Slovník pojmů
A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U V W Y Z
Zákaznická cesta
Všechny potenciální okamžiky (nebo kontaktní body), ve kterých je potenciální zákazník vystaven značce nebo se s ní zabývá. Všechny tyto interakce jsou navrženy tak, aby nakonec přesvědčily, ovlivnily a převedly tuto zákaznickou cestu k tomu, aby se…
Změna algoritmu
Řada změn algoritmu vyhledávačů jsou zcela neznatelné, pro běžné uživatele zcela určitě. Velké změny algoritmu (Core Update) jsou však většího rozsahu a mohou je zaznamenat ve výsledcích vyhledávání i běžní uživatelé. Algoritmické změny mají tři…
Zpětný odkaz
Příchozí odkazy (zpětné odkazy) jsou nejváženějším signálem relevantnosti v algoritmu Google. A když ne nejsilnějším, tak jedním z nejsilnějších. Prostě nemůžete udělat SEO bez budování nebo získávání relevantních zpětných…