Slovník pojmů, Strana 9

_ A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U V W Y Z

robots.txt

Robots.txt je textový soubor přístupný v kořenovém adresáři webu, který říká botům (crawlerům), které oblasti webu by měly být ignorovány, na jakém odkazu se nachází sitemapa apod. Jedná se o protokol pro zakázání přístupu robotům.

ROI (Return on Investment)

Návratnost investic (ROI - Return on Investment) je způsob měření výkonu SEO aktivit (a nejen těch). Vypočítá se vydělením toho, kolik výnosů jste získali prostřednictvím organického vyhledávání, cenou celkové investice a vynásobením 100.

Scrap

Scrap (Scrapování, scrapping) je technika používaná ke kopírování obsahu webové stránky nebo informací pomocí počítačového programu nebo skriptu. Vyhledávače, jako je Google, sbírají data za účelem vytvoření indexu webů, který je možné…

Search Engine Marketing (SEM)

Search Engine Marketing (SEM) - marketing ve vyhledávačích je stručný termín pro zvýšení viditelnosti webových stránek na stránkách s výsledky vyhledávání (v SERP), který zahrnuje jak placené, tak organické aktivity.

Search Engine Optimization

Máte-li webové stránky, pravděpodobně jste již narazili na pojem Search Engine Optimization (ve zkratce SEO). V tomto krátkém článku si řekneme, co Search Engine Optimatization znamená. SearchEngine Optimization (SEO) = optimalizace pro…

Search Query

Search Query (vyhledávací dotaz) je slovo, slova nebo fráze, které uživatel zadá do vyhledávače.

SEE - THINK - DO - CARE framework

Definice SEE / THINK / DO / CARE (ve zkratce STDC). Framework See Think Do Care pomáhá lépe pochopit nákupní procesy a rozhodování zákazníků, díky čemuž pak můžete navrhovat a stavět fungující marketingové strategie a taktiky. V praxi to vypadá tak,…

Senuto

SENUTO je SEO analytický nástroj pro analýzu a monitoring klíčových slov.

SEO - optimalizace stránek pro vyhledávače

V tomto článku se dozvíte, co je SEO (Search Engine Optimization), česky optimalizace pro vyhledávače, jaká je definice SEO, k čemu je dobré i proč se SEO optimalizace neříká. Zjistíte jaký je cíl optimalizace webových stránek…

SEO agentura

SEO agentura se zabývá optimalizací stránek pro vyhledávače. Na trhu existuje pravděpodobně i několik ryze SEO agentur, ale většina z nich budou spíše nabízet komplexní služby v oblasti internetového marketingu (online marketingová agentura). SEO…

SEO analýza

Chcete-li optimalizovat web, budete se opírat o SEO analýzy (on-page, off-page a analýzu klíčových slov). Jaké všechny SEO analýzy webu vám mohou pomoci, k čemu slouží a jak je využít, to si řekneme v tomto článku. Mezi 3 základní analýzy…

SEO audit

Komplexní SEO audit (SEO analýza) obsahuje 2 základní analýzy (on-page a off-page). Analýza slouží ke komplexnímu zhodnocení internetového projektu, jak stránek samotných, tak vnějších faktorů (zpětných odkazů). SEO auditem získáte komplexní přehled…

SEO Copywriter

Osoba, která se zabývá SEO copywritingem se nazývá SEO Copywriter. SEO Copywriter píše kvalitní obsah pro lidi, optimalizovaný pro vyhledávače. Jeho cílem je napsat natolik kvalitní obsah, který by se rankoval na předních pozicích ve vyhledávačích…

SEO Copywriting

Copywriting je v SEO často podceňovaným faktorem úspěchu. Obsah, který píšete, se nesmí zaměřovat pouze na klíčová slova a témata, která vaše publikum hledá. Musí především uspokojovat jejich záměry lépe než jiné stránky, a musí být také správně…

SEO expert ⭐

Definice SEO experta: SEO expert (stejně jako SEO konzultant nebo SEO specialista) se zabývá analýzou, úpravami a optimalizací webových stránek tak, aby byly lépe a ve větší míře dohledatelné pro internetové vyhledávače. SEO specialista by se měl…

SEO konzultant

Hledáte SEO konzultanta / SEO specialistu pro optimalizaci stránek pro vyhledávače? Chcete měřitelné výsledky, sledování a vyhodnocování SEO? Podívejte se, jaké sleduji při optimalizaci cíle, a proč si zvolit konzultanta místo agentury. Jsem zkušený…

SEO KPI

KPI = Key Performance Indicator = klíčové ukazatele výkonnosti. SEO KPI jsou pak podstatné výkonnostní ukazatele v optimalizaci stránek pro vyhledávače. Jsou to ukazatele, které nám pomáhají vyhodnocovat různé aktivity, jsou-li úspěšné nebo…

SEO kurz

SEO kurz vás naučí základní principy fungování vyhledávačů. Jak internetové vyhledávače prochází stránky, hodnotí je na základě hodnotících faktorů a seřazují do výsledku vyhledávání (SERPu).   Chcete-li do SEO proniknout během jednoho…

SEO manažer

Definice SEO manažera: SEO manažer může řídit tým specialistů, konzulstantů, analytiků a copyriterů. Koordinuje jejich činnost tak, aby naplňoval strategické cíle v oblasti optimalizace stránek pro vyhledávače. SEO manažer (stejně jako SEO…

SEO nástroje

Dlouhý seznam SEO nástrojů a všech možných aplikací. Nechybí ukázky toho, co se v nich dá dělat, k čemu jsou tyto SEO nástroje užitečné a jak je budete moci využít ve vaší práci.

SEO odborník

Hledáte zkušeného SEO odborníka pro optimalizaci stránek pro vyhledávače? Chcete měřitelné výsledky, sledování a vyhodnocování SEO? Podívejte se, jaké sleduji při optimalizaci cíle, a proč si zvolit SEO odborníka /…

SEO profesionál

Hledáte zkušeného SEO profesionála pro optimalizaci stránek pro vyhledávače? Chcete měřitelné výsledky, sledování a vyhodnocování SEO? Podívejte se, jaké sleduji při optimalizaci cíle, a proč si zvolit konzultanta místo agentury. Chcete-li…

SEO reference

Podívejte se na moje SEO reference: vyhodnocení nejdůležitějších KPI ukazatelů v optimalizaci stránek.  Mám rád, když jsou za prací vidět reálné výsledky, proto zveřejňuji výsledky mých optimalizací webových stránek a projektů v…

SEO report

SEO reporting (SEO monitoring) slouží k monitorování a kontrole efektivity aktivit optimalizace stránek pro vyhledávače.

SEO služby

Nabízíme SEO služby, které vedou k prokazatelnému výsledku zlepšení pozic ve výsledku vyhledávání ve vyhledávačích Google, Seznam a Bing.

Nahoru
280 položek celkem
Zpět do obchodu