Off-page seo

Pod pojmem off-page SEO se nesprávně a neúplně označují off-page faktory, které se využívají při SEO analýze zpětných odkazů, nebo-li analýza odkazového profilu.

Pod pojmem off-page SEO tak rozumíme analýzu zpětných odkazů, nebo-li analýza odkazového portfolia. Tato činnost má za účel analyzovat množství a kvalitu odkazů, které na stránku míří. Kvalitní odkazové portfolio zvyšuje reputaci stránky z pohledu vyhledávačů. Pomáhá tak v přímém důsledku s nárůstem organické návštěvnosti.

Proč se analýza OFF-PAGE pro SEO dělá

  • Získáte přehled odkazujících domén mířící na analyzované webové stránky
  • Získáte přehled unikátních odkazů
  • Získáte přehled "toxických" a "netoxických" odkazů
  • Získáte Informaci o follow vs nofollow odkazech
  • Získáte seznam odkazových příležitostí

Chcete-li se více dozvědět o analýze off-page faktorů, navštivte stránku této služby.

OFF-PAGE SEO

Takto vypadá vyhodnocování a off-page SEO.

 

 

Přihlaste se prosím znovu

Omlouváme se, ale Váš CSRF token pravděpodobně vypršel. Abychom mohli udržet Vaši bezpečnost na co největší úrovni potřebujeme, abyste se znovu přihlásili.

Děkujeme za pochopení.

Přihlášení