SEO eBook: Jak psát SEO Friendly články

Stáhněte si ZDARMA e-Book (ve formátu PDF) o tom, jak efektivně psát SEO Friendly texty.

Ebook je relativně krátkým vhledem do problematiky SEO a řeší pouhý fragment, psaní článku, co mu předchází a co po něm následuje. Má vám ukázat šířku a rozsah znalostí nutných k tomu, abyste dokázali konzistentně, dlouhodobě a efektivně zlepšovat vaše pozice v organickém vyhledávání. Představuje vám hloubku znalostí a specializací, které by měl SEO konzultant v mém vidění světa mít.

Stáhnout-ebook

 e-Book si můžete stáhnout zcela zdarma nebo přispět na jeho vznik symbolickou částkou 99 Kč.

Můžeme doručit do:
23.10.2019
Skladem
99 Kč
Kategorie: SEO eBooky

Tento e-book je určen především pro všechny, kteří chtějí pomocí kvalitní a smysluplné tvorby dosáhnout stanovených cílů v organickém vyhledávání. Je určen pro provozovatele e-shopů, pro firmy prezentující se na internetu, pro tvůrce dalšího komerčního a nekomerčního obsahu.

V knize používám moje znalosti a zkušenosti z dané problematiky a zcela jistě se najdou i jiné názorové proudy, které budou můj přístup rozporovat nebo s ním jinak nebudou souhlasit. Konstruktivní kritiku, náměty a připomínky mi prosím zasílejte na moje kontakty, pište nebo volejte, věřte, budu za ně opravdu rád.

Obsah ebooku Jak psát SEO Friendly články

Ukázka z e-booku Jak psát SEO Friendly články - Title - titulek stránky

Jak má vypadat správná struktura článku. Ebook Jak psát SEO Friendly články.

Cílem tohoto e-booku je vytvoření jednoho článku optimalizovaného na jedno vybrané klíčové slovo – Dárek pro tátu.

Praktické SEO: Jak psát SEO Friendly článkyE-book by vám měl přinést odpověď a know-how na 2 základní otázky.

První z nich je, jak správně, korektně a v rámci WHITE HAT SEO napsat článek, který bude mít šanci uspět v konkurenci ostatních tvůrců stejného nebo velmi podobného obsahu.

Druhá otázka je, kolik času, energie a případně peněz se do takovéto aktivity vyplatí investovat. Proto je součástí e-booku jednoduchý výpočet možných přínosů sepsání jednoho článku (přepočteno na nejdůležitější metriku – konverzi, a na alternativní substituční náklad ve formě PPC kampaně na Skliku nebo Google Ads).

Nechci psát sáhodlouhý teoretický text, byť k tomu mám neustále sklony.

Mým cílem je vám přinést podstatné praktické informace, které vám pomohou v praktické realizaci SEO.

Řadu termínů, analýz a technik nebudu rozvádět a detailně popisovat, protože to přesahuje mnou vytyčeného cíle – udělat stručný, nápomocný návod, jak psát texty, které budou mít vyhledávače rády a vám se ekonomicky budou rentovat.

Stáhnout-ebook

Knížku si také můžete stáhnout z následujících eknihkupectví:

Google-Play palmknihy-logoSáhnout eBook Jak psát SEO Friendly články z eReading

 

eBook o SEO psaní článků podpořili

Velké poděkování patří dvěma společnostem, které vznik ebooku finančně podpořili.

Oběma firmám tímto děkuji.

Kapitoly e-booku Jak psát SEO Friendly články

  • Jak a proč vznikla tato kniha
    • Pro koho je a pro koho není tento e-book
  • Co vás naučí e-book?
  • Jak psát SEO Friendly texty a kolik se vám do toho vyplatí investovat
  • Co byste měli udělat, než začnete psát jeden článek za druhým
    • Co tvorbě contentu na vašem webu předchází?
  • Jdeme psát SEO friendly článek na vybrané klíčové slovo
    • Na začátku 1 klíčová fráze, pak to vystřelí na 555, do finále postoupí jen 48
    • Efektivita psaní tohoto článku a tvorby optimalizace pro KW „Dárek pro tátu“
      • Substituční hodnota vzhledem k PPC kampaním
      • Hodnota konverzí, to je to, oč tu běží
    • 360° analýza klíčového slova – základní klíčové slova a fráze v článku
  • KONEČNĚ, jdeme psát článek, ale pozor…
    • Je čas pro copywritera?
    • Titulek stránky (Title)
      • Délka titulku
      • Jak se píše poutavý titulek, co zvyšuje CTR
      • Kde hledat inspiraci k tvorbě titulků
      • Titulek našeho článku
    • Popisek stránkyMeta Description
    • SEO friendly URL pro naše klíčové slovo
    • Testování zobrazení v SERP Features
    • Jak to má vypadat – správná struktura článku
  • Nadpis H1, H2 atd.
  • Obsah článku
    • Základní pravidla, která vám pomohou psát čtivý, strukturovaný a vyhledávači milovaný obsah
  • Propagace článku
    • Odkázání na článek v rámci vašeho webu
    • Podpořte klíčové slovo doplňkovým originálním obsahem na vašem eshopu
    • Hledání cest, jak na článek získat odkaz z jiných webů
  • Co jsou pro vás klíčové metriky naší optimalizace
  • Výsledek naší optimalizace -> posun ve výsledcích vyhledávání
  • Co jsou klíčové metriky pro vyhledávače (zejména pro Google)
    • Bounce rate
    • Počet stránek na návštěvu
    • Délka času na stránce
  • Revize stávajícího obsahu
  • Měřte, vyhodnocujte, pracujte s daty
  • Checklist jak postupovat při psaní SEO friendly článku
  • Hodně úspěchů při SEO
  • O autorovi