje s českými daty?
      • Dashboard – nástěnka
      • Site explorer – analýza jakékoliv stránky
      • Keywords explorer – nástroj na získávání klíčových slov
      • Site audit – audit webových stránek
      • Rank tracker – monitoring pozic
      • Content explorer – analýza vhodného obsahu
      • Další funkce, nástroje a metriky
    • Collabim
      • Nejužitečnější funkce Collabimu
      • Nejužitečnější nástroje Collabimu
    • Screaming Frog
      • Co nástroj umí? K čemu slouží, jak ho využijete v SEO?
      • Základní funkce
      • Cena
    • Marketing Miner
  • Pokročilé vyhledávání s použitím operátorů
    • Site
    • Cache
    • Allintext
    • Intext
    • Inposttitle
    • Allintitle
    • Intitle
    • Allinurl
    • Inurl
    • Info
    • Rozšířené vyhledávací výrazy
      • Or
      • Slovo v uvozovkách (“slovo“)
      • Vylučující symbol –
    • Praktické využití operátorů

Základní informace o vydavateli

Vydal Mgr. Michal Binka
Hrázka 28, 621 00 Brno-Medlánky, Česká republika
tel.: +420 608 963 720
www.seoprakticky.cz
jako svou 3. publikaci

Odpovědný redaktor: Michal Binka
Sazba a grafická úprava: Michal Binka
Návrh a zpracování obálky: Michal Binka
Jazyková korektura: Mgr. Vendula Bailey
Počet stran: 563
První vydání, Brno 2020

© Mgr. Michal Binka, 2020

 

Ke knize doporučuji komplementární učebnici/návod, jak připravit analýzu klíčových slov krok za krokem.

E-kniha Analýza klíčových slov: Návod krok za krokem

video-skoleni-analyza-klicovych-slov