SEO Friendly obsahový článek na zvolené téma nebo klíčové slovo

Komplextní tvorba SEO Friendly obsahového článku na konkrétní téma nebo zvolené klíčové slovo (frázi).

Získáte veškerá, strukturovaně zpracovaná data, která stačí vložit na váš eshop (texty, popisky, obrázky, statistické data, analytická data pro další rozvoj obsahu).

Nechte si vytvořit unikátní, informačně hodnotný, originální obsahový článek, který vás odliší od ostatních eshopů na trhu. Obsah je tvořen podle metodiky Googlu pro rok 2019 (více v mém článku High Page Quality Rating - důležité parametry hodnocení kvality stránky Googlem).

Co získáte za výstup k SEO Friendly popisku produktu na vašem eshopu:

  • Analýza hledanosti souvisejících klíčových slov a frází k danému tématu nebo klíčovému slovu (výstup Excel)
  • Popisek Title
  • Popisek Meta Description
  • Testování atraktivnosti a funkčnosti Meta dat v SERP
  • Návrh ideální podoby URL vstupní stránky
  • Originální, čtivý a věcně správný obsah článku na dané téma s vysokou informační hodnotou pro zákazníky a velmi atraktivní strukturou a obsahem pro vyhledávače
  • SEO (optimalizovaný pro vyhledávače) text s efektivní hustotou a šířkou klíčových slov a jejich synonymy (viz podkladové analýzy)
  • Efektivní obsah pro zásah Long Tail vyhledávacích frází
  • Související fotografie
  • Související odchozí odkazy
  • Identifikace souvisejících interních odkazů pro interní linkbuilding
Můžeme doručit do:
1.3.2019
Dodání služby do 7 dnů
Kód: 47
Značka: SEO konzultant
3 000 Kč
seo friendly obsahovy pr clanek
Novinka

Co vám SEO Copywriting popisku kategorie přinese

  • Získáte originální, obsáhlý, relevantní a SEO Friendly Copywritingově sepsaný text na vaši stránku
  • Získáte kompletně zpracované zdroje pro váš web, včetně titulků a meta popisků a URL. Stačí je na stránku vložit
  • Rychlá, efektivní a dlouhodobá cesta, jak budovat relevantní obsah, který budou milovat vaši zákazníci i vyhledávače
  • Uvolníte si ruce od časově a technicky náročné tvorby obsahu, která je pro internetový projekt zásadním zdrojem organické návštěvnosti

Nejnovější SEO trendy pro rok 2019 popisují, jak se algoritmy vyhledávačů mění. To co fungovalo již nefunguje, funguje zas něco nového a pro koncové čtenáře, kupující a uživatele dozajista výhodnějšího.

Chcete-li se v roce 2019 prosadit v organickém vyhledávání, musíte vytvořit obsah, který bude kvalitní, dostatečně obsáhlý s ohledem na dané téma, bude odborný, důvěryhodný a psaný autoritou (člověkem, který má z dané problematiky zkušenosti - informace).

Takovýto obsah tvořím, optimalizuji a předávám vám v podobě, ve které můžete ihned publikovat na vašem eshopu.

Výstup služby SEO Friendly popisek produktu pro eshop

Jaké výstupy dostanete

Do 7 pracovních dní od uhrazení faktury obdržíte dokumenty, které budou plně pokrývat popisek produktu na vašem eshopu.

  1. Obsah v MS Word - veškeré texty obdržíte ve strukturovaném formátu v dokumentu MS Word
  2. Související analýzy klíčových slov - v Excelovské tabulce obdržíte analýzu souvisejících výrazů k danému tématu + analýzu hledanosti všech souvisejících výrazů
  3. Součástí balíčku jsou i související fotografie ve formátu, který dosud používáte na svých webových stránkách. Fotografie beru z oficiálních zdrojů výrobců, dále je pak upravuji a personalizuji dle potřeb cílového eshopu
  4. Přílohy v pdf - pakliže má produkt související přílohy, jako je např. návod nebo certifikáty, přikládám tyto soubory do souhrnu dokumentů, aby mohly být přiloženy k dané stránce

SEO Friendly optimalizovaný text popisku produktu, analytická data, fotografie, multimédia

Hlavním výstupem této služby je obsahový copywriting vycházející z analytických podkladů, informací dostupných o daném tématu, souvisejících informacích, technických datech, specifikacích a dalších informacích, které jsou k danému tématu nebo problematice relevantní, důležité a zajímavé pro koncové čtenáře.

