Reálné výsledky optimalizací stránek SEOPRAKTICKY.CZ

Podívejte se na reálné výsledky, faktické posuny v organickém vyhledávání

Mám rád, když jsou za prací vidět reálné výsledky, proto pravidelně zveřejňuji výsledky mých optimalizací webových stránek a projektů. Podívejte se na zajímavé posuny klíčových slov v českých vyhledávačích Google a Seznam.

Podělím se s vámi i o zvolené postupy, co jsem řešil jako první, co poté. Uděláte si tak bližší představu o tom, jak realizuji SEO.

 

+533% za 3 měsíce

Nárůst organické návštěvnosti FITBO.CZ. Porovnání mezi měsícem září 2018 (poslední měsíc před optimalizací) a prosinec 2018.

 

Případové studie optimalizací stránek pro vyhledávače

Přečtěte si reálné výsledky a případové studie projektů, které jsem realizoval.

FITBOSEOPRAKTICKYMUSCLE

 

Chcete-li dosáhnout lepších výsledků v organickém vyhledávání, navštivte prosím nabízené SEO služby. Nevíte jakou SEO službu si pořídit? Přečtěte si článek Návod na SEO: krok za krokem.

I v SEO dbejte na sledování vhodných KPI

Budete-li si vybírat SEO konzultanta nebo SEO specialistu, nezapomeňte chtít prezentaci jeho reálných výsledků práce (ideálně všech podstatných KPI). Chtějte vidět, jaké klíčové slova posunul, jaké byly jejich pozice před optimalizací, jaké po optimalizaci, za jak dlouho se dostavil výsledek, jestli je výsledek dlouhodobý atd.

Jaké jsou nejdůležitější KPI ukazatele, které byste měli v oblasti optimalizace webových stránek sledovat?

  1. Nárůst organické návštěvnosti
  2. Posun v pozicích sledovaných klíčových slov
  3. Konverze
  4. Bounce Rate (míra opuštění)
  5. Průměrný počet stránek na návštěvu
  6. Průměrnou délku návštěvy
  7. Stránky s nejvyšší mírou opuštění
  8. Crawl erory

O tom, co v SEO vyhodnocovat a proč, si můžete přečíst v mém článku o KPI - klíčové ukazatele výkonnosti.

TOP 3 nejhledanější slova z klíčovky v TOP 10

Cílem všech, kteří optimalizují webové stránky je dosáhnout co nejlepší pozice ve vyhledávačích. A když se vám podaří dostat TOP3 nejhledanější výrazy z analýzy klíčových slov do TOP desítky ve vyhledávači Seznam, určitě je to úspěch. Nejhledanějšími výrazy na webových stránkách FITBO.CZ jsou přáníčka k narozeninám, přání k narozeninám a vánoční přáníčka. Díky optimalizaci se všechny 3 výrazy umístili v TOP 10, resp. v TOP 12.    Proč píšu, že jsou všechny 3 nejhledanější klíčové pozice v TOP 10? Ona to byla ještě před 10 dny pravda, viz obrázek níže. Pevně věřím, že se i třetí výraz do TOP 10 vrátí, stejně tak věřím, že se slova ukáží i na Googlu. Google mnohem víc pracuje s reputací a historií stránky, takže lze očekávat, že postupem času se posuneme i v Googlu. Dlouhodobé výsledk...

Případová studie: MUSCLE.CZ

Optimalizace webových stránek MUSCLE.CZ je naplánována od března 2019. Na tento projekt se moc těším, myslím, že výsledky budou super. Navštivte tento článek prosím později, informace budu průběžně aktualizovat.   duben 2019 Meziměsíčně +?%   V měsíci březnu se začnou realizovat první optimalizace. Na základě analýzy klíčových slov bude vydefinována obsahová strategie. I přesto, že v březnu se začnou upravovat a přidávat první texty, stejně věřím, že dojde ke znatelnému posunu v organicu. Sledované KPI se vstahují výhradně na organickou návštěvnost (návštěvnost z vyhledávačů: Organická návštěvnost březen: ? Organická návštěvnost duben: ? Meziměsíční nárůst březen - duben: ?% Bounce rate organic: ?% Počet stránek na návštěvu: ? Konverzní poměr: ?% Pozn: podrobný report o...

Bude chodit kovářova kobyla bosa? Případová studie: SEOPRAKTICKY.CZ

I SEO konzultant by si měl své webové stránky hýčkat a usilovat o přední příčky ve vyhledávačích na relevantní klíčová slova. Podívejte se na to, jak jsem optimalizoval SEOPRAKTICKY.CZ. Můžete se tak podívat na návod, jak na SEO krok za krokem. Výchozí situace Na začátku roku 2019 jsem se rozhodl, že mnou nabité zkušenosti z oblasti SEO (optimalizace pro vyhledávače) budu nabízet, jako standardní SEO konzultant. Protože se SEO zabývám opravdu už mnoho let, věděl jsem přesně, co za služby budu chtít nabízet. Nicméně, pro správnou architekturu webu, která mi do budoucna umožní budovat vlastní obsah, který je relevantní k problematice, je nutné udělat si Analýzu klíčových slov. Vhledem k tomu, že jsem se rozhodl pro platformu SHOPTET, neřeším příliš technické aspekty kódování, použitel...

Případová studie: FITBO.CZ

FITBO.CZ je eshop s dárkovými balíčky pro muže a ženu. FITBO dělá dárky k narozeninám a dalším příležitostem. Dárky obsahují vitamíny nebo proteinové dobroty, navíc jsou dárky luxusně zabaleny. +533% za 3 měsíce Nárůst organické návštěvnosti. Porovnání mezi měsícem září 2018 (poslední měsíc před optimalizací) a prosinec 2018. Výchozí situace eshopu s originálními dárky pro muže a ženy Eshop byl založen v květnu 2018, takže je relativně nový. V říjnu 2018 eshop si nechal zpracovat analýzu klíčových slov, podle které se následně zpracovala obsahová strategie a kompletně se předělala informační architektura webu.   Obecné cíle SEO (optimalizace stránek pro vyhledávače) Pakliže děláme optimalizaci jakýchkoliv stránek, měli bychom usilovat o následující cíle (v v případě FITBO.CZ tom...

4 položek celkem