Další lokální faktory

Další místní faktoryJak jsem již zmínil v předchozích lekcích, blízkost místa je jedním z nejdůležitějších faktorů relevantnosti v lokálním vyhledávání. Google chce ukázat výsledky, které jsou v blízkosti vyhledávajícího, ale není to samozřejmě jen o blízkosti.

Vaši vzdálenost optimalizovat nemůžete, to ale neznamená, že ve vašem městě nemůžete být č. 1 ve vyhledávání pro konkrétní věc.

Moje firma na Googlu je dalším důležitým faktorem off-page v lokálním SEO. Profily na firmách Google pracují se strukturovanými daty. Předejte je Google, odmění vás za to v lokálním vyhledávání a může zvýšit návštěvnost vašich stránek i vašeho podniku.

Pakliže se budete v organickém vyhledávání zobrazovat v mapách nebo knowledge panelu (více viz SERP), nezískáte organickou návštěvnost, ale v Google Analytics se vám data ukážou jako odkazující návštěva. Abyste pak tuto návštěvnost správně vyhodnocovali jako organickou, musíte si do odkazujících stránek přidat UTM značku.

Recenze také hrají důležitou roli v lokálním algoritmu. Google sleduje i recenze z ostatních zdrojů, jako například z Facebooku. Ujistěte se, že reagujete na všechny vaše recenze na různých platformách. Je důležité si uvědomit, že vaše odpověď na recenzi není odpovědí konkrétní osobě, která dala negativní recenzi, ale je to signál pro všechny potenciální návštěvníky.

 

Další lekce z kapitoly Lokální SEO

 SEO-Akademie

Chcete vědět víc o SEO? Podívejte se na celý obsah SEO Akademie.

Zpět do obchodu