K napsanému textu obdržíte podrobnou statistiku monitorující následující data:

  • Počet slov
  • Počet unikátních slov
  • Počet vět
  • Počet odstavců
  • Počet stránek
  • Čas nutný pro přečtení článku
  • Hustota jednoslovných slov
  • Hustota dvouslovných slov
  • Hustota trojslovných slov

Analýza hledanosti souvisejících klíčových slov a frází k danému tématu (výstup Excel)

U každého produktu provádím analýzu souvisejících klíčových slov, následně zjišťuji jejich hledanost. Tato analýza je využitelná nad rámec psaného produktového článku, může být součástí další obsahové strategie. Dokáže totiž identifikovat další témata pro psaní blogů, článků, návodů. Identifikuje hledané varianty produktu, otázky k produktu a pod.

Analýza hledanosti souvisejících klíčových slov a frází k danému produktu (výstup Excel)

Popisek Title

Jedním z nejdůležitějších tagů na webové stránce je <title>. Tento velmi důležitý SEO faktor je významný napříč všemi vyhledávači. Píšu poutavé, výstižné titulky, které se snaží o maximalizaci CTR v rámci SERP. Víc o tom, jak pracuji s meta popiskem Title si můžete přečíst v mém ebooku.

Popisek Meta Description

Popisek stránky je stručným shrnutím obsahu vaší stránky. Píšu originální popisky stránek, které jsou stručným shrnutím optimalizovaného textu.

Testování atraktivnosti a funkčnosti Meta dat v SERP

To, jak „zajímavě a poutavě“ vypadají titulky a metapopisky testuji. Zkouším, jestli moje meta popisky v záplavě dalších konkurenčních odkazů zaujmou. K tomu používám Simulátor vyhledávače Seznam a Google (Google SERP a Seznam SERP preview).

Testování atraktivnosti a funkčnosti Meta dat v SERP

Návrh ideální podoby URL vstupní stránky

Jasně vám vydefinuji podobu URL. Google ve výsledcích vyhledávání preferuje určitou podobu URL stránky, proto je dobré se tímto zásadním faktorem opět zabývat. To, že má podoba URL velký význam dokázalo několik studií. Máte-li redakční systém, který vám umožní pracovat s URL (zpětně ji editovat), využijte toho.

Originální, čtivý a věcně správný obsah s vysokou informační hodnotou pro zákazníky a velmi atraktivní strukturou a obsahem pro vyhledávače

Hlavní výstup celé služby je originální, čtivý, věcně správný a komplexní popisek dané problematiky a tématu, který se opírá o analýzy z prvního bodu. Článek má vysokou informační hodnotu, je atraktivní pro zákazníky i pro vyhledávače. Časově nejnáročnější, zároveň nejzásadnější část celé služby.

Tvorba SEO Friendly obsahu - jak zabalit dárek

Velmi efektivní obsah pro zásah Long Tail vyhledávacích frází

Na základě analýzy souvisejících klíčkových slov a frází se snažím do textu zakomponovat i delší fráze, které s hlavním klíčovým slovem nebo frází souvisí. Na následek to má širší zásah v hledání uživatelů.

SEO copywriting

K tvorbě optimalizovaného textu používám podpůrné analytické nástroje, které kontrolují kvalitu textu.

Související fotografie

K produktu vždy dohledávám co největší počet fotografií od výrobce nebo distributora. Fotografie upravuji do velikosti a formátu, který eshop používá. Fotografie jsou datově optimalizovány pro rychlé načítání na webu.

Galerie souvisejících fotografií

Související odchozí odkazy

Pakliže je to k danému produktu vhodné, hledám vždy možnost, jak návštěvníkovi stránky doplnit chybějící informaci, třeba i externím odkazem (např. na vysvětlení pojmu, oficiální stránky výrobce atd.). Samozřejmě pouze tehdy, dává-li to uživateli smysl.

Identifikace souvisejících interních odkazů pro interní linkbuilding

Interní prolinkování (linkbuilding) je nesmírně důležitý. Pro uživatele i pro vyhledávače. Vyhledám všechny stránky, které nabízí odkazovou příležitost pro vnitřní prolinkování. 

