Analýza OFF-PAGE faktorů (analýza odkazového profilu)

Analýza OFF-PAGE faktorů, nebo-li analýza odkazového portfolia, má za účel analyzovat množství a kvalitu odkazů, které na stránku míří.

Kvalitní odkazové portfolio zvyšuje reputaci stránky z pohledu vyhledávačů. Pomáhá tak v přímém důsledku s nárůstem organické návštěvnosti.

Budováním zpětných odkazů se pak zabývá samostatná disciplína, linkbuilding.

Můžeme doručit do:
1.3.2019
Dodání služby do 7 dnů
Kód: 81
Značka: SEO konzultant
4 800 Kč

Co analýzou OFF-PAGE faktorů získáte

  • Přehled odkazujících domén
  • Přehled unikátních odkazů
  • Přehled "toxických" a "netoxických" odkazů
  • Informaci o follow vs nofollow odkazech
  • Seznam odkazových příležitostí

Výstupem analýzy off-page faktorů je dokument, který shrnuje vaši situaci, vysvětluje jednotlivé hodnoty a dává tipy, jak s nimi můžete pracovat. Součástí analýzy jsou i výstupní excelovské dokumenty, které obsahují všechny níže uvedené sestavy a hodnoty.

Audit zpětných odkazů - celkový přehled

Celkový přehled auditu zpětných odkazů.

Audit zpětných odkazů - celkový přehled

Vizuálně zpracovaný celkový přehled odkazového portfolia.

Odkazující domény

Získáte strukturovaná data v excelu (nebo CSV), která obsahují následující informace.

  • Skóre domény
  • Důvěryhodnost domény (TrustScore)
  • Skóre stránky
  • Zdrojové URL
  • Titulek zdrojové stránky
  • Zdrojová doména
  • Cílová URL
  • Anchor text
  • AnchorType
  • Typ odkazu
  • Follow / Nofollow
  • Toxic skóre
  • Datum indexace

Analýza off-page faktorů - odkazové domény

Výstupní data o zpětných odkazech z odkazových domén.

 

Přehled unikátních odkazů

Získáte strukturovaná data v excelu (nebo CSV), která obsahují následující informace.

  • Skóre domény
  • Důvěryhodnost domény (TrustScore)
  • Skóre stránky
  • Zdrojové URL
  • Titulek zdrojové stránky
  • Zdrojová doména
  • Cílová URL
  • Anchor text
  • AnchorType
  • Typ odkazu
  • Follow / Nofollow
  • Toxic skóre
  • Datum indexace

Analýza off-page faktorů - odkazy

Výstupní data o zpětných odkazech z odkazových domén.

Počet "toxických" a "netoxických" odkazů

Přehled toxických, potenciálně toxických a netoxických zpětných odkazů.

 Analýza off-page - toxické odkazy

Informaci o follow vs nofollow odkazech

 Přehled odkazů s atributem follow a nofollow.

Analýza off-page faktorů - odkazy s atributem follow a nofollow

Přehledný seznam odkazů, které mají atribut follow a nofollow.

Seznam odkazových příležitostí pro linkbuilding

Seznam odkazových příležitostí představuje seznam domén a URL, které systém vyhodnotil jako dobrou odkazovou příležitost.

Seznam odkazových příležitostí obsahuje:

  • Doménu
  • Přesnou URL vhodnou k odkazu
  • Skóre domény
  • Důvěryhodnost domény (TrustScore)
  • Hodnocení (Rating)
  • Zdroj, odkud se čerpalo doporučení (klíčové slovo, konkurence)

seznam-odkazovych-prilezitosti

Seznam odkazových příležitostí pro váš linkbuilding. 

Pojmy související s analýzou off-page faktorů

Často se můžete setkat s dalšími výrazy, které jinak pojmenovávají analýzu off-page faktorů. Pro upřesnění uvádím jejich seznam:

Jsem zkušený SEO konzultant s jasně měřitelnými a deklarovanými výsledky

MB-SEOPRAKTICKYJsem zkušený SEO konzultant, který zajistí posun v organickém vyhledávání směrem k vysněným cílům na předních pozicích ve vyhledávači Google a Seznam.

Pracuji jinak, než většina SEO specialistů a SEO konzulantů. U služeb, které nabízím, mám přesně popsané výstupy, které zákazník za své peníze získá. Opírám se o strukturovaná a analytická data.

Jsem podnikatel na volné noze, specializuji se na SEO a obsahovou strategii.

Služby, které nabízím jsou:

Jaké sleduji cíle ve své práci na optimalizacích

Snažím se koncentrovat na podstatné věci, proto sleduji vybrané KPI ukazatele. Více o výkonnostních ukazatelích si můžete přečíst v mém článku KPI - klíčové ukazatele výkonnosti.

  1. Nárůst organické návštěvnosti
  2. Posun v pozicích sledovaných klíčových slov
  3. Konverze a Leady
  4. Co nejnižší (nebo přijatelná) Bounce Rate
  5. Průměr stránek na návštěvu
  6. Řešit stránky s nepřiměřenou mírou opuštění
  7. Crawl errory

Proč si zvolit SEO konzultanta namísto reklamní agentury

  1. Prezentuji se reálnými výsledky, ne přísliby
  2. Neplatíte celofiremní aparát (obchodníka, seniora, který s vámi konzultuje a juniora, který práci v reálu odvádí)
  3. Flexibilita - jsem pružnější než jakákoliv organizace. Nesedím na poradách, neřeším docházku ani dovolenou (zaměstnanci se na dovolené často "vypínají", to já nedělám)
  4. Práci odvádím já, garantuji ji a jsem za ni plně zodpovědný.
  5. Nebudu vám nikdy garantovat první místa ve vyhledávačích, to nejde! Ale řada agentur se tak bohužel prezentuje.
  6. U mně přesně víte, co si objednáváte, jaký dostanete výstup, jaké k tomu použiji aplikace.

Služby optimalizace pro vyhledávače dělám většinou osobně v městě: Brno, Blansko, Vyškov, Třebíč. Možná konzultace je samozřejmě i v dalších městech.

Občasné cesty pro SEO konzultace mám ve městech: Praha, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, Ústí nad Labem, Hradec Králové, Pardubice, Zlín. 

Přečtěte si, jak řeším služby pro různé lokality: SEO Brno, SEO Praha, Ostrava, Olomouc....

Více informací o mně...