Změna algoritmu

Řada změn algoritmu vyhledávačů jsou zcela neznatelné, pro běžné uživatele zcela určitě. Velké změny algoritmu (Core Update) jsou však většího rozsahu a mohou je zaznamenat ve výsledcích vyhledávání i běžní uživatelé.

Algoritmické změny mají tři podoby:

  • Aktualizace algoritmu: Vyhledávací stroj mění určité signály existujícího algoritmu.
  • Algorithm Refresh: Vyhledávací stroj znovu spustí existující algoritmus pomocí přesně stejných signálů jako naposledy.
  • Nový algoritmus: Vyhledávací stroj přidává nový algoritmus pro zlepšení kvality vyhledávání. Například: Google Panda, Google Penguin.

Sledujte nás na našem Instagramu

🤔 Stále si lámete hlavu, jak udržet návštěvníky déle na svém webu? Odpovědí nemusí být delší text, ale různorodější...
💡 Přemýšleli jste někdy, proč některé e-shopy září jako hvězdy na nebi a jiné se ztrácí v temnotě internetu? 🌌 Rozdíl...
🤖 Víte, že Google nevidí obrázky jako my? 👀⁠ ⁠ Zatímco vidíte krásnou fotku produktu nebo infografiku, Google vidí jen......
🔍 Chcete posunout své SEO na vyšší úroveň? Připojte se k pravidelnému mentoringu na Hero Hero! 🚀 Probereme vaše projekty,...
✨ Přemýšleli jste někdy nad tím, pro koho vlastně tvoříte svůj web? Pro vyhledávače, nebo pro lidi? 🤔 Pokud se zaměřujete...
🎉 Letní večírek, na který nezapomeneme! 🌞 Spojili jsme síly se @octodeep_com a @primakoupelny.cz a užili si večer plný...