Ukázka tvorby SEO Friendly obsahu + případová studie FITBO.CZ a KW "Jak zabalit dárek"

Nový internetový obchod FITBO.CZ optimalizoval vyhledávání na celou řadu klíčových frází, které vyplynuly jako dobré obsahové příležitosti z tzv. klíčovky (analýzy klíčových slov). Níže se podíváme, jak článek uspěl ve vyhledávači SEZNAM.CZ.

Odkaz na obsah článku: Jak zabalit dárek

SEO text jak zabalit dárek

Výsledky optimalizace

Obsah článku byl publikován 12.12.2018. 17.12. byl již článek na SEZNAMU na 14. pozici, 28.12. postoupil na 5. pozici, aby se nakonec usídlil na 7. místě (stav k 15.1.2019).

Výsledek-optimalizace-jak-zabalit-dárek

 

Jaké používám SEO nástroje při poskytování této služby

Collabim - nástroj Návrh klíčových slov, nástroj Pozice a hledanost, nástroj Simulátor vyhledávače Seznam, Simulátor vyhledávače Google

SEMrush SEO Writing Assistant - asistent SEMrush pro psaní optimalizovaných textů

WordCounter - nástroj na statistiku textu

SERPchecker - k SERP analýze, která mi odhalí nejúspěšnější stránky ve výsledcích vyhledávání. Analýzou SERP také vyhledévám zajímavé odchozí linky (autoritativní nekonkurenční weby).

Chcete se podívat na další služby týkající se tvorby obsahu webových stránek? Navštivte stránku SEO Copywriting.

Chcete vidět více referencí, zajímavých posunů v organickém vyhledávání, přečíst si více případových studií? Podívejte se prosím na reálné výsledky z optimalizací.

Jsem zkušený SEO konzultant s jasně měřitelnými a deklarovanými výsledky

MB-SEOPRAKTICKYJsem zkušený SEO konzultant, který zajistí posun v organickém vyhledávání směrem k vysněným cílům na předních pozicích ve vyhledávači Google a Seznam.

Pracuji jinak, než většina SEO specialistů a SEO konzulantů. U služeb, které nabízím, mám přesně popsané výstupy, které zákazník za své peníze získá. Opírám se o strukturovaná a analytická data.

Jsem podnikatel na volné noze, specializuji se na SEO a obsahovou strategii.

Služby, které nabízím jsou:

Jaké sleduji cíle ve své práci na optimalizacích

Snažím se koncentrovat na podstatné věci, proto sleduji vybrané KPI ukazatele. Více o výkonnostních ukazatelích si můžete přečíst v mém článku KPI - klíčové ukazatele výkonnosti.

  1. Nárůst organické návštěvnosti
  2. Posun v pozicích sledovaných klíčových slov
  3. Konverze a Leady
  4. Co nejnižší (nebo přijatelná) Bounce Rate
  5. Průměr stránek na návštěvu
  6. Řešit stránky s nepřiměřenou mírou opuštění
  7. Crawl errory

Proč si zvolit SEO konzultanta namísto reklamní agentury

  1. Prezentuji se reálnými výsledky, ne přísliby
  2. Neplatíte celofiremní aparát (obchodníka, seniora, který s vámi konzultuje a juniora, který práci v reálu odvádí)
  3. Flexibilita - jsem pružnější než jakákoliv organizace. Nesedím na poradách, neřeším docházku ani dovolenou (zaměstnanci se na dovolené často "vypínají", to já nedělám)
  4. Práci odvádím já, garantuji ji a jsem za ni plně zodpovědný.
  5. Nebudu vám nikdy garantovat první místa ve vyhledávačích, to nejde! Ale řada agentur se tak bohužel prezentuje.
  6. U mně přesně víte, co si objednáváte, jaký dostanete výstup, jaké k tomu použiji aplikace.

Služby optimalizace pro vyhledávače dělám většinou osobně v městě: Brno, Blansko, Vyškov, Třebíč. Možná konzultace je samozřejmě i v dalších městech.

Občasné cesty pro SEO konzultace mám ve městech: Praha, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, Ústí nad Labem, Hradec Králové, Pardubice, Zlín. 

Přečtěte si, jak řeším služby pro různé lokality: SEO Brno, SEO Praha, Ostrava, Olomouc....

Více informací o mně...