SEO reference: Reálné výsledky optimalizací stránek SEOPRAKTICKY.CZ

Podívejte se na moje SEO reference: vyhodnocení nejdůležitějších KPI ukazatelů v optimalizaci stránek. 

Mám rád, když jsou za prací vidět reálné výsledky, proto zveřejňuji výsledky mých optimalizací webových stránek a projektů v těchto SEO referencích. Pokud budete chtít, můžeme se na konzultaci podívat na výsledky do Collabimu. Rád vám ukážu, jak se na vyhodnocování dívám i jaké dosahuji měřitelné výsledky.

Chcete-li se podívat, kdo má v ČR nejlépe optimalizované stránky z problematiky SEO, můžete si přečíst obsáhlou případovou studii, ve které jsem porovnal téměř 100 SEO konzultantů a SEO agentur. Na grafu výše je zobrazení Market Share - podíl vyhledávaných frázích obsahující frázi SEO v TOP 10 výsledcích SERP Googlu (aktuální stav k 20.8.2020).

Porovnání s TOP 10 nejlépe optimalizovanými stránkami z problematiky SEO v ČR.

Graf Market Share z Collabimu ukazuje, na kolik frází se porovnávané domény rankují v TOP10 ve vyhledávači Google na dataset všech frází obsahující frázi "SEO".

SEO reference

Různé typy SEO služb (analýzy klíčových slov, obsahové strategie, technické SEO, analýzu on-page faktorů, SEO správu atd.) jsem realizoval pro segmenty: móda, sportovní oblečení, doplňky výživy, suplementy, dárkové předměty, plastická chirurgie, nábytek, cestovní kancelář, mobilní telefony, průmyslové senzory, hnojiva, účetní, auditorské a právní služby, pracovní oblečení a obuv, prodej hraček, rybářské potřeby, IT služby, náhradní díly pro výpočetní techniku, zpravodajské a obsahové servery atd.

Kvůli podepsaným NDA nebo ústním dohodám o mlčenlivosti prezentuji pouze malý zlomek referencí.

SEO reference 2022 od SEOPRAKTICKY.CZ

Hodnocení mých klientů

seo-reference-hodnoceni

Michal je jednička na české SEO scéně. Je orientovaný na výsledek a všechny rady a doporučované kroky umí podložit fakty a následně vyhodnotit + interpretovat výsledky tak, aby to pochopil i laik. Spolupracuji s ním dlouhodobě a doporučuji jej vřele i svým klientům.

Jan Barbořík, devenio.cz, 2022

seo-reference-hodnoceni 

Po dvou letech od startu e-shopu jsme se stali jedničkou v organickém vyhledávání pro náš obor. Michal pracuje systematicky, reportuje průběh prací i výsledky. Super spolupráce!

Petr K., jednatel v topnyzebrik.cz, 6.3.2022

seo-reference-hodnoceni

Pán Binka je odborník v oblasti SEO. Oceňujem jeho komplexný prístup a snahu veci dotiahnut. Komunikácia s ním je vždy vecná a zároveň príjemná. Je trpezlivý veci vysvetliť. Teším sa z našej spolupráce.

Ing. Eva Ďurčovičová, Majitelka a provozovatelka největšího internetového portálu zaměřeného na plastikářský průmysl PlasticPortal.cz / PlasticPortal.sk / PlasticPortal.eu, 4.11.2020

seo-reference-hodnoceni

Michal pro nás dělal technické SEO + klíčovku a obojí zpracoval velmi profesionálně. Má velmi analytický přístup, potřebný nadhled a lidský přístup. Nenechá Vás ztratit se ve spoustě čísel, slov a neznámých pojmů, ani tápat, co si s výsledkem počít. Vše srozumitelně vysvětlí a pomůže Vám zorientovat se v této oblasti tak, abyste mohli výsledky analýz, co nejefektivněji využít pro svůj web. Spolupráci s Michalem mohu 100% doporučit.
 
Ing. Kamila Soukupová, Manažerka marketingu, ajp-tech.cz, 10.12.2019

seo-reference-hodnoceni

Michal sice nemá "kouzelné tlačítko na zapnutí SEO", ale díky svému obrovskému přehledu a znalostem v oboru připraví jakýkoliv online projekt na lítý konkurenční boj ve výsledcích vyhledávání. Nezaskočí ho ani úplně začátečnické dotazy a žádná otázka pro něj není hloupá - trpělivě vše vysvětlí teoreticky a následně pomůže s reálným nastavením. Poradí si samozřejmě také s již rozvinutými weby a eshopy, kde lepší umístění ve vyhledávání je už jen otázkou citlivých, ale o to složitějších úprav. A právě tam se nejlépe projeví Michalovy dlouholeté zkušenosti. Po všech přešlapech se SEO specialisty se až Michal stal tím, komu bez obav svěříme další rozvoj našich projektů.
 
