Off-page seo

Pod pojmem off-page SEO se nesprávně a neúplně označují off-page faktory, které se využívají při SEO analýze zpětných odkazů, nebo-li analýza odkazového profilu.

Pod pojmem off-page SEO tak rozumíme analýzu zpětných odkazů, nebo-li analýza odkazového portfolia. Tato činnost má za účel analyzovat množství a kvalitu odkazů, které na stránku míří. Kvalitní odkazové portfolio zvyšuje reputaci stránky z pohledu vyhledávačů. Pomáhá tak v přímém důsledku s nárůstem organické návštěvnosti.

Proč se analýza OFF-PAGE pro SEO dělá

  • Získáte přehled odkazujících domén mířící na analyzované webové stránky
  • Získáte přehled unikátních odkazů
  • Získáte přehled "toxických" a "netoxických" odkazů
  • Získáte Informaci o follow vs nofollow odkazech
  • Získáte seznam odkazových příležitostí

Chcete-li se více dozvědět o analýze off-page faktorů, navštivte stránku této služby.

OFF-PAGE SEO

Takto vypadá vyhodnocování a off-page SEO.

 

 

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu webu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamy, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné