SENUTO: recenze a kompletní průvodce polským SEO nástrojem

Na český trh přichází další ambiciózní SEO nástroj - Senuto. V této recenzi a kompletním průvodci se chci na nástroj detailně podívat a zjistit, jak se používá, jaké má funkce a jestli nám SEO konzultantům a specialistům v ČR může nabídnout něco jiného nebo navíc oproti zavedeným řešením.

SEO je relativně široká oblast, kde můžete zkoumat rozmanité spektrum parametrů. Pro práci specialistů nebo provozovatelů webových stránek na trhu existuje celá řada softwaru, ať už placeného, nebo toho zdarma. Mezi nejužitečnější nástroje ZDARMA, které vám pomohou s optimalizací stránek pro vyhledávače patří Google Search Console, Google Analytics, Google Ads nebo Seznamácký Sklik (poslední dva jmenované vám pomohou s dolováním vyhledávaných frází).

Osobně si platím a k práci SEO konzultanta zcela nutně potřebuji Collabim, Ahrefs a Screaming Frog SEO Spider. V Česku je používaný také nástroj Marketing Miner, který aktivně nepoužívám, ale vím, že řadě kolegů vyhovuje.

Aplikace Senuto se svými funkcemi nejvíce překrývá s Collabimem, Marketing Minerem a Ahrefs, proto mě jeho funkce zaujaly jako alternativa ke stávajícím nástrojům, které si platím. Cílem této recenze a komplexního průvoce bude zjistit, v čem mi Senuto může pomoci a jestli nabídne nějakou dodatečnou přidanou hodnotu v porovnání s ostatními placenými nástroji, které v praxi reálně používám.

Jestli neradi čtete a chcete rychlé resumé, tady je. SENUTO mě opravdu překvapil a to výrazně pozitivně. Zdánlivě jednoduchá aplikace přináší vše, co v práci SEO konzultanta potřebuji. Je nabitá funkcemi, analytickými pohledy a přináší i něco navíc, co v jiných SEO nástrojích nenajdete.

Obsah recenze

Hlavní výhody SENUTO

  • V reálném testu výborně obstálo na počet analyzovaných frází (jak u konkrétních domén, tak v plánovači klíčových slov)
  • Přehledné a intuitivní prostředí
  • Absence kreditového systému, který vás limituje v počtu analýz
  • Opravdu pořádná nálož užitečných grafů a pohledů využitelných v praxi
  • Analýza až 25 konkurenčních projektů (záleží na tarifu)
  • Denně měřená klíčová slova (uvítal bych možnost monitoringu více frází s menší frekvencí, např. jak nabízí Collabim 7500 frází měřených 1x za 14 dní). Senuto nabízí monitoring 200 frází měřených denně.
  • Perfektní SERP analýza
  • Komplexní nástroj Rank tracker na monitoring projektů
  • Perfektní analýza konkurence (např. Content gap analýza)
  • Reporty keyword features, kde si můžete zobrazit fráze v kombinaci s lokalitou nebo značkou (brandové dotazy)
  • Mobilní aplikace, která rozhodně mezi SEO aplikacemi není standardem
  • Možnost vyzkoušet si funkce Senuto ve 14-denní trial verzi

Hlavní nevýhody SENUTO

  • Aplikace není v češtině
  • Řeší pozice "jen" na Googlu.cz, Seznam.cz neřeší
  • Import/export jen přes .csv (nenašel jsem možnost importu/export standardního excelu)
  • Vyšší cena základního tarifu oproti Collabimu, naopak za srovnatelné peníze nabídne mnohem více, než Marketing Miner (IMHO)
  • V základním tarifu nabízí monitoring menšího množství klíčových slov, viz jak rozvádím ve výhodách
  • V některých grafech nebo tabulkách se neprokliknete na deail frází
  • Chybí mi řešení pro rozšíření datasetu frází a související fráze a fráze z našeptávače (hromadná analýza pro více než 5 frází)
  • Nepodařilo se mi nějak efektivně pracovat se štítky, které obvykle použímám pro groupování frází na úroveň vstupní stránky. Toto je pro mě zcela klíčová vlastnost. Senuto umí shlukovat fráze do skupin, ale co vím, tak pouze manuálně. Tuto vlastnost bych se Sonuto ještě rád probral.

Praktický test pro objektivní recenzi

Celou recenzi aplikaci Senuto budu dělat na reálných datech pro mé stránky seoprakticky.cz. Jsem tak schopný si porovnat všechny výstupy s Collabimem, Ahrefs a částečně s Marketing Minerem.

Takže jdeme na to! Otestujeme, co za data nám Senuto ukazuje, jak se s nimi pracuje, jestli zapadají do mého workflow, jestli nabízí něco navíc nebo jestli naopak něco podstatného postrádá.

Pro koho je Senuto vhodný?

Senuto vnímám jako velmi silný a komplexní SEO nástroj, který je velmi užitečný pro SEO konzultanty, SEO specialisty, SEO copywritery, marketingové specialisty i marketingové manažery. Každá z těchto odborností může využít některou z níže popsaných funkcionalit ať už k analýze aktuálního stavu projektu, inspiraci, analýze konkurence, získání podkladů k novému rozvoji apod.

Aplikace Senuto - 4 základní funkce

Layout a UX aplikace Senuto je intuitivní, graficky odladěný, vyvážený a celkově prostě příjemný. Stylem mi trošku připomíná Marketing Miner, ale obě aplikace si určitě jdou svou vlastní cestou. Každopádně dojem z prvního náhledu do aplikace musím pochválit.

Aplikace nabízí 4 základní funkcionality - Visibility Analysis, Keyword Explorer, Rank Tracker, SERP Analysis. Všechny 4 aplikaci si důkladně recenzujeme a představíme si jejich silné i slabé stránky.

senuto-zakladni-aplikace

Takto vypadá pohled do aplikace Senuto. Vše je čisté, vzdušné a přehledné.

Visibility Analysis

Funkce Visibility Analysis je základní analýza domény, kterou v Collabimu známe pod pojmem Svatý grál, v Marketing Mineru jako Website Profiler a v Ahrefs jako Site Explorer. A už v této první analýze jsem byl mile překvapen šířkou a zpracováním všech dostupných dat k analyzované doméně.

Summary - základní přehled

Základní přehled je rozdělený do 6 sekcí - Positions (pozice klíčových slov), Increases / Decreases (vzestupy a poklesy klíčových slov, které se rankují na doméně), Competition (konkurence), Canibalization (kanibalizace frází), Sections (přehled subdomén), Keyword Features (vlastnosti klíčových slov).

senuto-visibility-analysis-summary

Základní dashboard aplikace Senuto a části Visibility Analysis.

Aplikace v přehledu zobrazí počet frází v TOP3, TOP10, TOP50, odhadovanou organickou měsíční návštěvnost (Visibility), odhadovou částku na výdaje ekvivalentu návštěvnosti přes Google Ads a ranking v kategorii.

Už podle této základní analýzy si můžeme udělat obrázek o tom, kolik dat Senuto sbírá v porovnání s ostatními SEO nástroji, a také jak s nimi pracuje, tzn. co všechno dokáže zobrazit, v jakém kontextu.

Správná recenze by měla ukázat i reálné databáze klíčových slov na jednotlivých nástrojích. Test jsem udělal pro 3 různé domény (moje, největší e-shop, malý e-shop). Níže uvedená čísla jsou platná v den testování, což bylo 21.7.2021.

Kolik frází našly jednotlivé analytické nástroje pro doménu Seoprakticky.cz

  1. Collabim 7333 frází, z toho je možné si stáhnout 4021
  2. Senuto 744 frází
  3. Ahrefs 542 frází 
  4. Marketing Miner 506 frází

Kolik frází našly jednotlivé analytické nástroje pro doménu Alza.cz

  1. Senuto 910.000 frází (20.000 stáhnutelných frází)
  2. Ahrefs 779.000 frází (30.000 stáhnutelných frází)
  3. Marketing Miner 566.000 frází (všechny stáhnutelné za kredity - 2,8 miliony kreditů)
  4. Collabim 50.000+ frází (21.000 stáhnutelných)

Kolik frází našly jednotlivé analytické nástroje pro doménu topnyzebrik.cz (malý e-shop)

  1. Collabim 2371 frází (1056 stáhnutelných)
  2. Senuto 390 frází
  3. Marketing Miner 309 frází
  4. Ahrefs 342 frází

Jak vidíte, tak si Senuto nevede v počtu analyzovaných frázích pro jednotlivé e-shopy vůbec špatně.

V grafu si u analyzovaného projektu můžete přehledně zobrazit historii rozložení pozic.

senuto-historie-rozlozeni-pozic

Graf historie rozložení pozic v TOP3, TOP 10 a TOP 50.

Perfektní je, že si to tohoto grafu můžete přidat přímé konkurenty a porovnat, na kolik frází se rankuje každý projekt např. v TOP3, viz obrázek níže.

senuto-visibility-history

V grafu můžete udělat také přímé porovnání a vývoje historických dat na jednotlivých pozicích u přímé konkurence.

Positions (rozložení pozic ve výsledku vyhledávání)

Dalším velmi užitečným pohledem je rozložení pozic, kde vidíte, kolik frází se rankuje na kolikáté pozici. Sice s tím v praxi moc neuděláte a graf se bude při každém měření mírně měnit, každopádně graf může na první pohled odhalit potenciál většího množství frází před branou první desítky apod.

senuto-rozlozeni-pozic

Graf distribuce klíčových slov na jednotlivých pozicích.

Jednotlivé fráze si můžete prohlédnout i přehledné tabulce, ve výchozím stavu řazené podle objemu hledanosti.

senuto-pozice-klicovych-slov

Jediné, co mi u tohoto pohledu chybí jsou data, která nástroj může získat z integrace Google Analytics nebo Search Console. V Collabimu tak u klíčového slova navíc vidíte např. návštěvnost, míru opuštění, konverze apod. Ale v praxi s těmito metrikami nepracuji, takže je to jen poznámka, že teoreticky by statistiky u KW mohly být ještě komplexnější, ale není to žádný problém.

Na záložce Increses/Decreses si můžete prohlédnout největší vzestupy a poklesy jednotlivých klíčových slov, ale většinu dat najdete už na záložce Positions (Pozice).

Co opravdu musím pochválit je detail klíčového slova. Každé klíčové slovo z tabulky výše (fráze, na které se projekt rankuje) si můžete zobrazit v detailu, kde vidíte sezónost (trend), související fráze, sémanticky přidané fráze, otázky k dané frázi a výsledky ze SERPu.

senuto-detail-klicoveho-slova

Níže je druhá část stránky...

senuto-detail-klicoveho-slova-2Náhled detailu konkrétního klíčového slova. 

Co mi v tomto detailu chybí je možnost přidat si související fráze přímo do mnou sledovaného projektu pouhým kliknutím, stejně jako to má např. Collabim.

Competition (organická konkurence)

S sekci analýzy konkurence je tabulka konkurenčních domén. Senuto zde pracuje s frázemi v TOP50, na které je viditelná jak vaše doména, tak konkurenční. Ve sloupci Common keywords jsou fráze, na které je konkurence viditelná v TOP10, zatímco vy jen do TOP50. Bohužel jsem se na konkrétní fráze nedokázal z tohoto reportu proklikat, takže je tabulka spíše informativní. Praktické využití tohoto reportu není, nebo jsem ho alespoň neobjevil.

Nicméně Senuto disponuje jinými analýzami konkurence, které naopak perfektně pomůžou při identifikaci silných a slabých stránek každého projektu. Píšu o nich níže.

senuto-analyza-konkurence

Tabulka s konkurenčními projekty podle algoritmu Senuto.

