SEO report

Vypracování pravidelného měsíčního reportu podle nejvhodnějších SEO KPI ukazatelů, viz můj článek KPI - klíčové ukazatele výkonnosti.

  1. Audit "zdraví" stránky
  2. Crawl errory
  3. Nárůst organické návštěvnosti
  4. Posun v pozicích sledovaných klíčových slov
  5. Konverze a Leady
  6. Vývoj Bounce Rate
  7. Průměr stránek na návštěvu
  8. Stránky s nepřiměřenou mírou opuštění

Můžeme se domluvit i na reportování jakýchkoliv jiných myslitelných ukazatelů, které vyhodnotíte jako užitečné. Máte-li požadavek na jiný typ SEO reportu, neváhejte mě kontaktovat.

Můžeme doručit do:
1.3.2019
Dodání služby do 7 dnů
Kód: 87
Značka: SEO konzultant
1 800 Kč
seo reporting2
Novinka

K čemu vám bude pravidelný report užitečný

  • Ověříte si, že stránky jsou v pořádku indexovány vyhledávacími roboty, zda neexistují překážky pro crawlery (vyhledávací roboty)
  • Vyhodnotíte si efektivitu vaší práce nebo práce dodavatelů, pracujících na webu
  • Včasná identifikace problémů souvisejících s procházením webu
  • Podklad pro další rozhodování, do čeho se vyplácí investice a do čeho naopak ne
  • Podklad pro pročištění webu od nenavštěvovaných a balastních stránek

 Průchodnost webu vyhledávacími roboty

Podívám se na celkové zdraví stránky. Dostanete informaci o chybách a doporučeních na opravu.

audit-stanky

Celkový audit stránky s informací o jejím "zdraví".

Crawl errory

Ověříme, jak vyhledávací roboti prochází váš web, jestli indexují stránky.

crawlability

Podrobný report o průchodnosti vašeho webu vyhledávacími roboty.

Nárůst organické návštěvnosti

Jeden z nejdůležitějších ukazatelů toho, že to děláte správně. Samozřejmě se nedá dívat pouze na samotnou organickou návštěvnost bez toho, aniž byste si její tempo porovnali s konverzemi, Bounce Rate a dalšími ukazateli.

Srovnávací analýza v Google Analytics

Porovnání časového úseku s předchozím časovým úsekem.

Posun v historii rozložení sledovaných klíčových slov

Mějte přehled o tom, kam jste se za určité časové období posunuli v organickém vyhledávání. Kolik klíčových slov máte na Googlu a Seznamu v TOP 3, TOP 4-10, v TOP 11-20 a 20+. Tento report je ideální na sledování meziměsíčního posunu výsledků v organickém vyhledávání na vámi sledovaná klíčová slova.

Posun v historii rozložení sledovaných klíčových slov

Graf historie rozložení sledovaných klíčových slov.

Sledování konverze

Sledujte, jestli s růstem organické návštěvnosti neklesá váš konverzní poměr. Znamenalo by to, že získáváte méně relevantní audienci.

sledovani-konverzniho-pomeru

Co nejnižší (nebo přijatelná) Bounce Rate

Bounce rate je míra okamžitého opuštění, kdy návštěvník na stránku vstoupí, neudělá žádnou akci a stránku opustí. Může to indikovat, že návštěvník nenašel co hledal, nic ho nezaujalo a stránku opustil.

bounce-rate

Míra okamžitého opuštění stránek Bounce Rate.

Průměr stránek na návštěvu

Průměrný počet stránek na relaci je důležitým ukazatelem zaujetí cílového publika. 

 pocet-stranek-na-navstevu

Reportuji, kolik stránek v průměru navštívil 1 návštěvník.

Řešit stránky s nepřiměřenou mírou opuštění

Pravidelně kontrolujte, nejsou-li na webu stránky s disproporční mírou opuštění. Tyto stránky mohou obsahovat nerelevantní informace nebo nedostatečné interní prolinkování.

mira-okamziteho-opusteni

Kontroluji stránky s vysokou mírou opuštění.

 

Chcete reportovat cokoliv jiného z oblasti SEO na vaší stránce?

Chcete-li reportovat jakýkoliv jiný myslitelný ukazatel na vaší stránce, a to i s velkou mírou detailu, neváhejte mně kontaktovat. Jistě se domluvíme.

Nabídka dalších SEO služeb

Zvaže i další SEO služeby. V rámci SEO analýz nabízím hodnocení a kritiku webuanalýzu klíčových slovanalýzu ON-PAGE faktorů a analýzu OFF-PAGE faktorů.

Můžeme probrat i komplexní SEO analýzu (audit).

Velmi důležitým v optimalizaci webových stránek je SEO Copywriting, kde nabízím tvorbu optimalizovaných textů v podobě popisku produktůpopisku produktových kategoriítvorby tématických a PR článků.

Jsem zkušený SEO konzultant s jasně měřitelnými a deklarovanými výsledky

MB-SEOPRAKTICKYJsem zkušený SEO konzultant, který zajistí posun v organickém vyhledávání směrem k vysněným cílům na předních pozicích ve vyhledávači Google a Seznam.

Pracuji jinak, než většina SEO specialistů a SEO konzulantů. U služeb, které nabízím, mám přesně popsané výstupy, které zákazník za své peníze získá. Opírám se o strukturovaná a analytická data.

Jsem podnikatel na volné noze, specializuji se na SEO a obsahovou strategii.

Služby, které nabízím jsou:

Jaké sleduji cíle ve své práci na optimalizacích

Snažím se koncentrovat na podstatné věci, proto sleduji vybrané KPI ukazatele. Více o výkonnostních ukazatelích si můžete přečíst v mém článku KPI - klíčové ukazatele výkonnosti.

  1. Nárůst organické návštěvnosti
  2. Posun v pozicích sledovaných klíčových slov
  3. Konverze a Leady
  4. Co nejnižší (nebo přijatelná) Bounce Rate
  5. Průměr stránek na návštěvu
  6. Řešit stránky s nepřiměřenou mírou opuštění
  7. Crawl errory

Proč si zvolit SEO konzultanta namísto reklamní agentury

  1. Prezentuji se reálnými výsledky, ne přísliby
  2. Neplatíte celofiremní aparát (obchodníka, seniora, který s vámi konzultuje a juniora, který práci v reálu odvádí)
  3. Flexibilita - jsem pružnější než jakákoliv organizace. Nesedím na poradách, neřeším docházku ani dovolenou (zaměstnanci se na dovolené často "vypínají", to já nedělám)
  4. Práci odvádím já, garantuji ji a jsem za ni plně zodpovědný.
  5. Nebudu vám nikdy garantovat první místa ve vyhledávačích, to nejde! Ale řada agentur se tak bohužel prezentuje.
  6. U mně přesně víte, co si objednáváte, jaký dostanete výstup, jaké k tomu použiji aplikace.

Služby optimalizace pro vyhledávače dělám většinou osobně v městě: Brno, Blansko, Vyškov, Třebíč. Možná konzultace je samozřejmě i v dalších městech.

Občasné cesty pro SEO konzultace mám ve městech: Praha, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, Ústí nad Labem, Hradec Králové, Pardubice, Zlín. 

Přečtěte si, jak řeším služby pro různé lokality: SEO Brno, SEO Praha, Ostrava, Olomouc....

Více informací o mně...