SEO reporting

SEO reporting (SEO monitoring) slouží k monitorování a kontrole efektivity aktivit optimalizace stránek pro vyhledávače.

Vypracování pravidelného měsíčního reportu podle nejvhodnějších SEO KPI ukazatelů, viz můj článek KPI - klíčové ukazatele výkonnosti.

  1. Audit "zdraví" stránky
  2. Crawl errory
  3. Nárůst organické návštěvnosti
  4. Posun v pozicích sledovaných klíčových slov
  5. Konverze a Leady
  6. Vývoj Bounce Rate
  7. Průměr stránek na návštěvu
  8. Stránky s nepřiměřenou mírou opuštění

Můžeme se domluvit i na reportování a monitoringu jakýchkoliv jiných myslitelných ukazatelů, které vyhodnotíte jako užitečné. Máte-li požadavek na jiný typ SEO reportu, neváhejte mě kontaktovat.

Službu již samostatně nenabízíme
1 800 Kč 2 178 Kč včetně DPH
Kategorie: SEO služby

K čemu vám bude pravidelný SEO report a monitoring užitečný

  • Ověříte si, že stránky jsou v pořádku indexovány vyhledávacími roboty, zda neexistují překážky pro crawlery (vyhledávací roboty)
  • Vyhodnotíte si efektivitu vaší práce nebo práce dodavatelů, pracujících na webu
  • Včasná identifikace problémů souvisejících s procházením webu
  • Podklad pro další rozhodování, do čeho se vyplácí investice a do čeho naopak ne
  • Podklad pro pročištění webu od nenavštěvovaných a balastních stránek
  • Kontrola a monitoring všech důležitých ukazatelů vztahujících se k optimalizaci stránek pro vyhledávače

 Průchodnost webu vyhledávacími roboty

Podívám se na celkové zdraví stránky. Dostanete informaci o chybách a doporučeních na opravu.

audit-stanky

Celkový audit stránky s informací o jejím "zdraví".

Crawl errory

Ověříme, jak vyhledávací roboti prochází váš web, jestli indexují stránky.

crawlability

Podrobný report o průchodnosti vašeho webu vyhledávacími roboty.

Nárůst organické návštěvnosti

Jeden z nejdůležitějších ukazatelů toho, že to děláte správně. Samozřejmě se nedá dívat pouze na samotnou organickou návštěvnost bez toho, aniž byste si její tempo porovnali s konverzemi, Bounce Rate a dalšími ukazateli.

Srovnávací analýza v Google Analytics

Porovnání časového úseku s předchozím časovým úsekem.

Posun v historii rozložení sledovaných klíčových slov

Mějte přehled o tom, kam jste se za určité časové období posunuli v organickém vyhledávání. Kolik klíčových slov máte na Googlu a Seznamu v TOP 3, TOP 4-10, v TOP 11-20 a 20+. Tento report je ideální na sledování meziměsíčního posunu výsledků v organickém vyhledávání na vámi sledovaná klíčová slova.

Posun v historii rozložení sledovaných klíčových slov

Graf historie rozložení sledovaných klíčových slov.

Sledování konverze

Sledujte, jestli s růstem organické návštěvnosti neklesá váš konverzní poměr. Znamenalo by to, že získáváte méně relevantní audienci.

sledovani-konverzniho-pomeru

Co nejnižší (nebo přijatelná) Bounce Rate

Bounce rate je míra okamžitého opuštění, kdy návštěvník na stránku vstoupí, neudělá žádnou akci a stránku opustí. Může to indikovat, že návštěvník nenašel co hledal, nic ho nezaujalo a stránku opustil.

bounce-rate

Míra okamžitého opuštění stránek Bounce Rate.

Průměr stránek na návštěvu

Průměrný počet stránek na relaci je důležitým ukazatelem zaujetí cílového publika. 

 pocet-stranek-na-navstevu

Reportuji, kolik stránek v průměru navštívil 1 návštěvník.

Řešit stránky s nepřiměřenou mírou opuštění

Pravidelně kontrolujte, nejsou-li na webu stránky s disproporční mírou opuštění. Tyto stránky mohou obsahovat nerelevantní informace nebo nedostatečné interní prolinkování.

mira-okamziteho-opusteni

Kontroluji stránky s vysokou mírou opuštění.

 

Chcete reportovat a monitorovat cokoliv jiného z oblasti SEO na vaší stránce?

Chcete-li reportovat a monitorovat jakýkoliv jiný myslitelný ukazatel na vaší stránce, a to i s velkou mírou detailu, neváhejte mně kontaktovat. Jistě se domluvíme.

Průběžné i příležitostné reportování stavu optimalizace na vašem internetovém projektu. Kdo neměří, neřídí. Proto bych všem doporučoval, aby průběžně měřili a vyhodnocovali výsledky jejich marketingových (tzn. i SEO) aktivit.

Aby provozovatel webových stránek měl neustálý přehled o vývoji organické návštěvnosti, měl by se o SEO Report zajímat.

Pro mnoho klientů je SEO zahalenou hávem tajemství. Nestarají se o přesměrování se nutně nezajímají o kanonické značky. Mým úkolem je vytvořit srozumitelné hodnocení SEO stavu a aktivit na vašem internetovém projektu, které bude dávat smysl a bude srozumitelné.

Co by měl obsahovat dobrý SEO report:

  • Cíle projektu a KPI
  • Dokončené úkoly a přehled o vykonaných úkonech
  • Přehled výsledků a výkon KPI

Po přečtení souhrnné zprávy by měl klient pochopit zaměření projektu a jeho výsledky.

Zpět do obchodu