Hodnocení a kritika webu

Nabízím profesionální hodnocení a kritiku webu / hodnocení webových stránek, které je koncepční, objektivní (založeno na datech a analytických nástrojích) i subjektivní (v hodnocení designu, grafiky a uživatelského zážitku).

Jste provozovatelem eshopu nebo obsahového webu a chcete svůj projekt nezávisle zhodnotit?

Myslíte-li to s vaším eshopem nebo webovými stránkami vážně, nenechte si web kritizovat a hodnotit od příbuzných, známých, rodinou, sociálních sítích nebo diskuzních fórech, ale od profesionála.

Nechte si hodnotit a kritizovat váš web odborníkem, co se pohybuje 15 let v marketingu a realizoval vyšší desítky webových stránek.

Jako výsledek dostanete hodnotící zprávu, která shrnuje základní nedostatky a příležitosti pro zlepšení vašeho internetového projektu.

Kritika a hodnocení webu jsou věnovány 8 hodiny čistého času (výsledný report tak můžete očekávat v tomto rozsahu). Obdržíte jasně a srozumitelně vysvětlený seznam bodů ke zlepšení.

Službu již samostatně nenabízíme
9 600 Kč 11 616 Kč včetně DPH
Kategorie: SEO služby

Jak vám tento report pomůže zlepšit vaše webové stránky

  • Zjistíte, jestli není problém s indexací vašich stránek ve vyhledávači
  • Zjistíte, jestli máte na stránkách duplicitní obsah
  • Zjistíte, jestli nemáte na stránkách nefunkční odkazy
  • Souhrnné informace o těch nejdůležitějších on-page faktorech odhalí, kde máte skryté rezervy a prostor pro zlepšení (titulky, meta popisky, nadpisy, obrázky)
  • Souhrnné informace o off-page faktorech vás upozorní na "toxické" zpětné odkazy (tyto odkazy ubírají vašemu hodnocení webových stránek)
  • Dostanete zpětnou vazbu na grafiku a UX stránky
  • Dostanete zpětnou vazbu na marketingovou komunikaci

 Vše dostanete přehledně zpracované v jednom komplexním dokumentu, který vás upozorní na závažné chyby a jejich řešení.

Celkový audit domény

Zabývám se celkovým fungováním stránky.

Prověřuji všechny základní hodnoty a odhaluji základní problémy a jejich rozsah. Analýza se dělí do několika logických celků - ON-PAGE FAKTORY, OFF-PAGE FAKTORY, GRAFIKA A DESIGN, MARKETINGOVÁ KOMUNIKACE.

Součástí hodnotící zprávy je i manažerské resumé, které přehledně na začátku dokumentu rozděluje problémy do 3 skupin podle priorit.

Podívám se na zoubek vašim ON-PAGE faktorům, které jsou nejdůležitější. Nejedná se o komplexní on-page analýzu, ale o jen shrnutí, jsou-li na stránkách nějaké problémy nebo je vše v pořádku.

Řeknu vám, kolik máte chybějících nebo duplicitních titulků, kolik jich máte nad 65 znaků, kolik máte nevyplněných nebo naopak příliš dlouhých meta description (popisků), kolik mát http stránek, namísto https, jestli na stránkách nemáte přítomen flash, jestli se stránka dobře prochází vyhledávačům a nemá v sobě nějaké errory.

Řeknu vám, kolik obrázků má u vás velikost nad 100 kb a kolika chybí popisek Alt. Zkontroluji, jestli máte na webu sitemapu a kolik obsahuje stránek atd.

Přehledně vizualizované základní informace o analyzované doméně

Přehledně vizualizované základní informace o analyzované doméně. 

Jaké konkrétní parametry a vlastnosti analyzuji

ON-PAGE FAKTORY

Jaké informace získáte z rychlé analýzy on-page faktorů:

OFF-PAGE FAKTORY

  • Počet odkazujících domén
  • Počet odkazů
  • Počet toxických odkazů

GRAFIKA, DESIGN A UX/UI

V této části hodnotím, jak na mě stránka působí v oblasti designu a uživatelské přívětivosti. 

Stránky testuji z pohledu uživatele. Hodnotím srozumitelnost prezentovaných informací, informační architekturu, jestli pro mě bylo jednoduché si u vás něco najít, vybrat a finálně nakoupit. Vždy se snažím simulovat skutečného zákazníka, který má potřebu a testuji, jak ji váš projekt dokáže uspokojit.

7 let jsem vedl grafický tým čítající 10 zkušených grafiků, sám grafiku tvořím. Domnívám se tak, že určitým grafickým citem disponuji a jsem schopen vyhodnotit, co je kvalitní grafika a co už ne.

HODNOCENÍ MARKETINGOVÉ KOMUNIKACE

V této části dávám marketingová doporučení, které se týkají toho, jak stránky dokáží komunikovat směrem k zákazníkům funkční a asociační benefity. 

Shrnu základní dojmy z vaší marketingové komunikace. Jak komunikujete na stránkách i mimo ně. Zhodnotím, na jaké marketingové úrovni se nyní váš web a značka nachází. Přidávám několik rad a doporučení, které vám do budoucna mohou pomoci.

MANAŽERSKÉ RESUMÉ

Zjištěné výsledky analýzy roztřídím do 3 skupin dle priorit. Budete tak vědět, na čem má význam pracovat ihned, na čem později (priorita č. 3 - nice to have). 

Výstupem hodnocení a kritiky webových stránek je dokument, který upozorňuje na marketingové a technické problémy a chyby, dává tipy a rady na zlepšení a rozvoj webových stránek.

Ukázka hodnotící zprávy

obsah-hodnoceni-kritika-webu

Ukázka z hodnotícího dokumentu kritiky webu.

on-page-faktory

Ukázka analýzy on-page faktorů.

interni-linkbuilding

Ukázka analýzy interního prolinkování.

manazerske-resume

Manažerské resumé přináší rozčleněné problémy dle závažnosti problému. 

Chcete jít podstatně více do hloubky? Vyzkoušejte SEO audit

Jednotlivé analýzy v hodnocení a kritice webu jsou pouze povrchní. Snaží se upozornit na přítomnost dílčích problémů, které je následně nutné podrobněji analyzovat.

Chcete-li detailnější analýzu webového projektu, navštivte stránka analýza on-page faktorů, analýza off-page faktorů nebo SEO audit, který obsahuje obě analýzy a navíc analýzu klíčových slov.

Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.

Nevyplňujte toto pole:
Zpět do obchodu