Mini analýza klíčových slov (pro konkrétní téma/e-shopovou kategorii apod.)
Mini analýza klíčových slov je vhodná pro menší projekty, pro které je standardní komplexní velká analýza klíčových slov příliš drahá.
Mini analýza klíčových slov slouží k identifikaci všech relevantních frází pro konkrétní téma (e-shopovou kategorii). Díky kategorizaci frází, statistice hledanosti (Search volume) budete přesně vědět, jaké vstupní stránky pro danou kategorii (téma) vytvořit, které ze stránek prioritně předkládat uživatelům, jaký je váš aktuální ranking pro dané téma.
Součástí analýzy je dataset připravený na import do analytických nástrojů (Collabim, Marketing Miner apod.).
Cena mini analýzy klíčových slov se odvíjí od počtu kategorizovaných frází a stanovuje se vždy podle konkrétního tématu (e-shopové kategorie). Normovaný čas kategorizace jedné fráze je 30 s (15 Kč) + 2500 Kč (tvorba dokumentu, sběr a interpretace dat).
Kategorie: | SEO služby |
---|
K čemu všemu je mini analýza klíčových slov dobrá
- Podklad pro architekturu e-shopové kategorie
- Podklad pro tvorbu obsahové strategie k danému tématu
- Podklad pro copywritery, jaké fráze zakomponovat na jednotlivé vstupní stránky
- Podklad pro správu PPC kampaní
- Informace o existenci Landing Pages
- Kompletní audit a revize aktuálního stavu SEO (pozice ve vyhledávačích, hledanosti...)
Co všechno mini analýza klíčových slov na konkrétní téma (e-shop kategorii) obsahuje
Analýza klíčových slov přináší celou řadu užitečných informací. Data jsou velmi jednoduchá na pochopení, ihned je můžete využívat k řešení architektury e-shopové kategorie, k návrhu obsahové strategie (content strategie) atd.
Skvělé na mini analýze je to, že můžete postupně zpracovávat jednotlivé části e-shopu (obsahu), pracujete tak systematicky, koncepčně a neutápíte se ve velké klíčovce.
Jaké údaje z mojí analýzy klíčových slov dostanete
- Kompletní seznam relevantních klíčových slov a frází vztahujících se k dané e-shopové kategorii (tématu)
- Statistická data z hledanosti jednotlivých frází, kategorií, podkategorií
- Klasifikační analýza klíčových slov
- Celková hledanost klíčových slov a frází
- Konkurečnost Google
- Hledanost Google (minulý měsíc)
- Hledanost Google (průměr za posledních 12 měsíců)
- Hledanost Seznam (minulý měsíc)
- Hledanost Seznam (průměr za posledních 12 měsíců)
- Informace o Sklik CPC (průměrná cena za proklik v reklamním systému Sklik)
- Vaše pozice na danou frázi ve vyhledávačích Google a Seznam
- Cílové stránky na Google a Seznamu
- SERP Features na Google a Seznamu
Ukázka výstupů "klíčovky"
Reálná ukázka z analýzy klíčových slov od SEOPRAKTICKY.CZ
Ukázka z klasifikační analýzy klíčových slov - analýza hledanosti klíčových slov a frází, roztřídění do kategorií, konkurenčnost výrazů + desítka dalších hodnotících paramterů.
Ukázka souhrnných statistických dat jednotlivých kategorií v analýze klíčových slov
V analýze klíčových slov si můžete libovolně filtrovat hlavní témata a jeho podkategorie.