Cannibalization (kanibalizace)

V Collabimu je tato funkce označena jako Poslední změny cílových stránek. V podstatě jde o to, že Google mění cílovou stránku pro dané klíčové slovo (pokud jsou obě relevantní vůči vyhledávané frázi (Search Query)) a v tomto reportu si tak můžete dohledat, u jakých klíčových slov došlo k těmto změnám.

senuto-kanibalizace

Tabulka kanibalizace.

Section (subdomény, url adresy, ktategorie...)

V sekci subdomény najdete informace o vašich případných subdoménách, stránkách a kategoriích a jak si vedou ve výsledku vyhledávání. Na jaké fráze se rankují, na jakých pozicích atd. 

senuto-subdomeny

Přehled subdomén najdete v části Section.

Keyword features

V této sekci si zobrazíme statistiku, kolik klíčových slov spadá do jaké obtížnosti z hlediska optimalizace, kolik frází se nachází v různých rozptylech hledanosti (např. kolik frází s hledaností 100 máte na pozicích v TOP3, TOP10 nebo TOP50. Zajímavý je report, kolik frází je brandových a kolik frází obsahuje lokalitu. Zobrazit si můžete také fráze podle počtu slov.

Zde musím Senuto pochválit. Tyto pohledy nad daty jsou fajn, mají je pěkně vizualizované a dá se s nimi pracovat. Všechny fráze si můžete zobrazit šipkou v pravé části tabulky.

senuto-keyword-features

V jednom pohledu v Keyword features si můžete zobrazit fráze s brandy, jmény nebo lokalitami.

senuto-lokalni-dotazy

Tento pohled je super. Filtrování frází s lokálním hledáním jsem zatím u jiných analytických nástrojů nenašel.

Keyword Explorer (průzkumník klíčových slov)

Průzkumník klíčových slov je pro každého, kdo s optimalizací stránek pro vyhledávače pracuje, zásadní nástroj. Průzkumník vám vrací hledanosti frází, související fráze a další užitečné informace k vyhledávaným tématům.

Mezi jednotlivými nástroji mohou být značné rozdíly. A to jak v počtu frází, které vám na určité téma vrátí, tak v tom, jak relevantní tyto fráze jsou.

Stejně jako u analýzy domén, udělal jsem si malý test, kolik frází mi vrátí jednotlivé analytické nástroje.

Ještě než se koukneme na porovnání, musím Senuto pochválit za to, že můžete hledat více frází v jednom hledání, což např. v Collabimu nebo Marketing Mineru nejde, vždy můžete zadat jen jednu frázi. Naopak v Ahrefs můžete zadat až 10 frází a systém vám vrátí všechny relevantní fráze, které jste zadali. V Senuto můžete zadat až 5 frází, pro které chcete vrátit obratem výsledek analýzy.

Malá poznámka k výsledkům níže, uvádím počet frází, které mi jednotlivé analytiky vrátily na fráze s hledaností 10 a více na Googlu (Ahrefs zobrazuje i fráze s hledaností 0-10, takže ty jsem odfiltroval).

Kolik souvisejících frází mi analytika vrátila na frázi "topný žebřík"

  1. Senuto 132 frází
  2. Collabim 63 (Collabim vrátil 137 frází, ale byly tam i zcela nerelevantní fráze, takže jsem si stáhnul dataset a počítal jsem jen ty relevantní)
  3. Marketing Miner 62
  4. Ahrefs 45 frází

Kolik souvisejících frází mi analytika vrátila na frázi "vodovodní baterie"

  1. Senuto 385 frází
  2. Marketing Miner 332 frází
  3. Ahrefs 187 frází
  4. Collabim 118 frází

Kolik souvisejících frází mi analytika vrátila na frázi "tričko"

  1. Marketing Miner 18.987 frází
  2. Senuto 7967 frází
  3. Ahref 4207 frází
  4. Collabim 18 frází

Kolik souvisejících frází mi analytika vrátila na frázi "analýza klíčových slov"

Zkusil jsem i méně frekventovanou frázi, které je ale pro SEO specialisty významná.

  1. Collabim 11 frází
  2. Marketing Miner 10 frází
  3. Senuto 6 frází
  4. Ahrefs 4 fráze

Takto vypadá aplikace při vyhledání frází "tričko, triko,trička, trika".

keyword-explorer1

U každé z frází si můžete zobrazit detail, kde najdete další nálož užitečných informací.

keyword-explorer2

Nad zobrazenými frázemi si můžete zobrazit dodatečná nastavení frází, kde si můžete zvolit, jestli chcete přesnější nebo rozšířenější shodu, jestli chcete fráze zařadit do skupiny, získáte přehled o nejúspěšnějších doménách, systém vám klastruje fráze na podstatná a přídavná jména podle četnosti výskytu. Máte tak okamžitě přehled o nejvyhledávanějších parametrech, což je skvělá věc.

keyword-explorer3

Přehled o četnosti výskytu přídavných jmen ve vyhledávaných tričkách.

Rank Tracker

V této třetí velké části aplikace si můžete založit vlastní projekt, do něj přidat vyhledávané fráze a začít monitorovat, jak si váš projekt povede v čase.

V analýze máte možnost monitorovat:

  • teoretickou organickou návštěvnost z monitorovaných frází
  • vzrůsty a poklesy monitorovaných KW na denní bázi
  • organický potenciál
  • procentuální využití potenciálu
  • průměrnou pozici sledovaných frází
  • CTR i počty kliků z Googlu díky integraci s Google Search Console
  • různé porovnání s konkurencí v grafech
  • pozice KW včetně historie
  • analýzu jednotlivých URL na projektu (na jaká KW se jednotlivé URL rankují, na jakých pozicích
  • detailní pohledy ze snippetů
  • podrobnou analýzu až 25 různých konkurenčních projektů
  • monitoring pozic v Google mapách
  • monitoring pozic v tzv. Direct answers - přímé odpovědi v SERP
  • monitoring pozic v lokálním hledání - zobrazení na nultých pozicích při lokálních dotazech

A jak bych tuto mimořádně důležitou část analytického nástroje zhodnotil? Jsem nadšený a velmi mile překvapený! Senuto je opravdu dospělý SEO nástroj, který si nic nezadá s těmi nejúspěšnějšími SEO nástroji na trhu. 

senuto-prehled-projektu

Základní přehled analyzovaného projektu.

senuto-pozice-klicovych-slov

Pozice monitorovaných frází.

senuto-historie-rozlozeni-pozic_1

Historie rozložení pozic.

senuto-snippety

Snippety vztahující se k projektu.

senuto-konkurence

Analýza konkurence (až 25 konkurentů).

 

SERP Analysis - perfektní nástroj pro analýzu on-page faktorů

Poslední velkou částí aplikace je analýza SERP pro vybrané klíčové slov. Neříkám, že je to svatý grál SEO, ale určitě vám to nabídne zajímavý analytický pohled na to, jaké on-page faktory mají vítězné stránky v SERPu na vámi analyzovanou frázi. SERP analýza je užitečná

Na obrázku níže např. můžete vidět analýzu fráze SEO. V grafu si krásně můžete prohlédnout, na jakých pozicích jsou jednotlivé URL podle délky obsahu, nadpisů apod.

analyza-obsahu

analyza-contentu

Analytické nástroje SENUTO

SENUTO nabízí celou řadu jednorázových analýz. Pro každou z hlavních sekcí jich máte několik, celkem jich je k dispozici 12.

Compare days (Porovnání dnů)

Porovnání pozic klíčových slov u monitorovaných projektů.

porovnani-dnu

Jednoduché porovnání pozic monitorovaných klíčových slov navázaných na konkrétní projekt.

Compare SERP (porovnání SERPu)

Porovnání pozic v SERPu jednotlivé fráze na monitorovaném projektu. Na obrázku níže vidíte, jak se během týdne vyměnila 6. a 7. pozice. Samozřejmě při delším časovém období budou změny viditelnější (aplikaci jsem testoval týden, takže jsem měl možnost vrátit se jen o těchto pár dní zpět).

compare-serp

Competition analysis (Analýza konkurence)

Vyberte si váš projekt a konkurenční doménu a nechte si zobrazit fráze, na které se rankujete vy nebo konkurence. Vyfiltrovat si tak můžete fráze, na které se rankují oba projekty, jenom vy nebo jenom konkurent (content gap analýza).

content-gap-analyza

Na obrázku vidíte, na které fráze se neranují stránky seoprakticky.cz a naopak se na ně rankuje vybraná doména.

Direct answers (přímé odpovědi)

Zadejte doménu a aplikace vám vrátí seznam frází, na které má stránka v SERPu nultou pozici s odpovědí.

direct-answer

Keyword cannibalization (kanibalizace klíčových slov)

Report frází, které se rankují lépe na více než jedné stránce. Další perfektní a užitečný report, kde krásně přehledně vidíte frázi a URL, na které se fráze rankuje.

kanibalizace

Keywords grouping (shlukování klíčových slov)

Potenciálně velmi užitečný nástroj, který se snaží o kategorizaci frází. Vybrat si můžete z lingvistického nebo sémantického zatřídění. Relativně to funguje, takže opět fajn nástroj s přidanou hodnotou.

shlukovani-frazi

Výsledek shluknutí 500 frází z tématikou SEO je níže. Aplikace si fráze rozsortovala podle použitých frází.

shluk-frazi-vysledek

Keyword statistic (statistiky klíčových slov)

Zobrazí základní informace ke klíčovému slovu - hledanost, CPC v PPC, počet slov a trend.

SERP history (historie pozic v SERP pro vybrané klíčové slovo)

Report, který vám zobrazí pořadí TOP stránek na vybrané klíčové slovo za vybrané období.

serp-history

Crawler TOP100

Tato analýza vám ukáže TOP100 výsledků v SERPu na zadaná klíčová slova. Report se relativně dlouho zpracovává a neobsahuje žádné informace navíc, které byste neviděli přímo v SERPu. Takže tato analýza mi přišla tak trošku zbytečná (podíváte-li se do SERPu, uvidíte toho více).

serp-analyza

Výsledek SERP analýzy na frázi "SEO".

URL Analysis (analýza URL)

Data z tohoto reportu mi moc nesedí. Kažopádně se jedná o jednoduché porovnání rankingu počtu frází v SERP pro jednotlivé projekty. Myslím tím to, že u seoprakticky.cz mám u TOP3 pouze 1 frázi, což určitě nebude pravda.

URL-analyza

URL crawler

Tato analýza vám zobrazí základní on-page faktory na analyzovaných URL. Použít se dá ideálně na analýzu titulků, meta description, H1 nadpisů, délky obsahu, interních a externích odkazů. Stačí nakopírovat URL jakéhokoliv projektu např. ze sitemapy a po chvilce analýzy dostanete výsledek.

url-crawler

Možnosti nastavení aplikace a ceník Senuto

V rámci nastavení můžete volit z několika záložek - účet, cenové plány, uživatelé (od 2. cenové varianty), historie (spíše fakturace), upozornění (alerty), tagy (štítky) a integrace. Zkoušel jsem si vložit štítek, ale do aplikace se mi nepropsal, takže nějaké konkrétní využití štítků jsem nerozklíčoval. 

Jazyk aplikace - angličtina nebo polština

I přesto, že stránky si můžete přepnout do češtiny, aplikace samotná funguje pouze v angličtině nebo polštině.

senuto-volba-jazyka

Jazyk v aplikaci je buď PL nebo EN.

