Případová studie: PRIMAKOUPELNY.CZ - pustili jsme se do sprchových koutů

PRIMAKOUPELNY.CZ je nový e-shop s koupelnovým vybavením.

Prosadit se ve vysoce konkurenčním prostřední není vůbec jednoduché a zabere to více času a úsilí.

Na PRIMA KOPELNÁCH pracujeme kontinuálně, postupně zpracováváme e-shopové kategorie podle předem stanovených priorit.

Jako první jsme dotáhli jednu z hlavních kategorií - sprchové kouty. Tato kategorie je opravdu rozsáhlá, z analýzy klíčových slov nám vyplynulo cílení na 504 frází, které pokrýváme relevantním obsahem, jak pro transakční, tak informační dotazy.

Níže prezentujeme výsledky práce od 1.4.2022 do dnešního dne - 16.8.2022. Na datech níže můžete vidět, čeho je reálné dosáhnout na vysoce konkurenční kategorii při maximálním nasazení (full-time copywriterka + SEO konzultant po dobu 3 měsíců).

Realizované práce

Graf rozložení pozic

Graf rozložení pozic všech sledovaných frází z kategorie sprchové kouty (celkem 504 frází - což je opravdu velká kategorie).

 graf-rozlozeni-pozic-sprchove-kouty

Market Share

Po 3 měsících práce jsme se stali organickou dvojkou na sprchové kouty a dále útočíme na Siko :-).

market-share-sprchove-kouty

Historie klíčových slov v kategorii sprchové kouty

Níže vidíte rozdíl mezi rankingem před zahájením prací a po 4 měsících. Červeně je označen rozdíl mezi výchozími a aktuálními pozicemi frází na Googlu.

historie-klicovych-slov-sprchove-kouty

Tabulka historie pozic klíčových slov před optimalizací a k aktuálnímu datu.

Průběh organické návštěvnosti na projektu dle Ahrefs.

seo-reference-primakoupelny

Vývoj organické návštěvnosti z Google Analytics

Na grafu níže vidíte postupný vývoj organické návštěvnosti na projektu.

ga-primakoupelny

Zpět do obchodu