Už vás nebaví stereotyp a láká vás dynamické prostředí, kde se neustále něco děje a kde má vaše práce skutečný smysl? SEO PRAKTICKY není jen tak ledajaká agentura – jsme jedna z největších ryze SEO agentur v Česku.
Neustále rosteme, rozšiřujeme naše služby a vyvíjíme vlastní inovativní nástroje (jako je např. AI aplikace OCTODEEP, ProFeed), provozujeme vlastní e-shopy.
Chcete se stát součástí týmu, který jde po výsledku, odmítá zbytečnou byrokracii a staví na přímé, férové komunikaci? Pak je tahle šance právě pro vás!
Hledáme spolehlivého a pečlivého kolegu/kolegyni, který/á nám pomůže s hladkým chodem našeho zázemí a umožní specialistům věnovat se tomu nejdůležitějšímu – našim zákazníkům.
Co požadujeme
- SŠ/VŠ vzdělání
- Maximální spolehlivost a pečlivost
- Práci s Excelem (Google tabulkami) na vysoké úrovni
- Orientaci v účetních dokladech a termínech (co je faktura, zálohová faktura, dobropis, co je DUZP atd.)
- Schopnost orientovat se v dalších nástrojích (Fakturoid, Trello, Toggl...)
- Češtinu i gramatiku zcela bez chyby
- Schopnost pracovat samostatně a být proaktivní
- Smysl pro detail, schopnost používat selský rozum
Náplň práce
Administrativa a Dokumentace
- Vystavování a evicence účetních dokumentů - komunikace a podpora pro naši účetní
- Zpracování a správa dokumentů: Vystavování, kontrola, evidence a archivace smluv, objednávek, faktur, a dalších firemních i klientských dokumentů.
- Správa databází a informačních systémů: Zajištění přesného a včasného zadávání, aktualizace a kontroly dat v interních systémech.
- Podpora v oblasti financí: Podpora fakturace, správa platebních příkazů, sledování a evidence nákladů (v závislosti na oddělení).
Kancelářský a provozní management
- Zajištění chodu kanceláře: Objednávání kancelářských potřeb, správa inventáře, koordinace údržby techniky a vybavení.
- Organizace a koordinace: Příprava podkladů, vedení a distribuce zápisů z porad, správa interního kalendáře a termínů (např. platnosti smluv).
- Komunikace s dodavateli a partnery: Správa vztahů a komunikace s externími poskytovateli služeb (např. IT, správa budovy).
Podpora týmů a zákazníků (Interní / Externí)
- Interní podpora: Poskytování administrativní a procesní podpory pro obchodní, finanční nebo jiné oddělení.
- Komunikace: Zajištění efektivní komunikace a plynulého toku informací mezi odděleními.
- Řešení požadavků: Zpracování a řešení různých typů interních a externích požadavků a dotazů (telefonicky, e-mailem).
🎯 Obecné Činnosti, které Může Pozice Zahrnovat
- Péče o HR agendu: Podpora onboardingu nových zaměstnanců, správa docházky, příprava podkladů pro mzdy.
- Event Management: Organizace firemních akcí, školení nebo teambuildingů.
Co nabízíme
- Práci na HPP v naší kanceláři (Technická 2935/23, Brno-Královo pole) - NE home-office, NE remote
- Týden dovolené navíc
- 2 dny sick day
- Průžná pracovní doba
- Káva zdarma + kofi kofi
- Nejlepší dostupná elektronika pro práci - co chcete, to máte
- Dostupnost placených školení pro osobní rozvoj (Digisemestr, Skillmea atd.)
- 2 dny ředitelské volno po večírcích
- Pravidelné roční navýšení mezd
- Vánoční prémie
- Stravenkový paušál v plné výši
- Možnost home-office v případě zdravotní nepohody nebo v případě rodinné potřeby
- Vánoční firemní večírek + letní team building
- Multisport karta
- Ovoce na pracovišti
- Dog-friendly office
Termín nástupu ihned nebo dohodou, místo výkonu práce Brno - Královo Pole.
Zaujala tě nabídka? Našla jsi / našel jsi se v inzerátu? Jestli ANO, pošli mi prosím životopis na michal@seoprakticky.cz, pokud máš dotaz, zavolej mi na tel. 608 963 720. Společně s životopisem mi pošli ukázku tvé tvorby na sockách, která jsou za tebou.









