SEO Copywriter pomůže s optimalizací textů pro lepší dohledatelnost

Budete-li chtít napsat texty pro webové stránky, bude se vám k tomu hodit SEO Copywriter. Osoba SEO copywritera kombinuje někoho, kdo zná zákonitosti problematiky optimalizace stránek pro vyhledávače a někoho, kdo umí psát zajímavé, čtivé, chytlavé texty.

Abychom trochu lépe pochopili práci SEO copywritera, zodpovíme si několik otázek.

SEO Copywriter: Jak psát obsah pro lidi a optimalizovat ho pro Google

Je to jeden z největších problémů, s kterým se potýkají blogeři a producenti obsahu, je psaní obsahu, který je optimalizován pro vyhledávače a přesto je užitečný, funkční a akceptovatelný pro lidi.

Podle serveru Copyblogger je SEO nejvíce nepochopený komunikační kanál v online marketingu. A to právě proto, že mnozí lidé nepochopili, že SEO konzultanti, SEO specialisti a SEO copywriteři píší a dělají věci pro lidi, ne pro vyhledávače. Samozřejmě tomu tak není vždy. Lidi musí být na prvním místě před vyhledávacími algoritmy. 

Uspět v on-line podnikání znamená, že musíte jít nad rámec jednoduchého "psaní obsahu". Váš obsah musí splnit dva cíle: nejprve apelovat na koncového uživatele (zákazníci, klienti, čtenáři atd.) A za druhé, vyřešit jejich problém (plynoucí z vyhledávacího dotazu).

Jak vytvoříte obsah, který splňuje oba tyto cíle? Jak vytvoříte obsah, který je dobře hodnocen Googlem, a také přesvědčí lidi?

To je to, co řeší SEO Copywriter a obecně SEO Copywriting. Nemějte strach, pokud si nemůžete dovolit drahý SEO copywriter. Můžete to provést podle jednoduchých pravidel.

SEO copywriter má místo i v algoritmu Google

Z čeho všeho se skládá vyhledávací algoritmus Googlu (podle SEOmoz).

Co je SEO Copywriting?

SEO copywriting se vyvinul, protože Google neustále inovuje své algoritmy a věci, které fungovaly dříve, již nefungují.

Pokud chcete vytvořit vysoce užitečný obsah, který se líbí vyhledávači Google a současně vašim zákazníkům, musíte brát v úvahu oba tyto subjekty.

SEO copywriting je o vytváření užitečného, přesvědčivého a hodnotného obsahu, který je zaměřen na konkrétní klíčová slova, fráze a hledané výrazy. Užitečnost obsahu mu zajišťuje zpětnou vazbu uživatelů v podobě sdílení a zpětných odkazů (sociálních signálů), což je zase dobře hodoceno Googlem. Vyhodnocuje pak SEO Friendly Copywritingově sepsané texty jako vysoce relevantní, užitečné a upřednostňuje je ve výsledcích vyhledávání.

Více o SEO Copywritingu...

Další SEO služby, které nabízm

Co by vás mohlo ještě zajímat

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení