Slovník pojmů
A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U V W Y Z
Manual action (ruční zásah)
Manual action (ruční zásah) je termín společnosti Google označující penalizaci. Google provede na webu ruční zásah poté, co lidský recenzent (tj. zaměstnanec Google) ručně zkontroluje web, aby potvrdil, zda web nesplnil pokyny společnosti Google pro…
Mediální plán
Mediální plán (mediální plánování nebo také mediaplán) slouží k přehledu, kdy budou jednotlivé kampaně pro jednotlivé komunikační kanály nasazeny a kdy budou probíhat. Jedná se o časový rozvrh, kdy se bude odehrávat TV reklama, rozhlasový spot, kdy…
Meta Description
Meta Description je značka, kterou lze přidat do záhlaví části (Head) dokumentu HTML. Působí jako popis obsahu webové stránky. Tento obsah se nepoužívá v algoritmech pro hodnocení, ale často se zobrazuje jako úryvek, který se objeví ve výsledcích…
Meta Keywords
Meta Keywords je značka, kterou lze přidat do záhlaví (Head) části dokumentu HTML. Pokud sem přidáte spoustu klíčových slov, nepomůže vám to hodnocení - algoritmy pro vyhledávače tuto značku pro účely hodnocení roky ignorují kvůli zneužití (ve formě…
Meta Tags
Meta tagy jsou informace, které se zobrazují ve zdrojovém kódu HTML webové stránky a popisují jeho obsah ve vyhledávačích. Název značky a popis metadat jsou nejčastěji používanými typy metaznaček v SEO.
Metrika
Metrika / metriky jsou způsoby měření aktivity a výkonu za účelem posouzení úspěchu (nebo jeho absence) iniciativy SEO.