16 let zkušeností v marketingu

MB

Bojíte se spolupráce s někým, koho osobně neznáte? Přečtěte si pár řádků o naší práci a doporučeních, které jsme obdrželi

Od roku 2022 už nejme firma o jedné osobě. Jste tým lidí, interních zaměstnanců SEOPRAKTICKY.cz. Abychom dokázali zákazníkům poskytovat kvalitnější služby v lepším čase, rozrostli jsme se na tým kvalitních lidí, kteří mají na starosti tvorbu a nasazování obsahu, optimalizaci on-page faktorů a další související činnosti.

Proč řešit SEO právě s námi

SEO nás baví. A myslíme, že je to z našich stránek tak trochu i cítit. :-)

V roce 2019 vznikla první kniha - Analýza klíčových slov: Návod krok za krokem. Tato knížka je, alespoň podle toho co víme, nejobsáhlejší a nejkomplexnější návod, jak udělat nejdůležitější SEO analýzu.

V roce 2020 jsme publikovali další knihu, kterou největší SEO nástroj v ČR, Collabim, označil za SEO bibli. Tato knížka je svým rozsahem, ale doufáme, že i obsahem, největší českou knihou, která se věnuje výhradně optimalizaci stránek pro vyhledávače (přes 500 stran). Ukázky a recenze si můžete přečíst na SEO PRAKTICKY: Jak optimalizovat stránky (nejen) pro SHOPTET.

V druhé polovině roku 2020 jsme vydali 3 SEO video školení, ve kterých vás naučíme dělat analýzu indexace, SEO a UX pro e-shopové kategorie a analýzu klíčových slov krok za krokem. Z výše uvedeného je patrné, že se nebojíme know-how ukázat, ale ani použít, což jsme prezentovali ve velké případové studii, která porovnávala optimalizaci stránek nejlepších SEO freelancerů a SEO agentur v ČR.

SEO děláme pro zákazníky, kteří mají základní povědomí, jak optimalizace funguje a co od ní mohou čekat. Pokud jste se svými znalostmi zcela na začátku, doporučujeme nastudovat základy z našich SEO knih, video kurzů, případně ze SEO školení, které řešíme s klienty peer-to-peer. Vše ostatní si můžete prohlédnout v našich SEO službách. Znalosti a know-how se neučíme na zákaznících, ale na našich vlastních e-shopech.

Pevně věříme, že jsme vás o našem SEO nadšení přesvědčili. Koho ještě ne, může se podívat na naše SEO reference, podívat se, jak děláme SEO nebo navštívit SEO akademii, kde vysvětlujeme základní pojmy z oblasti optimalizace stránek pro vyhledávače.

Mgr. Michal Binka, zakladatel SEOPRAKTICKY.cz

Vystudoval Univerzitu Pardubice, Ekonomicko-správní fakultu, obor Hospodářská politika a správa a Univerzitu Tomáše Bati ve Zlíně, Fakultu multimediálních komunikací, obor Marketingové komunikace. Na Masarykově univerzitě studoval Veřejnou ekonomiku, na Vysoké škole ekonomie a managementu pak MBA se specializací marketing.

V roce 2002 se mu poprvé dostala do rukou „bible“ marketingu od Philipa Kotlera a od té doby se začal marketingu věnovat naplno.

Marketing ho uchvátil, jeho šířka záběru, multidisciplinarita, propojení tolika vědních oborů. Věděl, že to je obor, který mu bude vyhovovat. Je kreativní, opírá se o matematiku, logiku, odborné znalosti a zkušenosti. Ale co hlavně, je to disciplína, kde se možná více než jinde musí používat selský rozum.

Marketingová praxe

Podnikání (3 roky)

Jeho marketingová praxe začala v roce 2003, kdy si vyzkoušel první podnikání (při studiu, takže studium podle toho také dopadlo a vypadalo). Založil společně s kamarádem internetovou cestovní agenturu, následně na to e-shop se suplementy sportovní výživy. Tenkrát bylo SEO v plenkách a frčely hlavně registrace do vyhledávačů, resp. vyhledávače – Seznamu. Kdo tenkrát nebyl na první stránce katalogu s cestovními agenturami, jako by nebyl. To, že SEO bylo na začátku bylo znát i z technologií. Frčel Macromedia Flash a my neváhali udělat krásné pohyblivé menu, které se celé hýbalo. Samozřejmě nevydrželo dlouho, když se člověk dopídil, že vyhledávače mají těžší projít celý web. Ale informací moc nebylo a každý to zkoušel, jak se dalo.