Martina Wedlichová, majitelka, chlupaci.cz, 31. srpna 2020

seo-reference-hodnoceni

Hodnocení? To je jednoduché....Domluvený rozsah práce splněn, termín dodržen, předání a vysvětlení o VÍKENDU V NEDĚLI. A nějaké negativní hodnocení? Přemýšlím a o žádném nevím :-)

Iveta Farmačková, majitelka, energieprirody.cz, 27. dubna 2020

seo-reference-hodnoceni

Spolupracu s Michalom odporucam vsetkymi desiatimi:1. velmi ludsky pristup, vysoka profesionalita, obrovsky prehlad (my sme riesili SEO a klucovku) 2. vsetko perfektne vysvetlene, logicky a systematicky zoradene3. pomer cena/vykon predcil nase ocakavania, naozaj odviedol kusisko prace4. po predoslych skusenostisch s "pseudo online expertami" bola spolupraca s Michalom ako najst maly klenot :) V buducnosti uz viem na koho sa obratit.

Denisa, pangreen.sk, 21. listopadu 2019

seo-reference-hodnoceni

Obrovská spokojenost! Pan Binka mi velmi pomohl, vše mi detailně vysvětlil. Vše bylo zpracováno tak jak jsme se domluvili a to velmi rychle. Domluva byla rychlá a velmi příjemná. Je to člověk na svém místě a určitě vím kam se obrátím příště.

David, Nordiction.cz, 11. listopadu 2019

seo-reference-hodnoceni

Michal nám robil kľúčovú analýzu pre náš e-shop a s jeho prácou som bol maximálne spokojný. Na SK a CZ trhu som nenašiel lepšiu prácu čo sa týka pomeru výkon/cena, takže Michala môžem s čistým svedomím doporučiť. Vážim si, že nemal problém cestovať z Brna do Prahy na prvé stretnutie, aj keď spolupráca nebola istá a hneď na prvom stretnutí som zistil že Michal je vo svojom obore profesionál a vie o čom hovorí. "Čerešničkou na torte" je, že sme dostali KW analýzu v kratšom termíne, ako bol dohodnutý, takže super!

Gabriel Šimčo, gatio.cz, 12. září 2019

Recenze mých knih o SEO

seo-reference-hodnoceni

"Bible SEO. Tak jednoduše a rychle lze vystihnout, o co vlastně v knize jde. Obsahuje ucelenou (a autorizovanými zdroji ověřenou) kuchařku o optimalizaci pro vyhledávače. Když budete mít staženou tuto e-knihu, může se internet klidně zítra vypnout, už nemusíte nikde jinde nic hledat. Akorát tedy se to SEO pak bude blbě praktikovat."

"Kniha je mnou nevídaným (a že jsem už pár publikací za posledních 15 let v internetovém marketingu na toto téma přečetl) souborem veškerých aktuálně dostupných informací o celé této široké problematice. Navíc podložena tunou odkazů na autoritativní zdroje v našem oboru."

"Knihu mohu s čistým svědomím na 100% doporučit všem, kteří se chtějí dostat velmi rychle a uceleně ke kompletním informacím o problematice optimalize pro vyhledávače. Své koupě nebudete litovat."

Dalibor Jaroš, CEO Collabim - Nejpoužívanější SEO nástroj v ČR. Přečtěte si celou recenzi na Collabimu: SEO Bible aneb recenze e-knihy „Jak optimalizovat stránky (nejen) pro SHOPTET

seo-reference-hodnoceni

"Kniha se náramně dobře čte, je bez zbytečné omáčky, má profesionální zpracování, obsahuje desítky citací a neměla by chybět žádnému online markeťákovi v e-knihovně. Kniha se prodává za 1 100 Kč a s ohledem na to, kolik je za ní práce a know-how si tuto odměnu zaslouží v plném rozsahu a má mé 100% doporučení."

Zkušený SEO konzultant a PPC specialista s bohatou praxí, Tomáš Zahálka. Přečtěte si celou recenzi: Jak vypadá nová SEO kniha? Recenze na e-book — Autor knihy: Michal Binka

seo-reference-hodnoceni

"Tento detailní a čtivý vhled do optimalizace e-shopů (nejen) na Shoptetu ocení každý čtenář, který to s online podnikáním myslí vážně."

Milan Dubravský, SEO specialista SHOPTET

Recenze na moje SEO video školení a kurzy ze sociálních sítí

recenze-seo-kniha1 recenze-seo-kniha2 recenze-seo-kniha3 recenze-seo-kniha4 recenze-seo-kniha5 recenze-seo-kniha6 recenze-seo-kniha7

 

Jaké používám postupy?

