Zákaznická cesta

Všechny potenciální okamžiky (nebo kontaktní body), ve kterých je potenciální zákazník vystaven značce nebo se s ní zabývá. Všechny tyto interakce jsou navrženy tak, aby nakonec přesvědčily, ovlivnily a převedly tuto zákaznickou cestu k tomu, aby se potenciální zákazník stal zákazníkem skutečným.

Přestože se cesty zákazníků mohou značně lišit podle typu podnikání a odvětví, obvykle se skládají ze čtyř hlavních „etap“:

Povědomí > Zvažování > Rozhodnutí > Retence

Avinash Kaushik předložil alternativní framework STDC:

SEE > THINK > DO > CARE.

Zákaznická cesta se také někdy nazývá jako: cesta zákazníka, nákupní proces, cesta rozhodování spotřebitele, nákupní trychtýř apod.

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení