SEO ceník

Zajímá vás, kolik stojí optimalizace webových stránek? Jaký je férový SEO ceník pro internetové projekty?

Jistě vás zajímá, jaká je přiměřená cena za optimalizaci. U mně je ceník SEO (optimalizace webových stránek pro vyhledávače) jednoduchý, transparentní a vždy přesně víte, kolik za danou službu platíte a co za ni dostanete.

Ceník je platný pro celou ČR (Brno, Praha, Ostrava, Olomouc, Zlín, Pardubice, Hradec Králové ...). Osobní konzultace zpravidla dělám v Brně. Je možné se domluvit na osobní konzultaci i v jiném městě, než je Brno. Poté si účtuji standardní hodinovou sazbu + cestovné ve výši 8 Kč/km.

1.200 Kč / hod.

Hodinová sazba SEO konzultanta a specialisty je 1200 Kč / hod. Kompletní nabídku cen za jednotlivé služby najdete na SEO služby.

Ceník jednotlivých SEO služeb

Cenu jednotlivých služeb za SEO se můžete dozvědět přímo v mém eshopu, kde si vyberete konkrétní službu. Každá služba je velmi detailně popsaná, takže přesně víte, co za službu obdržíte. Zajímají-li vás ceny na SEO služby, níže uvádím ceny, na kterých začínají jednotlivé služby.

Níže uvádím ceník jednotlivých SEO služeb:

*Uvedené ceny jsou bez DPH.

 

Někdy se špatně hledá "SEO optimalizace cena" nebo "SEO optimalizace ceník"

O tom, proč se správně neříká SEO optimalizace si můžete přečíst v mém článku Co je SEO.

Kolik bude stát optimalizace stránek?

Chcete-li vědět, jaká bude celková cena za optimalizaci, můžete si přečíst článek kolik stojí SEO.

Rámcový rozpočet nákladů na SEO pro e-shop běžící na platformě Shoptet

Zkusím nastínit obecný postup a nástin cen pro eshop běžící na platformě Shoptet:

  1. Analýza technického SEO a on-page - pro e-shopy na platformě Shoptet není třeba dělat technický audit
  2. Analýza klíčových slov – 30-50.000 Kč
  3. Navázání parametrů z klíčovky na jednotlivé produkty – 40.000 Kč
  4. Vytvoření parametrů u všech kategorií – 10.000 Kč
  5. Tvorba podkladů pro automatizované titulky, meta description a popisky kategorií – 40.000 Kč
  6. Tvorba a základní otextování parametrických vstupních stránek (kombinace produktu a parametrů) – rozsah a náklady záleží na množství kombinací vstupních stránek). 100 vytvořených vstupních stránek může stát kolem 15.000 Kč. Vytvoříte-li tak 1000 nových vstupních stránek, což na běžném eshopu není žádný problém, je potřeba počítat s investicí cca 150.000 Kč.
  7. Interní prolinkování – v rámci kvalitního, automatizovaného interního prolinkování počítejte s hodinovou dotací 30-50 hodin, což je 30-50.000 Kč.
  8. Dooptimalizace stránek podle aktuální pozice v SERPu
  9. Další obsahová strategie, budování obsahu atd.

Náklady na kompletní optimalizaci projektu postaveného na Shoptetu může tedy být kolem 300.000 Kč. Vždy ale záleží na zvolené strategii, velikosti stránek atd.