Off-page seo
Pod pojmem off-page SEO se nesprávně a neúplně označují off-page faktory, které se využívají při SEO analýze zpětných odkazů, nebo-li analýza odkazového profilu.
Pod pojmem off-page SEO tak rozumíme analýzu zpětných odkazů, nebo-li analýza odkazového portfolia. Tato činnost má za účel analyzovat množství a kvalitu odkazů, které na stránku míří. Kvalitní odkazové portfolio zvyšuje reputaci stránky z pohledu vyhledávačů. Pomáhá tak v přímém důsledku s nárůstem organické návštěvnosti.
Proč se analýza OFF-PAGE pro SEO dělá
- Získáte přehled odkazujících domén mířící na analyzované webové stránky
- Získáte přehled unikátních odkazů
- Získáte přehled "toxických" a "netoxických" odkazů
- Získáte Informaci o follow vs nofollow odkazech
- Získáte seznam odkazových příležitostí
Chcete-li se více dozvědět o analýze off-page faktorů, navštivte stránku této služby.
Takto vypadá vyhodnocování a off-page SEO.