SEO Olomouc
Nabízím SEO služby pro město Olomouc. Chcete-li si domluvit schůzku se SEO konzultantem přímo v Olomouci, není to problém.
Standardně pracuji v Brně, což je od Olomouce hodinka po dálnici, proto budete-li trvat na osobní schůzce, nebude to žádný problém.
SEO pro lokalitu Olomouc a okolí
Služby optimalizace webových stránek není nutné nabízet lokálně, není nutné, aby konzultant seděl v Olomouci, neplyne z toho žádná výhoda.
Pakliže hledáte kvalitního SEO konzultanta, nerozhodujte se podle místa jeho bydliště, ale pouze na základě jeho referencí.
Můj pohled na reference v oblasti SEO (optimalizace pro vyhledávače) si můžete prohlédnout na stránce Reference.
SEO služby nenabízím jenom v Brně, Praze, Ostravě, Plzni, Olomouci, Třebíči a ostatních městech ČR.
Velmi často je ale neefektivní jezdit kvůli hodinové schůzce do Olomouce nebo jiného města (1 hodina schůzky = 2 x 1 hodiny na dálnicích + 1 hodina schůzky = 3 hodiny).
Proto pro klienty z Olomouce a dalších měst z ČR doporučuji komunikaci přes telefon, e-mail nebo skype.
Jsem zkušený SEO konzultant a specialista s jasně měřitelnými a deklarovanými výsledky
Jsem zkušený SEO konzultant a specialista, který zajistí posun v organickém vyhledávání směrem k vysněným cílům na předních pozicích ve vyhledávači Google a Seznam. Pracuji jinak, než většina SEO specialistů a konzulantů. U služeb, které nabízím, mám přesně popsané výstupy, které zákazník za své peníze získá. Opírám se o strukturovaná a analytická data.
Jsem podnikatel na volné noze, specializuji se na SEO a obsahovou strategii.
Služby, které nabízím jsou:
- SEO konzultace - 1.200 Kč / hod
- SEO audit - 14.700 Kč / hod
- Analýza on-page faktorů - 9.990 Kč
- Analýza off-page faktorů - 4.800 Kč
- Analýza klíčových slov - 19.900 Kč
- Tvorba obsahové strategie - 6.000 Kč
- SEO copywriting - 1.200 Kč / hod
- Hodnocení a kritika webu - 2.400 Kč
- SEO správa - od 14.400 Kč / měsíčně
- SEO reporting - 1.800 Kč
Jaké sleduji cíle ve své práci na optimalizacích
Snažím se koncentrovat na podstatné věci, proto sleduji vybrané KPI ukazatele. Více o výkonnostních ukazatelích si můžete přečíst v mém článku KPI - klíčové ukazatele výkonnosti.
- Nárůst organické návštěvnosti
- Posun v pozicích sledovaných klíčových slov
- Konverze a Leady
- Co nejnižší (nebo přijatelná) Bounce Rate
- Průměr stránek na návštěvu
- Řešit stránky s nepřiměřenou mírou opuštění
- Crawl errory
Někdy se špatně hledá "SEO optimalizace Ostrava" nebo "SEO optimalizace v Ostravě". O tom, proč se správně neříká SEO optimalizace si můžete přečíst v mém článku Co je SEO.
Co je SEO? Definice SEO
Search Engine Optimalization (SEO) je metoda úpravy (optimalizace) webových stránek tak, aby byly snáze dohledatelné v organických výsledcích vyhledávačů, jakými jsou např. Google nebo Seznam.cz (v Českých podmínkách). Cílem SEO je dostat webové stránky na první příčky v organickém (neplaceném) výsledku vyhledávání na vybraná klíčová slova, která budou přinášet nejvyšší konverzi.
SEO (Search Engine Optimalization) se nejčastěji překládá do češtiny jako optimalizace webových stránek pro vyhledávače.
K čemu je dobré SEO
- Zvýšíte návštěvnost z organického vyhledávání (z vyhledávačů)
- Dlouhodobý zdroj návštěvnosti zdarma - máte-li kvalitní obsah, vyhledávače vám budou posílat nové návštěvy i v dlouhodobém horizontu
- Růst Brand Awarness - díky organickým návštěvám roste povědomí o vašich stránkách. Budete tak v delším časovém horizontu získávat i přímou návštěvnost.
- Za návštěvy z vyhledávačů nic neplatíte, ale to neznamená, že jsou "zadarmo". SEO je investice do budoucna a může být i nákladná.
Co by vás mohlo ještě zajímat
SEO v dalších lokalitách: