Slovník pojmů

A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U V W Y Z

Nad záhybem

Nad záhybem (ang. Above the Fold) je obsah, který se zobrazí na webu před tím, než uživatel začne scrollovat. Google vytvořil v roce 2012 algoritmus rozvržení stránky, aby snížil hodnocení webů s příliš velkým počtem reklam v tomto prostoru.

Nadpis

HTML značky nadpisů (H1-H6) oddělují obsah do sekcí podle důležitosti, přičemž H1 je nejdůležitější a H6 nejméně důležitý. Titulek nadpisu by měl být používán přirozeně a pokud je to relevantní, měl by obsahovat vaše cílová klíčová slova, což může…

Nefunkční odkaz

Nefunkční (poškozený) odkaz (angl. Broken Link) je odkaz, který vede k zobrazení chybové stránky 404 (v rámci webu neexistující stránka). Nefunkční odkazy nejčastěji vznikají při změně struktury webu, vymazaní stránky a neodstranění odkazů,…

Negativní SEO

Negativní SEO je vzácná, ale nebezpečná praxe, kdy se techniky webového spamu používají k poškození hodnocení jiného webu, obvykle konkurenta. Související články k tématu negativní SEO 7 Tips to Protect Your Site From Negative SEO. Search…

Noarchive Tag

Noarchive Tag je metaznačka, která říká vyhledávacím strojům, aby neuchovávaly kopii webové stránky v paměti.

Noindex Tag

Značka Noindex (Noindex Tag) je metaznačka, která říká vyhledávačům, aby neindexovaly konkrétní webovou stránku. Jinými slovy, aby si ji neukládaly a tím pádem ani nezobrazovaly v SERPu, ve výsledku vyhledávání.

Not provided

Not provided (v překladu Není uvedeno) je příznak, který dává Google klíčovým slovům v Google Analytics. Poté, co se vyhledávače v roce 2011 přesunuly do zabezpečeného vyhledávání (HTTPS), byla ze služby Google Analytics odstraněna data klíčových…

7 položek celkem

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení