Klasifikační analýza klíčových slov
Analýza klíčových slov (klíčovka) je tím nejzásadnějším strategickým dokumentem, který tvoří základní odrazový můstek při optimalizací webových stránek, marketingu, obsahové strategii, produktové strategii a dalších aktivitách firmy.
Ceny analýzy se odvíjí od počtu relevantních frází. Doporučujeme dělat analýzu vždy pro konkrétní část webu (e-shopovou) kategorii, informace implementovat a pak teprve pokračovat analýzou další části.
- Součástí ceny je hodinový nahrávaný Google Meet, kde si analýzu předáme, vysvětlíme a probereme další nejefektivnější postup.
- Součástí ceny je příprava štítků pro import datasetu do Collabimu.
- Součástí ceny není rozkreslení architektury a implementace.
Kategorie: | SEO služby |
---|
SEO se bez analýzy klíčových slov nedá dělat koncepčně, dlouhodobě, strategicky a hlavně efektivně.
Analýzu klíčových slov děláme včetně klasifikace (kategorizace) jednotlivých klíčových slov a frází. Dělat klasifikaci je velmi pracná věc a dělá-li se poctivě, zabere desítky hodin (v závislosti na velikosti katagorizovaného datasetu).
K čemu všemu je analýza klíčových slov dobrá:
- Podklad pro architekturu webových stránek
- Podklad pro tvorbu obsahové strategie
- Podklad, na jaká klíčová slova a fráze se v SEO zaměřit
- Identifikace vyhledávacích frází v řeči vašich zákazníků
- Podklad pro správu PPC kampaní
- Informace o existenci Landing Pages
- Kompletní audit a revize aktuálního stavu SEO (pozice ve vyhledávačích, hledanosti...)
- Identifikace SEO příležitostí (na co se zaměřit, jak dosáhnout "rychlého" úspěchu - díky identifikaci relevantních KW s velkou mírou hledanosti a nízkou konkurencí)
- Analýza přímých konkurentů, na jaká KW generují největší návštěvnost, jaké jejich stránky jsou úspěšné
Praktickou ukázku s detailnějším pohledem do analýzy klíčových slov si můžete přečíst v článku Analýza klíčových slov pro eshopy s módou / oblečením / fashion.
Chcete se podívat jak analýza klíčových slov vzniká? Podívejte se na můj článek Postup tvorby analýzy klíčových slov.
Co všechno analýza klíčových slov obsahuje
Analýza klíčových slov přináší celou řadu užitečných informací.
Předáme vám strukturovaná data, které mají hlavu a patu.
Data jsou velmi jednoduchá na pochopení, ihned je můžete využívat k řešení architektury webových stránek, k návrhu obsahové strategie (content strategie) atd.
Je-li pro vás tvorba klíčovky drahá, můžete jako alternativu zkusit moji knihu Analýza klíčových slov: Návod krok za krokem.
Pokud se chcete naučit dělat analýzu klíčových slov, můžete vyzkoušet moje video školení / kurz / tutoriál - Analýza klíčových slov: návod krok za krokem.
Jaké údaje z mojí analýzy klíčových slov dostanete
- Kompletní seznam relevantních klíčových slov a frází vztahujících se k předmětu podnikání nebo vybranému tématu
- Statistická data z hledanosti jednotlivých kategorií a podkategorií
- Priority (podle afinity k vašemu předmětu podnikání) - skvělé pro stanovení optimalizačních priorit
- Celková hledanost klíčových slov a frází
- Konkurečnost Google
- Hledanost Google (minulý měsíc)
- Hledanost Google (průměr za posledních 12 měsíců)
- Hledanost Seznam (minulý měsíc)
- Hledanost Seznam (průměr za posledních 12 měsíců)
- Informace o Sklik CPC (průměrná cena za proklik v reklamním systému Sklik)
- Aktuální pozice ve vyhledávačích Google a Seznam
- Cílová stránka daného klíčového slova nebo fráze ve vyhledávačích Google a Seznam
- SERP Features
Podrobnější popis všech jednotlivých položek si můžete přečíst níže.
Ukázka výstupů "klíčovky"
Reálná ukázka z analýzy klíčových slov od SEOPRAKTICKY.CZ
Ukázka z klasifikační analýzy klíčových slov - analýza hledanosti klíčových slov a frází, roztřídění do kategorií, konkurenčnost výrazů + desítka dalších hodnotících paramterů.
Ukázka souhrnných statistických dat jednotlivých kategorií v analýze klíčových slov
V analýze klíčových slov si můžete libovolně filtrovat hlavní témata a jeho podkategorie.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.