SEO Zlín

Nabízím SEO služby v lokalitě Zlín. Chcete-li si domluvit schůzku se SEO konzultantem přímo ve Zlíně, není to problém. Ve Zlíně jsem studoval marketing na Univerzitě Tomáše Bati, konkrétně Fakultu Multimediálních komunikací. Takže mám ke Zlínu velmi kladný vztah :-)

SEO pro weby sídlící ve Zlínském kraji mohu realizovat práce i externě, po domluvě přes telefon, e-mail nebo Skype.

SEO pro lokalitu Zlín a okolí

Služby optimalizace webových stránek není nutné nabízet lokálně, není nutné, aby konzultant seděl ve Zlíně, neplyne z toho žádná výhoda.

Pakliže hledáte kvalitního SEO konzultanta, nerozhodujte se podle místa jeho bydliště, ale pouze na základě jeho referencí.

Moje zkušenosti v oblasti SEO (optimalizace pro vyhledávače) si můžete prohlédnout na stránce Reference.

SEO služby nenabízím jenom ve Zlíně, Ostravě, Brně, Praze, Ostravě, Plzni, a ostatních městech ČR. Velmi často je ale neefektivní jezdit kvůli hodinové schůzce do vzdálených koutů republiky (1 hodina schůzky = 2 x 2 hodiny na dálnicích + 1 hodina schůzky = 5 hodin).

Proto pro klienty ze Zlína a dalších měst z ČR doporučuji komunikaci přes telefon, e-mail nebo skype.

Jsem zkušený SEO konzultant a specialista s jasně měřitelnými a deklarovanými výsledky

SEO pro Zlín - osobní konzultaceJsem zkušený SEO konzultant a specialista, který zajistí posun v organickém vyhledávání směrem k vysněným cílům na předních pozicích ve vyhledávači Google a Seznam. Pracuji jinak, než většina SEO specialistů a konzulantů. U služeb, které nabízím, mám přesně popsané výstupy, které zákazník za své peníze získá. Opírám se o strukturovaná a analytická data.

Jsem podnikatel na volné noze, specializuji se na SEO a obsahovou strategii.

Služby, které nabízím jsou:

Jaké sleduji cíle ve své práci na optimalizacích

Snažím se koncentrovat na podstatné věci, proto sleduji vybrané KPI ukazatele. Více o výkonnostních ukazatelích si můžete přečíst v mém článku KPI - klíčové ukazatele výkonnosti.

  1. Nárůst organické návštěvnosti
  2. Posun v pozicích sledovaných klíčových slov
  3. Konverze a Leady
  4. Co nejnižší (nebo přijatelná) Bounce Rate
  5. Průměr stránek na návštěvu
  6. Řešit stránky s nepřiměřenou mírou opuštění
  7. Crawl errory

Někdy se špatně hledá "SEO optimalizace Zlín" nebo "SEO optimalizace ve Zlíně". O tom, proč se správně neříká SEO optimalizace si můžete přečíst v mém článku Co je SEO.

Co je SEO? Definice SEO

SEO definiceSearch Engine Optimalization (SEO) je metoda úpravy (optimalizace) webových stránek tak, aby byly snáze dohledatelné v organických výsledcích vyhledávačů, jakými jsou např. Google nebo Seznam.cz (v Českých podmínkách). Cílem SEO je dostat webové stránky na první příčky v organickém (neplaceném) výsledku vyhledávání na vybraná klíčová slova, která budou přinášet nejvyšší konverzi.

SEO (Search Engine Optimalization) se nejčastěji překládá do češtiny jako optimalizace webových stránek pro vyhledávače.

K čemu je dobré SEO

  • Zvýšíte návštěvnost z organického vyhledávání (z vyhledávačů)
  • Dlouhodobý zdroj návštěvnosti zdarma - máte-li kvalitní obsah, vyhledávače vám budou posílat nové návštěvy i v dlouhodobém horizontu
  • Růst Brand Awarness - díky organickým návštěvám roste povědomí o vašich stránkách. Budete tak v delším časovém horizontu získávat i přímou návštěvnost.
  • Za návštěvy z vyhledávačů nic neplatíte, ale to neznamená, že jsou "zadarmo". SEO je investice do budoucna a může být i nákladná.

Co by vás mohlo ještě zajímat

SEO v dalších lokalitách:

Zpět do obchodu