Slovník pojmů

A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U V W Y Z

Nad záhybem

Nad záhybem (ang. Above the Fold) je obsah, který se zobrazí na webu před tím, než uživatel začne scrollovat. Google vytvořil v roce 2012 algoritmus rozvržení stránky, aby snížil hodnocení webů s příliš velkým počtem reklam v tomto prostoru.

Nadpis

HTML značky nadpisů (H1-H6) oddělují obsah do sekcí podle důležitosti, přičemž H1 je nejdůležitější a H6 nejméně důležitý. Titulek nadpisu by měl být používán přirozeně a pokud je to relevantní, měl by obsahovat vaše cílová klíčová slova, což může…

Nefunkční odkaz

Nefunkční (poškozený) odkaz (angl. Broken Link) je odkaz, který vede k zobrazení chybové stránky 404 (v rámci webu neexistující stránka). Nefunkční odkazy nejčastěji vznikají při změně struktury webu, vymazaní stránky a neodstranění odkazů,…

Negativní SEO

Negativní SEO je vzácná, ale nebezpečná praxe, kdy se techniky webového spamu používají k poškození hodnocení jiného webu, obvykle konkurenta. Související články k tématu negativní SEO 7 Tips to Protect Your Site From Negative SEO. Search…

Noarchive Tag

Noarchive Tag je metaznačka, která říká vyhledávacím strojům, aby neuchovávaly kopii webové stránky v paměti.

Noindex Tag

Značka Noindex (Noindex Tag) je metaznačka, která říká vyhledávačům, aby neindexovaly konkrétní webovou stránku. Jinými slovy, aby si ji neukládaly a tím pádem ani nezobrazovaly v SERPu, ve výsledku vyhledávání.

Not provided

Net provided (v překladu Není uvedeno) je příznak, který dává Google klíčovým slovům v Google Analytics. Poté, co se vyhledávače v roce 2011 přesunuly do zabezpečeného vyhledávání (HTTPS), byla ze služby Google Analytics odstraněna data klíčových…

7 položek celkem