Off-Page SEO

Off-Page SEO jsou aktivity zaměřené na vytváření a zvyšování povědomí o značce, které se konají mimo samotný web.

Kromě vytváření odkazů mohou Off-page aktivity zahrnovat marketing na sociálních médiích, obsahový a publikační marketing, e-mailový marketing, influence marketing a dokonce i offline marketingové kanály (např. TV, rádio, billboardy).

Analýza OFF-PAGE faktorů, nebo-li analýza odkazového portfolia, má za účel analyzovat množství a kvalitu odkazů, které na stránku míří.

Kvalitní odkazové portfolio zvyšuje reputaci stránky z pohledu vyhledávačů. Pomáhá tak v přímém důsledku s nárůstem organické návštěvnosti.

Budováním zpětných odkazů se pak zabývá samostatná disciplína, linkbuilding.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení