Google se k obsahu vytvořenému pomocí AI staví neutrálně, ale kriticky z hlediska kvality, účelu a důvěryhodnosti. To znamená, že AI obsah může být hodnocen vysoko, ale pouze pokud splňuje všechny standardy kvality, zejména E-E-A-T a přidanou hodnotu pro uživatele. Níže je přesný přehled založený výhradně na přiložených Search Quality Evaluator Guidelines: ✅ 1) AI obsah není automaticky pova...
Blog o SEO
Blog o novinkách, nástrojích, postupech a návodech z problematiky SEO a dalších podobných tématech z oblasti optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Nebudou chybět novinky z vývoje eshopu SEOPRAKTICKY, pakliže to bude dostatečně zajímavé, abych to prezentoval na blogu. Dočte se zde také návody a postupy pro optimalizaci stránek.
Výpis článků
Už vás nebaví stereotyp a láká vás dynamické prostředí, kde se neustále něco děje a kde má vaše práce skutečný smysl? SEO PRAKTICKY není jen tak ledajaká agentura – jsme jedna z největších ryze SEO agentur v Česku. Neustále rosteme, rozšiřujeme naše služby a vyvíjíme vlastní inovativní nástroje (ja...
Co je AIO a GEO? A proč je důležité se o ně zajímat Tradiční SEO se zaměřovalo na to, jak se dostat na první pozici ve výsledcích vyhledávání, nové technologie přináší zcela jiný cíl: jak být zmíněn a citován v AI-generovaných odpovědích. Uživatelé už nechtějí procházet 10 různých webů, aby si složili ucelený obrázek – očekávají komplexní odpověď hned, přímo ve vyhledávači. Pro tuto odpověď budem...
Nenapalte se! V minulosti jsem varoval před jednáním e-firmy.cz a jejím provozovatelem DATA CORE SERVICE s.r.o. Firma převlékla kabátek a nyní rozesílá zálohové faktury na mrtvý katalog, který se jmenuje parodoxně Zivykatalog.cz, faktura je na firmu Brite Media s.r.o. Pseudo katalog (nefunkční po všech stránkách) rozesílá zálohové faktury se záměrem zneužít nepozornosti pří...
Hledáme kreativního a strategicky smýšlejícího Social Media Creatora, který si vezme na starost kompletní správu našich sociálních sítí – od návrhu strategie přes tvorbu obsahu až po analýzu výsledků. Budeš mít prostor tvořit, testovat i optimalizovat. Hledáme parťáka, který chá...
Každý projekt potřebuje relevantní návštěvnost. Buď si ji můžete koupit přes placené kanály, jako je např. PPC (Google Ads nebo Sklik), nebo můžete investovat do SEO. Podívejte se, jaký ekvivalent v peněžním vyjádření přináší organická návštěvnost našim klientům každý měsíc v porovnání s Google Ads. Přemýšlíte, kolik peněz vám může ušetřit SEO v porovnání s PPC? Jestli se vám vyplatí investice do...
Varuji vás před podvodným jednáním stránek e-firmy.cz a jejím provozovatelem DATA CORE SERVICE s.r.o. (nechvalně známého podvodníka jménem Adam Kajtar). Pseudo katalog (zcela nefunkční po všech stránkách) a rozesílá zálohové faktury se záměrem zneužít nepozornosti příjemce. Způsob je jednoduchý, rozešlete zálohové faktury a čekáte, kdo má ve firmě špatně nastavené schvalovací procesy a...
Nejvíce SEO video kurzů, školení, know-how na jednom místě! Herohero SEO PRAKTICKY je vzdělávací platforma, kde s předplatiteli sdílíme naše SEO know-how, postupy, návody, rady a tipy. Na této stránce najdete seznam video školení a článků s termínem publikování. Můžete si tak udělat lepší představu o řešených tématech. Přejít na Herohero SEOPRAKTICKY.CZ Odkazy na jednotlivá šk...
Ať už jste nováčkem v online marketingu, nebo máte dlouholeté zkušenosti, komplexita reklamních systémů a zbožových srovnávačů může překvapit každého. Svěřte své kampaně do rukou zkušených PPC specialistů, kteří se v tomto složitém prostředí strategií, algoritmů a kreditů dokonale vyznají. Aby vše šlo jak po másle, připravili jsme pro vás podrobnější instruktáž, jak PPC specialistovi bezpečně pře...
Tento článek je určen všem, kteří uvažují nad zařazením SEO do svého komunikačního mixu. Ať už přemýšlíte nad SEO PRAKTICKY jako vaším dodavatelem SEO, nebo nad jinou agenturou nebo freelancerem, měli byste si tento článek přečíst. Může vám ušetřit hodně peněz i zbytečného zklamání a frustrace z toho, že věci fungují jinak, než jste očekávali. Cílem tohoto článku je nastavení realistického ...
Největší a nejpoužívanější český SEO nástroj Collabim nemusíme dlouze představovat. Kdo v České a Slovenské republice řeší optimalizaci stránek pro vyhledávače, Collabim by mu v portfoliu placených nástrojů neměl chybět. V naší agentuře Collabim používáme suverénně nejvíce ze všech placených SEO nástrojů. A kdybychom si měli vybrat jen jediný p...
Rád si čtu rekapitulační články ostatních lidí v oboru marketingu. Na konci roku na mě vždy na Linkedinu vyskočí článek Shrnutí roku od kolegy z oboru Petra Krauze, tak jsem si řekl, že to tento rok zkusím také. Roční rekapitulace je dobrá pro uchování vzpomínek, zastavení se a popřemýšlení, co se povedlo, co se nepovedlo a kam dál. Tak uvidíme, jestli to bude jednorázovka nebo nová tradice. Člá...
Na této stránce najdete plán konferencí, přednášek, workshopů a dalších SEO akcích, na kterých se s námi můžete osobně setkat. 2024 27.2.2024, Praha: SEO SUMMIT na Czech On-line Expo 2024 Odkaz na stránku pořadatele: www.czechonlineexpo.cz Naše role: Garanti odborného bloku SEO přednášek Téma přednášky: Link building: lži, manipulace, pseudo ranky a obchodníci s teplou vodou ...
Chcete řešit SEO a nevíte, kde začít? Třeba vám pomůže náš rozhodovací strom. Chci konzultace: https://www.seoprakticky.cz/seo-konzultace/Chci knihy: https://www.seoprakticky.cz/seo-ebook/Chci video školení: https://www.seoprakticky.cz/seo-video-kurzy-skoleni/Chci si nechat udělat SEO: https://www.seoprakticky.cz/seo-sluzby/ Plná velikost po rozkliknutí zde:...
Pustli jste se do SEO, ale výsledky se nedostavily? Nebo optimalizaci stránek pro vyhledávače zvažujete a chcete se vyhnout zklamání? Právě pro vás je tento článek, kde představujeme nejčastější příčiny, které nevedou v SEO k výsledkům. Téma klienta nemá dostatečnou hledanost Nezřídka se stává, že SEO poptává klient, který působí ve velmi specifické oblasti, která nemá dostatečné hledanosti. Te...
Mezi naše zákazníky patří také největší český SEO nástroj - Collabim. Kromě základního technického SEO u Collabimu realizujeme všechny naše standardní postupy. Po analýze klíčových slov a importu do Přehledu klíčových slov následovalo rozkreslení architektury a z ní odvozená obsahová strategie. Práce jsme zahájili v březnu 2023. Nyní je na vyhodnocování ještě brzo. Na obrázku níže (z ...
Máte někdy pocit, že do vyhledávačů zadáváte primitivní nebo divné dotazy? My víme, že to děláte, a proto jsme si stáhli datasety na tázací zájmena a bavili se. Kromě zábavy a, nebudeme lhát, místy i zděšení, nám datasety, které si můžete stáhnout i vy v nástroji Collabim.cz, poskytují krásně komplexní overview nad tím, co nejzvláštnějšího nás zajímá. V každé sekci naleznete výběr nejpodivnějších...
Pokud se zabýváte SEO (optimalizací stránek pro vyhledávače), nevyhnete se fenoménu zvanému link building (někdy také psaného linkbuilding). Hodně klientů, kteří poptávávají naše SEO služby, chce začínat s link buildingem. Nevědí proč, ale hodně SEO specialistů nebo agentur jim řeklo, že, bez toho se v SEO nikam nepohnete. Hlavně nakoupit zpětné odkazy z domén s autoritou vyšší než 60 a SEO ...
Pokud se chcete seznámit s tím, jak pracovat s doplňkem Pokročilé SEO na Shoptetu, může se podívat na můj video návod, krok za krokem. Video má za cíl vás seznámit s účelem a možnými přínosy práce s tímto rozšířením. Prakticky si naklikáme novou parametrickou kategorii, navážeme na produkty parametry a vytvoříme parametrickou kategorii, která je indexovatelná a plně optimalizovatelná. ...
Nově vzniklé projekty často řeší, kdy se dostaví výsledky, jestli je na projektu vše dobře nastaveno atd. Pokud jste si právě koupili novou doménu a nasadili první obsah, můžete být v klidu. Budete mít dny až týdny, než vás vyhledávače zaregistrují a než vezmou na milost první stránky a pustí je do svého indexu - což je nezbytně nutná podmínka pro ranking (získání pozic v SERPu). Za jak dlouho s...
Máte skvělé produkty nebo poskytujete dokonalé služby, ale návštěvnost vašich webovek je žalostně nízká? Pak vám možná chybí čtivé texty, které návštěvníka vašich stránek promění v zákazníka (samozřejmě spokojeného). Přečtěte si, co je copywriting, jak vám copywriter umí pomoct a co zohlednit při jeho výběru. Poradíme vám také, jak poznat dobré copy texty od špatných a nevyhazovat tak zbytečn...
Právě čtete první řádky komplexního průvodce SEO copywritingem. Dozvíte se, jak psát obsah, který milují uživatelé i vyhledávače. A to včetně spousty pokročilých strategií. Pojďme se do toho tedy rovnou vrhnout. Co je to vlastně SEO copywriting? Podstatou SEO copywritingu je vytváření optimalizovaného obsahu, který obsahuje relevantní klíčová slova, a jeho cílem je oslovit současně interne...
Největší česká e-commerce platforma spustila vlastní vzdělávací on-line program pod názvem SHOPTET UNIVERZITA. Série tematicky řazených vzdělávacích článků je integrována přímo do prostředí administrace každého e-shopu. Zákazníci Shoptetu se tak mohou vzdělávat v základních nastaveních e-shopu, právu, marketingu a strategii, marketingoých kanálech, brandingu, datové analytice, skladech a log...
Případových studií v SEO není nikdy dost, proto jsem jednu upekl. Dle mého názoru na docela zajímavé téma: Kdo ze SEO konzultantů, specialistů a agentur MÁ NEJLEPŠÍ SEO?! Prosím neplést s tím, kdo dělá nejlépe SEO. Analyzoval jsem celkem 97 subjektů nabízejících služby optimalizace, 32 agentur a 65 freelancerů. V první fázi jsem řešil kvantitativní hledisko, na kolik klíčových sl...
V mojí knížce Analýza klíčových slov: Návod krok za krokem popisuji, jak se má dataset klíčových slov pročistit pomocí nástroje OpenRefine (str. 80). Tento článek jsem se rozhodl napsat jako doplnění, nebo rozšíření stávajícího obsahu. V knížce popisuji manuální postup očištění datasetu, který nemusí vadit při menších klíčovkách, ale při větší analýza čítající tisíce frází je tento krok zdlouhavý...
Chcete-li se naučit základy z problematiky SEO, vidonávody mohou být rychlou a efektivní cestou, jak získat základní přehled o problematice optimalizace stránek pro vyhledávače. Určitě netvrdím, že po zhlédnutí všech níže prezentovaných videí se z vás stane expert na SEO, to ne, ale to ani není cílem této stránky. Vyhledal jsem různé zdroje, které jsou z mého pohledu důvěryhodné, prezentují kval...
Stránka "Google Search Essentials" (dříve známá jako "Webmaster Guidelines") poskytuje klíčové informace o tom, jak zajistit, aby váš webový obsah (webové stránky, obrázky, videa či jiný veřejně dostupný materiál) byl způsobilý k zobrazení ve Vyhledávání Google. I když neexistuje záruka, že se váš obsah ve Vyhledávání Google objeví, dodržování těchto zásad zvyšuje pravděpodobnost jeho zařazení. c...
V SEO se bez tvorby zpětných odkazů neobejdeme. Ať už se bavíme o interním linkbuildingu nebo externím linkbuildingu, vždy se snažíme (mimo jiného) získat z cílové URL co nejvyšší PageRank a autoritu. Obojí se přenáší z odkazujícího zdroje na odkazovanou stránku. Jistě jste si nejednou kladli otázku, jakou kvalitu má ten či onen zpětný odkaz, ať už v rámci vašeho webu nebo z jiného webu, který js...
Chcete si otestovat, v jaké kondici je vaše SEO? Chcete SEO test úplně ZDARMA? Nechcete do analytiky investovat, přesto chcete vaše stránky zhodnotit jako profesionál? V tomto článku vám představím několik nástrojů, které vám pomohou otestovat v jaké kondici se vaše webové stránky skutečně nacházejí. Ale ještě než se do toho pustíme, rád bych zde zmínil jednu nabídku. Nabízím SEO ZDARMA...
Otázka klienta, která vždy musí zaznít. Kolik bude stát SEO mého projektu? Kolik mě SEO bude stát? Jaká je cena za SEO?... Na všechny tyto otázky se vám pokusím v tomto článku odpovědět. Ale postupně... Na začátek bych rád použil několik moudrých vět o tom, jak SEO nefunguje a co si nelze objednat a zaplatit. Je potřeba si uvědomit, že investice do SEO je zároveň investice do vylepšení UX, UI, ...