Cena za Senuto

Cena nejnižšího tarifu je 24 EUR (cca 620 Kč). Kompletní porovnání všech plánů můžete udělat na stránce Payments. V základním plánu Essential máte k dispozici monitoring 200 klíčových slov (tuším, že denní měření), 500 výsledků na report, analýzu 25 domén / denně, 25 klíčových slov / denně, nemáte přístup do žebříčku (ranking), maximálně 5 projektů (domén), přístup jednoho klienta, analýzu SERP pro 5 domén / denně, nemáte přístup do několika analytických nástrojů.

 

cenik-senuto

Ceník Senuto základních tarifů. Zdroj: Senuto. Senuto [online]. Dostupné z: https://app.senuto.com/user/plan

Pokud porovnám ceny Senuto s dalšími populárními SEO nástroji z naší středoevropské kotliny, pak je Senuto porovnatelné s Marketing Minerem (649 Kč, jen 1 projekt). Jasným vítězem v cenovém porovnání je Collabim, který nabízí v nejlevnějším tarifu za 449 Kč plnou funkcionalitu s monitoringem 7500 frází (14 denní měření, denní měření by bylo dostupné pro cca 1000 frází) pro 5 projektů. Marketing Miner nabízí monitorin pouze jednoho projektu s maximem 1000 sledovaných frází týdně.

Co bych tedy Senuto vytknul v rámci nejlevnějšího tarifu je maximální počet měřených frází. Z mé praxe vím, že ty nejmenší projekty mohou cílit na 500-1000 frází (malý e-shop zaměřený na užší problematiku). Středně velké e-shopy budou potřebovat prostor pro monitoring 5000-7500 frází, velké e-shopy půjdou o řád výše. Takže u Senuto bych uvítal, kdyby byl minimální počet monitorovaných frází v nejnižším tarifu alespoň na úrovni 1000 frází (měření týdně nebo 1x za 2 týdny).

Integrace s dalšími nástroji

Senuto můžete propojit s Google Sheets, Data Studio, Google Analytics, Google Search Console a aplikací Slack. Na obrázku níže vidíte možnosti integrace přímo v aplikaci. Integraci jsem testoval s Google Analytics a Search Console, párovnání proběhlo zcela bez problému.

senuto-integrace

Mobilní aplikace

Mobilní aplikace pro SEO nástroje nebývá standardem. Po pravdě, žádný z velkých SEO nástrojů, co znám, nemá mobilní aplikaci. V mžiku si tak můžete kontrolovat vámi sledované projekty, změnu v pozicích a sledovanou konkurenci atd. V aplikaci si můžete sledovat notifikace, využití účtu atd.

Pro ty, kteří chtějí mít neustále přehled a jsou velcí fanoušci dat v kapse, je to skvělá přidaná hodnota.

Aplikace je dostupná v angličtině a polštině.

Shrnutí recenze SENUTO a závěrečný vedikt

Nečekal jsem to. Jsme velmi mile překvapen tím, co vše SENUTO umí, jak to dělá, jak pracuje s daty a jejich vizualizací. Při prvním vstupu do aplikace máte pocit, že tady toho moc nebude. Ale opak je pravdou. Aplikace je velmi užitečná, nabízí celou řadu "must-have" funkcí, disponuje širokou databází monitorovaných frází (viz reálné testování), data perfektně vizualizuje.

Aplikace je mírně dražší než Collabim, cenově srovnatelná s Marketing Minerem, levnější než Ahrefs. Z mého pohledu se každopádně jedná o zcela plnohodnou alternativu k těmto zmíněným SEO nástrojům. SENUTO tak zařazuji mezi TOP3 aplikace, které vám se SEO opravdu reálně pomohou a mohu ji tak s klidným svědomím doporučit, budete spokojeni.

Senuto. si můžete vyzkoušet bez obav ve 14-denní trial verzi.

A za to, že jste to dočetli až sem, můžete získat slevu 20% při použití slevového kódu "seoprakticky20", při registraci přes https://www.senuto.com/pl/?fpr=uj6dl.

Zpět do obchodu