Slovník pojmů

A B C D E F G H I J K L M N O P R S T U V W Y Z

Zákaznická cesta

Všechny potenciální okamžiky (nebo kontaktní body), ve kterých je potenciální zákazník vystaven značce nebo se s ní zabývá. Všechny tyto interakce jsou navrženy tak, aby nakonec přesvědčily, ovlivnily a převedly tuto zákaznickou cestu k tomu, aby se…

Změna algoritmu

Řada změn algoritmu vyhledávačů jsou zcela neznatelné, pro běžné uživatele zcela určitě. Velké změny algoritmu (Core Update) jsou však většího rozsahu a mohou je zaznamenat ve výsledcích vyhledávání i běžní uživatelé. Algoritmické změny mají tři…

Zpětný odkaz

Příchozí odkazy (zpětné odkazy) jsou nejváženějším signálem relevantnosti v algoritmu Google. A když ne nejsilnějším, tak jedním z nejsilnějších. Prostě nemůžete udělat SEO bez budování nebo získávání relevantních zpětných…

3 položek celkem

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení