SEO Plzeň

Nabízím SEO služby v lokalitě Plzeň. Chcete-li si domluvit schůzku se SEO konzultantem přímo v Plzni, není to problém.

SEO pro Plzeň mohu realizovat i externě, po domluvě přes telefon, e-mail nebo Skype.

Rád vám pomohu s nastavením lokálního SEO pro plzeňský byznys, eshop nebo jiný typ webové prezentace.

SEO pro Plzeň a okolí

Služby optimalizace webových stránek není nutné nabízet lokálně, není nutné, aby konzultant seděl v Plzni, neplyne z toho žádná výhoda. Mé SEO služby mohu nabízet i pro webové stránky a weby sídlící v Plzni.

Pakliže hledáte kvalitního SEO konzultanta, nerozhodujte se podle místa jeho bydliště, ale pouze na základě jeho referencí.

Můj pohled na reference v oblasti SEO (optimalizace pro vyhledávače) si můžete prohlédnout na stránce Reálné výsledky.

SEO služby nenabízím jenom v Brně, Praze a Plzni, a ostatních městech ČR. Velmi často je ale neefektivní jezdit kvůli hodinové schůzce do Plzně (1 hodina schůzky = 2 x 2,5 hodiny na dálnicích + 1 hodina schůzky = 6 hodin).

Proto pro klienty z Plzně a dalších měst z ČR doporučuji komunikaci přes telefon, e-mail nebo skype.

Pakliže se chcete osobně setkat v Plzni a probrat SEO osobně při konzultaci, poté si účtuji standardní hodinovou sazbu + cestovné ve výši 8 Kč/km.

Jsem zkušený SEO konzultant a specialista s jasně měřitelnými a deklarovanými výsledky

SEO pro Plzeň - osobní konzultaceJsem zkušený SEO konzultant a specialista, který zajistí posun v organickém vyhledávání směrem k vysněným cílům na předních pozicích ve vyhledávači Google a Seznam. Pracuji jinak, než většina SEO specialistů a konzulantů. U služeb, které nabízím, mám přesně popsané výstupy, které zákazník za své peníze získá. Opírám se o strukturovaná a analytická data.

Jsem podnikatel na volné noze, specializuji se na SEO a obsahovou strategii.

Služby, které nabízím jsou:

Jaké sleduji cíle ve své práci na optimalizacích

Snažím se koncentrovat na podstatné věci, proto sleduji vybrané KPI ukazatele. Více o výkonnostních ukazatelích si můžete přečíst v mém článku KPI - klíčové ukazatele výkonnosti.

  1. Nárůst organické návštěvnosti
  2. Posun v pozicích sledovaných klíčových slov
  3. Konverze a Leady
  4. Co nejnižší (nebo přijatelná) Bounce Rate
  5. Průměr stránek na návštěvu
  6. Řešit stránky s nepřiměřenou mírou opuštění
  7. Crawl errory

Někdy se špatně hledá "SEO optimalizace Plzeň" nebo "SEO optimalizace v Plzni". O tom, proč se správně neříká SEO optimalizace si můžete přečíst v mém článku Co je SEO.

Co je SEO? Definice SEO

SEO definiceSearch Engine Optimalization (SEO) je metoda úpravy (optimalizace) webových stránek tak, aby byly snáze dohledatelné v organických výsledcích vyhledávačů, jakými jsou např. Google nebo Seznam.cz (v Českých podmínkách). Cílem SEO je dostat webové stránky na první příčky v organickém (neplaceném) výsledku vyhledávání na vybraná klíčová slova, která budou přinášet nejvyšší konverzi.

SEO (Search Engine Optimalization) se nejčastěji překládá do češtiny jako optimalizace webových stránek pro vyhledávače.

K čemu je dobré SEO

  • Zvýšíte návštěvnost z organického vyhledávání (z vyhledávačů)
  • Dlouhodobý zdroj návštěvnosti zdarma - máte-li kvalitní obsah, vyhledávače vám budou posílat nové návštěvy i v dlouhodobém horizontu
  • Růst Brand Awarness - díky organickým návštěvám roste povědomí o vašich stránkách. Budete tak v delším časovém horizontu získávat i přímou návštěvnost.
  • Za návštěvy z vyhledávačů nic neplatíte, ale to neznamená, že jsou "zadarmo". SEO je investice do budoucna a může být i nákladná.

Co by vás mohlo ještě zajímat

SEO v dalších lokalitách:

Zpět do obchodu