AG FOODS (5 let)

Po 2 letech podnikání se rozhodl nasbírat víc zkušeností z marketingu i z fungování větší firmy, proto nastoupil jako marketingový manažer do společnosti AG FOODS Group a.s., kde měl na starosti 7 segmentů divize Food Service ve 4 státech (ČR, SR, HU a PL).

KAJOT a STUDENT AGENCY (7 let)

Po 5 letech přešel do společnosti KAJOT, kde působil do srpna 2018 na pozici marketingového ředitele (celkem 7 let). Za drobnou zmínku stojí možná i krátké odskočení na zkušenou do společnosti Student Agency, kde také působil na pozici marketingového ředitele.

Marketingové zkušenosti

V marketingu se již setkal s mnoha věcmi. Řešil nespočetněkrát marketingovou strategii pro různé produkty a služby, denně řeší online marketing, miluje výkonnostní marketing a je velkým fandou inbound marketingu (obsahový marketing, patří sem i SEO, e-mailing, infografiky, link building, comment marketing, content curation atd.).

Má bohaté zkušenosti se správnou sociálních sítí Facebook, Instagram, YouTube i Twitter. Rád si hraje s optimalizací a správnou PPC kampaní v Google Ads (dříve AdWords), se seznamáckým Sklikem i ve správci reklam Business Manageru (správa kampaní FB + Instagram). Má bohaté zkušenosti s ATL (TV, OOH, rádio, tisk, kino, online) i BTL (spotřebitelské soutěže, instore reklama, POS, velké eventy na světových výstavách v Londýně, Sofii, Bukurešti atd., promo akce na provozovnách a sportovních akcích, direct e-mailing, věrnostní programy...).

My a SEO (spolu jsme už od roku 2006)

První SEO krůčky měly co do činění s MFA weby a Google AdSense. Tento program by měl znát každý SEO veterán, který si vyzkoušel tvorbu MFA webů (Made For AdSense). V letech 2006–2011 Michal dělal desítky MFA webů cílených na USA, Německo a Českou Republiku, u kterých díky SEO technikám dosahoval výborných pozic ve vyhledávačích u vybraných klíčových slov i velkého trafficu díky long tailu. No, při škole to byl pěkný přivýdělek a zkušenosti z tohoto období jsou k nezaplacení.

V roce 2011 přišel velký update algoritmu Googlu (Panda) a návštěvnost Michalovi spadla jak přezrálá jablka z podzimní jabloně. Byl to tenkrát zlom a prozření. Už nechtěl přečůrávat algoritmus vyhledávače. Bylo jasné, že do budoucna bude třeba stavět weby na kvalitním obsahu. Jít cestou kvality, nikoliv kvantity obsahu.

SEO se Michal průběžně věnoval po celou dobu marketingové kariéry, která byla převážně manažerská a exekutivní. Dá se tedy říci, že se SEO věnuje od roku 2006 - 2022, což je úctyhodných 16 let! Naplno se k SEO vrátil opět na podzim roku 2018. Od té doby dělá na plný úvazek SEO konzultanta / SEO specialistu provozujícího zároveň 2 úspěšné e-shopy.

SEMrush Academy Certificate

 Michal úspěšně absolvoval kurz Grega Gifforda v SEMRUSH Academy.

A proč vám to sem všechno vlastně píšeme? Ne, není to proto, že bychom byli všeho znalí chvástalové brouci Pytlíci, ale proto, abyste si částečně udělali obrázek o tom, jestli jsme nebo nejsme kompetentní vám dávat nějaké rady ohledně SEO a marketingu obecně.

 

Těšíme se na případnou spolupráci!

 

Mgr. Michal Binka a kolektiv

+420 608 963 720

michal@seoprakticky.cz

(více informací viz Kontakty)

 

Chcete-li se podívat, jaký postup doporučujeme našim klientům, můžete se podívat do článku SEO strategie pro zákazníky SEOPRAKTICKY.CZ.

SEO reference

Máme rádi, když jsou za prací vidět reálné výsledky, proto zveřejňujeme výsledky našich optimalizací webových stránek a projektů v SEO referencích.

SEO reference 2022

Jaké jsme dostali doporučení z LinkedIn

Osobně bereme všechny doporučení vždy s rezervou. Spíše se orientujeme podle výsledků a v SEO to platí zejména. Na druhou stranu víme, že pro mnohé je potřebné překonat prvotní nedůvěru ze spolupráce s někým, koho osobně neznáte. Proto přikládáme pár doporučení, které doufám vaši obavu rozptýlí.

Reference-Jirka-Míťa-Aida

 Reference-Radek2

Reference-Markét-Libor

Reference-Patrik-Kája-Václav-Lenka

Reference-Martin-Martin-Petra

Reference-Pavel-Šárka-Honza

Reference-Veronika-Honza

Zpět do obchodu