Na stránce referencí prezentuji výsledky, ale budou-li vás zajímat také postupy a metody, které používám, můžete si přečíst pár z mých článků:

 

+633% za 3 měsíce

Porovnání mezi měsícem září 2018 (poslední měsíc před optimalizací) a prosincem 2018: 293 organických návštěv vs 1855 organických návštěv.

Průběh růstu organické návštěvnosti: září 293 -> říjen 351 -> listopad 702 -> prosinec 1855 -> leden 1945 -> únor 2341 -> březen: 3483

Výsledky optimalizace stránek pro vyhledávače - případová studie FITBO.CZ

 SEO reference: graf nárůstu organické návštěvnosti v měsících září 2018 - březen 2019.

I v SEO dbejte na sledování vhodných KPI

Budete-li si vybírat SEO konzultanta nebo SEO specialistu, nezapomeňte chtít prezentaci jeho reálných výsledků práce (ideálně všech podstatných KPI).

Chtějte vidět, jaké klíčové slova posunul, jaké byly jejich pozice před optimalizací, jaké po optimalizaci, za jak dlouho se dostavil výsledek, jestli je výsledek dlouhodobý atd.

Jaké jsou nejdůležitější KPI ukazatele, které byste měli v oblasti optimalizace webových stránek sledovat?

  1. Nárůst organické návštěvnosti
  2. Posun v pozicích sledovaných klíčových slov
  3. Konverze
  4. Bounce Rate (míra opuštění)
  5. Průměrný počet stránek na návštěvu
  6. Průměrnou délku návštěvy
  7. Stránky s nejvyšší mírou opuštění
  8. Crawl erory

O tom, co v SEO vyhodnocovat a proč, si můžete přečíst v mém článku o KPI - klíčové ukazatele výkonnosti.

TOP 3 nejhledanější klíčová slova v TOP 10 u Google

Během jednoho roku jsem se dostal do TOP10 na Googlu s TOP3 nejvyhledávanějšími frázemi v oblasti SEO. Je to ale opravdu důležité? Je to požadavek a zároveň jeden z cílů mnoha zákazníků. Zadání zní jasně: "chceme být na nejhledanější klíčová slova na prvním místě v Google nebo Seznamu". Je to ale správný cíl v optimalizaci stránek? Asi tušíte moji odpověď. Není a je to nepochopení SEO. Dovolím si vysvětlit, proč je tento cíl špatně a o co bychom se v SEO měli snažit (co je cílem v SEO). Jaké jsou správné SEO cíle Správné cíle v SEO odvíjejí samozřejmě od spousty faktorů a projekt od projektu se mohou lišit. Obecně bych ale u projektů předpokládal následující cíle optimalizace: Bezproblémová crawlovatelnost a indexace (řeší se v rámci technického SEO) Identifikace všech relev...

Případová studie: SEOPRAKTICKY.CZ. Bude chodit kovářova kobyla bosa?

Postup optimalizace stránek SEOPRAKTICKY.CZ krok za krokem I SEO konzultant by si měl své webové stránky hýčkat a usilovat o přední příčky ve vyhledávačích na relevantní klíčová slova. Podívejte se na to, jak jsem optimalizoval SEOPRAKTICKY.CZ. Můžete se tak podívat na návod, jak na SEO návod krok za krokem. Chcete-li se podívat, jaký obecný postup doporučuji mým klientům, můžete se podívat do mého článku SEO strategie pro zákazníky SEOPRAKTICKY.CZ. Výchozí situace Na začátku roku 2019 jsem se rozhodl, že mnou nabité zkušenosti z oblasti SEO (optimalizace pro vyhledávače) budu nabízet jako SEO konzultant. Protože se SEO zabývám opravdu už mnoho let, věděl jsem přesně, co za služby má význam nabízet. Nicméně, pro správnou architekturu webu, která mi do budoucna umožní budovat vlastn...

Případová studie: FITBO.CZ

FITBO.CZ je eshop s dárkovými balíčky pro muže a ženu. FITBO dělá dárky k narozeninám a dalším příležitostem. Dárky obsahují vitamíny nebo proteinové dobroty, navíc jsou dárky luxusně zabaleny. Chcete-li se podívat, jaký postup doporučuji mým klientům, můžete se podívat do mého článku SEO strategie pro zákazníky SEOPRAKTICKY.CZ. Pojďte si projít, jak jsem postupoval v optimalizaci, krok za krokem. +633% za 3 měsíce Porovnání mezi měsícem září 2018 (poslední měsíc před optimalizací) a prosincem 2018: 293 organických návštěv vs 1855 organických návštěv. Průběh růstu organické návštěvnosti: září 293 -> říjen 351 -> listopad 702 -> prosinec 1855 -> leden 1945 -> únor 2341 -> březen: 3483 Výchozí situace eshopu s originálními dárky pro muž...

3 položek celkem

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení