Slovník pojmů

2 3 4 5 A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U V W Y Z

Vertikální vyhledávání

Vertikální vyhledávání (Vertical Search) je specializovaný typ vyhledávání, kde je kladen důraz pouze na konkrétní téma, typ obsahu nebo média. Například YouTube (video), Amazon (nakupování), Kayak (cestování), Yelp (recenze firmy).

Voice Search (hlasové vyhledávání)

Hlasové vyhledávání (Voice Search) je typ technologie aktivované hlasem, která umožňuje uživatelům hovořit do zařízení (obvykle do smartphonu), klást otázky nebo provádět online vyhledávání.

Vstupní stránka

Vstupní stránka (angl. Landing Page) je každá webová stránka, na kterou může návštěvník přejít. Vstupní stránka je samostatná webová stránka určená k zachycení potenciálních zákazníků nebo generování konverzí.

Vyhledávač

Vyhledávač je počítačový systém či program, který umožňuje uživateli zadat nějaký libovolný nebo specifikovaný vyhledávaný výraz a získat z velkého objemu dat informace, které jsou v souladu s tímto dotazem. Jako vyhledávač se označují i ​​webové…

Vyhledávání podle obrázků

Chcete-li najít stejný, nebo podobný obrázek na internetu, můžete použít níže popsaný postup samotným Googlem. Vyhledávání podle obrázků je užitečné, když například chcete zjistit, jestli někdo neoprávněně nepoužil fotku nebo obrázek, který podléhá…

Výklenek

Výklenek je specifický trh nebo oblast zájmu sestávající z malé skupiny vysoce zainteresovaných lidí.

6 položek celkem