SEO reference: Reálné výsledky optimalizací stránek SEOPRAKTICKY.CZ

Podívejte se na moje SEO reference: vyhodnocení nejdůležitějších KPI ukazatelů v optimalizaci stránek. 

Mám rád, když jsou za prací vidět reálné výsledky, proto zveřejňuji výsledky mých optimalizací webových stránek a projektů v těchto SEO referencích.

Nevyjmenovávám zde taxativně všechny značky, weby a e-shopy, pro které jsem kdy dělal analýzy nebo optimalizace. Prezentuji raději případovou studii (case study), která přesně popisuje moje kroky při optimalizaci a hlavně prezentuje nárůst organické návštěvnosti měsíc po měsíci.

Podělím se s vámi i o zvolené postupy. Uděláte si tak bližší představu o tom, jak realizuji SEO.

Jaké používám postupy?

Na stránce referencí prezentuji výsledky, ale budou-li vás zajímat také postupy a metody, které používám, můžete si přečíst pár z mých článků:

 

+633% za 3 měsíce

Porovnání mezi měsícem září 2018 (poslední měsíc před optimalizací) a prosincem 2018: 293 organických návštěv vs 1855 organických návštěv.

Průběh růstu organické návštěvnosti: září 293 -> říjen 351 -> listopad 702 -> prosinec 1855 -> leden 1945 -> únor 2341 -> březen: 3483

Případová studie optimalizace stránky FITBO.CZ

Přečtěte si reálné výsledky případové studie stránek, které jsem realizoval.

Výsledky optimalizace stránek pro vyhledávače - případová studie FITBO.CZ

 SEO reference FITBO.CZ: graf nárůstu organické návštěvnosti v měsících září 2018 - březen 2019.

FITBO

Součástí optimalizace stránky byla změna architektury webu a uživatelská navigace.

I v SEO dbejte na sledování vhodných KPI

Budete-li si vybírat SEO konzultanta nebo SEO specialistu, nezapomeňte chtít prezentaci jeho reálných výsledků práce (ideálně všech podstatných KPI). Chtějte vidět, jaké klíčové slova posunul, jaké byly jejich pozice před optimalizací, jaké po optimalizaci, za jak dlouho se dostavil výsledek, jestli je výsledek dlouhodobý atd.

Jaké jsou nejdůležitější KPI ukazatele, které byste měli v oblasti optimalizace webových stránek sledovat?

  1. Nárůst organické návštěvnosti
  2. Posun v pozicích sledovaných klíčových slov
  3. Konverze
  4. Bounce Rate (míra opuštění)
  5. Průměrný počet stránek na návštěvu
  6. Průměrnou délku návštěvy
  7. Stránky s nejvyšší mírou opuštění
  8. Crawl erory

O tom, co v SEO vyhodnocovat a proč, si můžete přečíst v mém článku o KPI - klíčové ukazatele výkonnosti.

Případová studie: SEOPRAKTICKY.CZ. Bude chodit kovářova kobyla bosa?

Postup optimalizace stránek SEOPRAKTICKY.CZ krok za krokem I SEO konzultant by si měl své webové stránky hýčkat a usilovat o přední příčky ve vyhledávačích na relevantní klíčová slova. Podívejte se na to, jak jsem optimalizoval SEOPRAKTICKY.CZ. Můžete se tak podívat na návod, jak na SEO návod krok za krokem. Chcete-li se podívat, jaký obecný postup doporučuji mým klientům, můžete se podívat do mého článku SEO strategie pro zákazníky SEOPRAKTICKY.CZ. Výchozí situace Na začátku roku 2019 jsem se rozhodl, že mnou nabité zkušenosti z oblasti SEO (optimalizace pro vyhledávače) budu nabízet jako SEO konzultant. Protože se SEO zabývám opravdu už mnoho let, věděl jsem přesně, co za služby má význam nabízet. Nicméně, pro správnou architekturu webu, která mi do budoucna umožní budovat vlastn...

Případová studie: FITBO.CZ

FITBO.CZ je eshop s dárkovými balíčky pro muže a ženu. FITBO dělá dárky k narozeninám a dalším příležitostem. Dárky obsahují vitamíny nebo proteinové dobroty, navíc jsou dárky luxusně zabaleny. Chcete-li se podívat, jaký postup doporučuji mým klientům, můžete se podívat do mého článku SEO strategie pro zákazníky SEOPRAKTICKY.CZ. Pojďte si projít, jak jsem postupoval v optimalizaci, krok za krokem. +633% za 3 měsíce Porovnání mezi měsícem září 2018 (poslední měsíc před optimalizací) a prosincem 2018: 293 organických návštěv vs 1855 organických návštěv. Průběh růstu organické návštěvnosti: září 293 -> říjen 351 -> listopad 702 -> prosinec 1855 -> leden 1945 -> únor 2341 -> březen: 3483 Výchozí situace eshopu s originálními dárky pro muž...

2 položek celkem