Hodnocení a kritika webu
Nabízím profesionální hodnocení a kritiku webu / hodnocení webových stránek, které je koncepční, objektivní (založeno na datech a analytických nástrojích) i subjektivní (v hodnocení designu, grafiky a uživatelského zážitku).
Jste provozovatelem eshopu nebo obsahového webu a chcete svůj projekt nezávisle zhodnotit?
Myslíte-li to s vaším eshopem nebo webovými stránkami vážně, nenechte si web kritizovat a hodnotit od příbuzných, známých, rodinou, sociálních sítích nebo diskuzních fórech, ale od profesionála.
Nechte si hodnotit a kritizovat váš web odborníkem, co se pohybuje 15 let v marketingu a realizoval vyšší desítky webových stránek.
Jako výsledek dostanete hodnotící zprávu, která shrnuje základní nedostatky a příležitosti pro zlepšení vašeho internetového projektu.
Kritika a hodnocení webu jsou věnovány 8 hodiny čistého času (výsledný report tak můžete očekávat v tomto rozsahu). Obdržíte jasně a srozumitelně vysvětlený seznam bodů ke zlepšení.
Kategorie: | SEO služby |
---|
Jak vám tento report pomůže zlepšit vaše webové stránky
- Zjistíte, jestli není problém s indexací vašich stránek ve vyhledávači
- Zjistíte, jestli máte na stránkách duplicitní obsah
- Zjistíte, jestli nemáte na stránkách nefunkční odkazy
- Souhrnné informace o těch nejdůležitějších on-page faktorech odhalí, kde máte skryté rezervy a prostor pro zlepšení (titulky, meta popisky, nadpisy, obrázky)
- Souhrnné informace o off-page faktorech vás upozorní na "toxické" zpětné odkazy (tyto odkazy ubírají vašemu hodnocení webových stránek)
- Dostanete zpětnou vazbu na grafiku a UX stránky
- Dostanete zpětnou vazbu na marketingovou komunikaci
Vše dostanete přehledně zpracované v jednom komplexním dokumentu, který vás upozorní na závažné chyby a jejich řešení.
Celkový audit domény
Zabývám se celkovým fungováním stránky.
Prověřuji všechny základní hodnoty a odhaluji základní problémy a jejich rozsah. Analýza se dělí do několika logických celků - ON-PAGE FAKTORY, OFF-PAGE FAKTORY, GRAFIKA A DESIGN, MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE.
Součástí hodnotící zprávy je i manažerské resumé, které přehledně na začátku dokumentu rozděluje problémy do 3 skupin podle priorit.
Podívám se na zoubek vašim ON-PAGE faktorům, které jsou nejdůležitější. Nejedná se o komplexní on-page analýzu, ale o jen shrnutí, jsou-li na stránkách nějaké problémy nebo je vše v pořádku.
Řeknu vám, kolik máte chybějících nebo duplicitních titulků, kolik jich máte nad 65 znaků, kolik máte nevyplněných nebo naopak příliš dlouhých meta description (popisků), kolik mát http stránek, namísto https, jestli na stránkách nemáte přítomen flash, jestli se stránka dobře prochází vyhledávačům a nemá v sobě nějaké errory.
Řeknu vám, kolik obrázků má u vás velikost nad 100 kb a kolika chybí popisek Alt. Zkontroluji, jestli máte na webu sitemapu a kolik obsahuje stránek atd.
Přehledně vizualizované základní informace o analyzované doméně.
Jaké konkrétní parametry a vlastnosti analyzuji
ON-PAGE FAKTORY
Jaké informace získáte z rychlé analýzy on-page faktorů:
- Crawlability / indexovatelnost webu
- HTTP/HTTPS
- URL
- Rychlost stránky
- Vnitřní prolinkování (Pages Crawl Depth)
- Duplicitní obsah
- Nefunkční odkazy
- Chybové stránky 404
- Sitemap.xml (mapa stránek)
- Robots.txt
- Titulky stránek (titles)
- Popisky stránek (Meta Descriptions)
- Nadspiy úrovní H1, H2
- Obrázky
OFF-PAGE FAKTORY
- Počet odkazujících domén
- Počet odkazů
- Počet toxických odkazů
GRAFIKA, DESIGN A UX/UI
V této části hodnotím, jak na mě stránka působí v oblasti designu a uživatelské přívětivosti.
Stránky testuji z pohledu uživatele. Hodnotím srozumitelnost prezentovaných informací, informační architekturu, jestli pro mě bylo jednoduché si u vás něco najít, vybrat a finálně nakoupit. Vždy se snažím simulovat skutečného zákazníka, který má potřebu a testuji, jak ji váš projekt dokáže uspokojit.
7 let jsem vedl grafický tým čítající 10 zkušených grafiků, sám grafiku tvořím. Domnívám se tak, že určitým grafickým citem disponuji a jsem schopen vyhodnotit, co je kvalitní grafika a co už ne.
HODNOCENÍ MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE
V této části dávám marketingová doporučení, které se týkají toho, jak stránky dokáží komunikovat směrem k zákazníkům funkční a asociační benefity.
Shrnu základní dojmy z vaší marketingové komunikace. Jak komunikujete na stránkách i mimo ně. Zhodnotím, na jaké marketingové úrovni se nyní váš web a značka nachází. Přidávám několik rad a doporučení, které vám do budoucna mohou pomoci.
MANAŽERSKÉ RESUMÉ
Zjištěné výsledky analýzy roztřídím do 3 skupin dle priorit. Budete tak vědět, na čem má význam pracovat ihned, na čem později (priorita č. 3 - nice to have).
Výstupem hodnocení a kritiky webových stránek je dokument, který upozorňuje na marketingové a technické problémy a chyby, dává tipy a rady na zlepšení a rozvoj webových stránek.
Ukázka hodnotící zprávy
Ukázka z hodnotícího dokumentu kritiky webu.
Ukázka analýzy on-page faktorů.
Ukázka analýzy interního prolinkování.
Manažerské resumé přináší rozčleněné problémy dle závažnosti problému.
Chcete jít podstatně více do hloubky? Vyzkoušejte SEO audit
Jednotlivé analýzy v hodnocení a kritice webu jsou pouze povrchní. Snaží se upozornit na přítomnost dílčích problémů, které je následně nutné podrobněji analyzovat.
Chcete-li detailnější analýzu webového projektu, navštivte stránka analýza on-page faktorů, analýza off-page faktorů nebo SEO audit, který obsahuje obě analýzy a navíc analýzu klíčových slov.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.