SEO Copywriting: popisek kategorie eshopu | SEO PRAKTICKY

SEO Friendly copywriting: Komplextní tvorba textu pro produktovou kategorii na vašem eshopu.

Získáte veškerá, strukturovaně zpracovaná data, která stačí vložit na váš eshop (texty, popisky, obrázky, statistické data, analytická data pro další rozvoj obsahu).

Nechte si vytvořit unikátní, informačně hodnotný, originální popisek produktové kategorie, který vás odliší od ostatních eshopů na trhu. Obsah je tvořen podle metodiky Googlu pro rok 2019 (více v mém článku High Page Quality Rating - důležité parametry hodnocení kvality stránky Googlem).

Co získáte za výstup k SEO Friendly popisku produktové kategorie na vašem eshopu:

  • Analýza hledanosti souvisejících klíčových slov a frází k dané produktové kategorii (výstup Excel)
  • Popisek Title
  • Popisek Meta Description
  • Testování atraktivnosti a funkčnosti Meta dat v SERP
  • Návrh ideální podoby URL vstupní stránky
  • Originální, čtivý a věcně správný popisek produktové kategorie s vysokou informační hodnotou pro zákazníky a velmi atraktivní strukturou a obsahem pro vyhledávače
  • SEO (optimalizovaný pro vyhledávače) text s efektivní hustotou a šířkou klíčových slov a jejich synonymy (viz podkladové analýzy)
  • Velmi efektivní obsah pro zásah Long Tail vyhledávacích frází
  • Související odchozí odkazy
  • Identifikace souvisejících interních odkazů pro interní linkbuilding
Můžeme doručit do:
1.3.2019
Dodání služby do 7 dnů
Kód: 46
Značka: SEO konzultant
1 800 Kč
seo friendly popisek produktove kategorie
Novinka

Co vám SEO Copywriting popisku kategorie přinese

  • Získáte originální, obsáhlý, relevantní a SEO Friendly Copywritingově sepsaný text na vaši stránku
  • Získáte kompletně zpracované zdroje pro váš web, včetně titulků a meta popisků a URL. Stačí je na stránku vložit
  • Rychlá, efektivní a dlouhodobá cesta, jak budovat relevantní obsah, který budou milovat vaši zákazníci i vyhledávače
  • Uvolníte si ruce od časově a technicky náročné tvorby obsahu, která je pro internetový projekt zásadním zdrojem organické návštěvnosti

Nejnovější SEO trendy pro rok 2019 popisují, jak se algoritmy vyhledávačů mění. To co fungovalo již nefunguje, funguje zas něco nového a pro koncové čtenáře, kupující a uživatele dozajista výhodnějšího.

Chcete-li se v roce 2019 prosadit v organickém vyhledávání, musíte vytvořit obsah, který bude kvalitní, dostatečně obsáhlý s ohledem na dané téma, bude odborný, důvěryhodný a psaný autoritou (člověkem, který má z dané problematiky zkušenosti - informace).

Takovýto obsah tvořím, optimalizuji a předávám vám v podobě, ve které můžete ihned publikovat na vašem eshopu.

Výstup služby SEO Friendly popisek produktu pro eshop

Výstup pro popis produktové kategorie

Do 7 pracovních dní od uhrazení faktury obdržíte dokumenty, které budou plně pokrývat popisek produktové kategorie na vašem eshopu.

  1. Obsah ve MS Word - veškeré texty obdržíte ve strukturovaném formátu v dokumentu MS Word
  2. Související analýzy klíčových slov - v Excelovské tabulce obdržíte analýzu souvisejících výrazů k danému produktu + analýzu hledanosti všech souvisejících výrazů

SEO Friendly optimalizovaný text popisku produktu, analytická data, fotografie, multimédia

Hlavním výstupem této služby je produktový copywriting vycházející z analytických podkladů, informací dostupných o daném produktu a službě, souvisejících informacích, technických datech, specifikacích a dalších informacích, které jsou k danému produktu nebo problematice relevantní, důležité a zajímavé pro koncové zákazníky.

K napsanému textu obdržíte podrobnou statistiku monitorující následující data:

  • Počet slov
  • Počet unikátních slov
  • Počet vět
  • Počet odstavců
  • Počet stránek
  • Čas nutný pro přečtení článku
  • Hustota jednoslovných slov
  • Hustota dvouslovných slov
  • Hustota trojslovných slov

Analýza hledanosti souvisejících klíčových slov a frází k danému produktu (výstup Excel)

U každé produktové kategorie provádím analýzu souvisejících klíčových slov, následně zjišťuji jejich hledanost. Tato analýza je využitelná nad rámec psaného produktového článku, může být součástí další obsahové strategie. Dokáže totiž identifikovat další témata pro psaní blogů, článků, návodů. Identifikuje hledané varianty produktu, otázky k produktu a pod.

Analýza hledanosti souvisejících klíčových slov a frází k danému produktu (výstup Excel)

Popisek Title

Jedním z nejdůležitějších tagů na webové stránce je <title>. Tento velmi důležitý SEO faktor je významný napříč všemi vyhledávači. Píšu poutavé, výstižné titulky, které se snaží o maximalizaci CTR v rámci SERP. Víc o tom, jak pracuji s meta popiskem Title si můžete přečíst v mém ebooku.

Popisek Meta Description

Popisek stránky je stručným shrnutím obsahu vaší stránky. Píšu originální popisky stránek, které jsou stručným shrnutím optimalizovaného textu.

Testování atraktivnosti a funkčnosti Meta dat v SERP

To, jak „zajímavě a poutavě“ vypadají titulky a metapopisky testuji. Zkouším, jestli moje meta popisky v záplavě dalších konkurenčních odkazů zaujmou. K tomu používám Simulátor vyhledávače Seznam a Google (Google SERP a Seznam SERP preview).

Testování atraktivnosti a funkčnosti Meta dat v SERP

Návrh ideální podoby URL vstupní stránky

Jasně vám vydefinuji podobu URL. Google ve výsledcích vyhledávání preferuje určitou podobu URL stránky, proto je dobré se tímto zásadním faktorem opět zabývat. To, že má podoba URL velký význam dokázalo několik studií. Máte-li redakční systém, který vám umožní pracovat s URL (zpětně ji editovat), využijte toho.

Originální, čtivý a věcně správný popisek produktové kategorie s vysokou informační hodnotou pro zákazníky a velmi atraktivní strukturou a obsahem pro vyhledávače

Hlavní výstup celé služby je originální, čtivý, věcně správný a komplexní text řešící problematiku dané produktové kategorie, který se opírá o analýzy z prvního bodu. Článek má vysokou informační hodnotu, je atraktivní pro zákazníky i pro vyhledávače. Časově nejnáročnější, zároveň nejzásadnější část celé služby.

Popisek-kategorie

Velmi efektivní obsah pro zásah Long Tail vyhledávacích frází

Na základě analýzy souvisejících klíčkových slov a frází se snažím do textu zakomponovat i delší fráze, které s hlavním klíčovým slovem nebo frází souvisí. Na následek to má širší zásah v hledání uživatelů.

Související odchozí odkazy

Pakliže je to k danému produktu vhodné, hledám vždy možnost, jak návštěvníkovi stránky doplnit chybějící informaci, třeba i externím odkazem (např. na vysvětlení pojmu, oficiální stránky výrobce atd.). Samozřejmě pouze tehdy, dává-li to uživateli smysl.

Identifikace souvisejících interních odkazů pro interní linkbuilding

Interní prolinkování (linkbuilding) je nesmírně důležitý. Pro uživatele i pro vyhledávače. Vyhledám všechny stránky, které nabízí odkazovou příležitost pro vnitřní prolinkování.

Ukázka popisku kategorie produktů v praxi + případová studie FITBO.CZ a KW Dárek pro tátu

Nový internetový obchod FITBO.CZ optimalizoval vyhledávání na velmi konkurenční frázi, která představuje ucelenou skupinu zájemců o produkt, Dárek pro tátu. Nutno říci, že klíčové slovo je vysoce konkurenční (Google 100%), eshop vznikl v dubnu 2018, proto má nízkou reputaci u obou vyhledávačů.

I přes výše uvedené skutečnosti na mi podařilo dostat produktovou kategorii na první stránku v SERP na Seznamu a postupně posunout výsledek v Googlu. Průběh výsledku si můžete prohlédnout na křivkách níže.

Z analýzy souvisejících frází jsem získal 23 souvisejících klíčových slov a frází, které měli minimální požadovanou měsíční hledanost. Tyto fráze a klíčová slova pak tvoří součást textu popisujícího kategorie.

Odkaz na produktovou kategorii dárek pro tátu 

SEO copywriting

K tvorbě optimalizovaného textu používám podpůrné analytické nástroje, které kontrolují kvalitu textu.

Výsledky optimalizace produktové kategorie "Dárek pro tátu"

Optimalizace produktové kategorie proběhla začátkem listopadu 2018. Celkem se produktová kategorie snažila umístit v SERP na celkem 23 souvisejících frází. Po 1 měsíci od optimalizace se 50% frází dostalo na lepší než 20. pozici v Googlu, na Seznamu to bylo dokonce 60% 

Související-klíčová-slova

 

Některé z výrazů se samozřejmě podaří umístit lépe, jiné hůře. Každopádně při dobře odvedené optimalizaci musíte sledovat polepšení si pozic v SERP. Takto například šel nahoru jeden z výrazů "originální dárek pro tátu". 9.11.2018 měl v obou vyhledávačích pozici 60+, 4.1.2019 (po měsíci a půl) 14. pozice na Googlu, 2. pozice na Seznam.cz.

Pozice-originální-dárek-pro-tátu

Přehled TOP umístění KW na Googlu

Všechny klíčová slova a fráze začínaly na pozici 60+. Níže jsou uvedeny výsledky po 1 měsíci od optimalizace.

pozice-na-googlu

Přehled umístění KW na Seznamu

Opět platí, že všechny klíčová slova a fráze začínaly na pozici 60+. Níže jsou uvedeny výsledky po 1 měsíci od optimalizace.

Přehled umístění KW na Seznamu

Jaké používám SEO nástroje při poskytování této služby

Collabim - nástroj Návrh klíčových slov, nástroj Pozice a hledanost, nástroj Simulátor vyhledávače Seznam, Simulátor vyhledávače Google

SEMrush SEO Writing Assistant - asistent SEMrush pro psaní optimalizovaných textů

WordCounter - nástroj na statistiku textu

SERPchecker - k SERP analýze, která mi odhalí nejúspěšnější stránky ve výsledcích vyhledávání. Analýzou SERP také vyhledévám zajímavé odchozí linky (autoritativní nekonkurenční weby).

Chcete se podívat na další služby týkající se tvorby obsahu webových stránek? Navštivte stránku SEO Copywriting.

Chcete vidět více referencí, zajímavých posunů v organickém vyhledávání, přečíst si více případových studií? Podívejte se prosím na reálné výsledky z optimalizací.

Jsem zkušený SEO konzultant s jasně měřitelnými a deklarovanými výsledky

MB-SEOPRAKTICKYJsem zkušený SEO konzultant, který zajistí posun v organickém vyhledávání směrem k vysněným cílům na předních pozicích ve vyhledávači Google a Seznam.

Pracuji jinak, než většina SEO specialistů a SEO konzulantů. U služeb, které nabízím, mám přesně popsané výstupy, které zákazník za své peníze získá. Opírám se o strukturovaná a analytická data.

Jsem podnikatel na volné noze, specializuji se na SEO a obsahovou strategii.

Služby, které nabízím jsou:

Jaké sleduji cíle ve své práci na optimalizacích

Snažím se koncentrovat na podstatné věci, proto sleduji vybrané KPI ukazatele. Více o výkonnostních ukazatelích si můžete přečíst v mém článku KPI - klíčové ukazatele výkonnosti.

  1. Nárůst organické návštěvnosti
  2. Posun v pozicích sledovaných klíčových slov
  3. Konverze a Leady
  4. Co nejnižší (nebo přijatelná) Bounce Rate
  5. Průměr stránek na návštěvu
  6. Řešit stránky s nepřiměřenou mírou opuštění
  7. Crawl errory

Proč si zvolit SEO konzultanta namísto reklamní agentury

  1. Prezentuji se reálnými výsledky, ne přísliby
  2. Neplatíte celofiremní aparát (obchodníka, seniora, který s vámi konzultuje a juniora, který práci v reálu odvádí)
  3. Flexibilita - jsem pružnější než jakákoliv organizace. Nesedím na poradách, neřeším docházku ani dovolenou (zaměstnanci se na dovolené často "vypínají", to já nedělám)
  4. Práci odvádím já, garantuji ji a jsem za ni plně zodpovědný.
  5. Nebudu vám nikdy garantovat první místa ve vyhledávačích, to nejde! Ale řada agentur se tak bohužel prezentuje.
  6. U mně přesně víte, co si objednáváte, jaký dostanete výstup, jaké k tomu použiji aplikace.

Služby optimalizace pro vyhledávače dělám většinou osobně v městě: Brno, Blansko, Vyškov, Třebíč. Možná konzultace je samozřejmě i v dalších městech.

Občasné cesty pro SEO konzultace mám ve městech: Praha, Ostrava, Plzeň, Liberec, Olomouc, Ústí nad Labem, Hradec Králové, Pardubice, Zlín. 

Přečtěte si, jak řeším služby pro různé lokality: SEO Brno, SEO Praha, Ostrava, Olomouc....

Více informací o mně...